gość_efe44
2020-07-22 11:15
Ja kupowałam teraz na lipiec i wszystko było ok :) wiadomo że pewne zmiany moga sie pojawiac z racji ciagle zmieniajacych sie obostrzen i trzeba miec to po prostu na uwadze
gość_698fc
2020-07-15 15:48
gość_a0177
W Bydgoszczy nie ma biura LOT i pozostaje mi tylko infolinia. Po 57 minutach w końcu usłyszałem głos osoby od zmiany rezerwacji. Jednak przy zmianie z Wilna na Chorwację musiałbym zostać przełączony do osoby z uprawnieniami kasjerskimi celem zrobienia zwrotu podatków za Wilno oraz pobrania podatków za Chorwację i byłbym nawet 50 zł do przodu. Problem w tym, że ta osoba z uprawnieniami właśnie kończyła pracę (była 19:57), zatem nic nie załatwiłem, choć pan który odebrał połączenie chciał pomóc, wszystko mi wytłumaczył i policzył, ale nie miał uprawnień kasjera. Chyba sobie podaruję tę zmianę kierunku i wylot do Chorwacji, lepiej siedzieć z d.....w kraju :-(
gość_ae0b8
2020-07-14 23:49
jak kupowałem lot miałem kod 3 cyfrowy, ostatnio zmienili na 4 i brak mil, lot twierdzi że nie mam prawa do zwrotu za bilet czy dostania vouchera - ja latam i licze mile a tu zmiana warunków umowy z ich strony i brak możliwości wycofania się z takiego bandyctwa :-/
gość_a0177
2020-07-14 08:33
Wszyscy maja podobne problemy. W USA czy w Europie czy w Azji. Wszędzie linie walczą o przetrwanie bo to co się stało tego nikt nie przewidział.
Czego spodziewać się? Ze będzie jak było...? Ze infolinie będą wolne? Ze rejsów nie będą odwoływać ? Ze siatki nie będą zmieniać?
Przecież każdy chce przeżyć.
Polska to jedyny kraj w Europie gdzie Państwo do dziś nie potrafi słowem przedstawić jakiejkolwiek wizji pomocy temu sektorowi. To jest żenujące i wpływa na to jak linie zmuszone sa traktować pasazerow. Lufthansa dostała 9mld € by ratować reputacje jak i samych siebie. A co w Polsce? Rząd pozoruje tylko i wygaduje jakieś dyrdymały jak to mu zależy....
Co do Pana z Bydgoszczy, ja zmieniałem rezerwacje ale udałem się na lotnisko i bezpośrednio w biurze LOT załatwiłem to od ręki. Może to nie tak powinno wyglądać , może infolinia powinna to załatwić , ale uznałem ze zmiana rezerwacji i chęć udania się na wakacje jest na tyle silna ze nie było problemu by pojechać na lotnisko. Zajęło mi to 1.30
gość_c8e42
2020-07-14 07:51
LOT musi się ratować i pozyskać cash. Połączenia biznesowe nie dzialają bo mamy niski sezon biznesowy, więc idzie w kierunku sprzedaży wakacyjnych. Niestety nie bardzo mu to wychodzi, bo bilety są tańsze czterokrotnie, a samoloty puste. Jednak za 200 tysięcy biletów powinien mieć pieniądze na wypłaty. Sytuacja wygląda z zewnątrz bardzo kiepsko. Ale trzymamy kciuki za powodzenie. Wpływy z biletów nie pokrywają kosztów przelotów, więc LOT kasuje dużo rejsów świerzo powołanych. Reklamacja potrwa kilka miesięcy, więc cash zostanie w firmie. Widać, że tęksni za lataniem do USA, bo tam możnaby sprzedać dużo droższe bilety, z dużym wyprzedzeniem. Wiatr w oczy z każdej strony. Sytuacja jest trudna i nie ma co się mądrzyć, że wiedzielibyśmy lepiej jak tym zarządzić.
gość_698fc
2020-07-13 19:43
Tydzień temu zgłosiłem do LOT przez formularz zmianę trasy na rejs z kwietnia z Bydgoszczy do Wilna na rejs wakacyjny Bydgoszcz - Zadar. Zmiany nie ma, a na infolinii wiszę już 50 minut i tracę nadzieję na połączenie. Współczuję ludziom gdy mają wylot na już i chcieliby coś zmienić. Trudno będzie LOT odzyskać zaufanie pasażerów. Strach korzystać. Już żałuję, że skusiłem się na ten Zadar. Pewnie zmiana kierunków przyjdzie na maila na 24 godz. przed wylotem, albo przyjdzie info, że zmiana na kierunek wakacyjny nie jest możliwa lub wcale nie będzie żadnej reakcji :-/
gość_7bc13
2020-07-13 10:08
Skoro nie będą naliczane miłe, to również segmenty tych lotów nie będą się liczyły przy kwalifikacji do srebrnego statusu w ramach promocji 30 przelotów. Co do mil, to pewnie i tak z założenia byłoby maksymalnie 125, wiec strata żadne.