gość_627f1
2020-07-19 22:55
Z tego Lublina,lata 3 osoby na miesiąc.Tak jak z tego Modlina,Zielonej Góry czy Olsztyna.
gość_4d0e7
2020-07-14 16:10
Panie prezesie A.Hawryluk wyslałem dane do pana jak pan K.Mat,P.Jar .W.Traw.K.Ciek. próbują pana wrobić wysłalem dane do zarządu.
Jest inwentaryzacja.
smolip67
2020-07-03 21:32
LUZ podało dane za czerwiec!
Odprawiono 943 pasażerów. Spadek -96,8% do czerwca 2019!
I półrocze 2020 - 60 075 pasażerów spadek -64,0% do 2019!
gość_8b80a
2020-07-03 08:33
@lysypiotr76
To kolejne potwierdzenie, że w aglomeracji warszawskiej mamy nadpodaż, zaś głównym problem Łodzi, Lublina i Bydgoszczy jest Modlin. Cywilizowane przejęcie Modlina przez PPL rozwiązałoby sytuację. Gdyby nie było Modlina to Lublin łatwo doszedłby do 1 miliona, pojawiłyby się nowe kierunki, więc mniej osób korzystałoby też z WAW.
Lublin powinien walczyć o 2 samoloty Ryana z WMI lub o bazę LOT-u, na początek wystarczyłby jeden Q400 i jeden E195.
gość_1f4ef
2020-06-29 12:57
chyba zatem coraz bliżej do udziału PPL w PLL
lysypiotr76
2020-06-26 20:31
To były bardzo różne lata w czasach prezesa Wójtowicza. Przez to lotnisko w czasach tej prezesury ,,przewinęło '' się mnóstwo linii o mniejszej czy większej renomie. Uruchomiono dziesiątki połączeń z których zostało tylko kilkanaście. Nie można odmówić prezesowi nic nierobienia. 8 lat, ponad 2 mln. pasażerów to jak na tak małe lotnisko przyzwoite wyniki. Ciekawe czy Lublinianie przekonali się że mają ,,swoje''lotnisko? Historycznie można powiedzieć że zależność lubelskiego rynku od lotnisk warszawskich się nie zmieniła. Mimo powstania lotniska w Lublinie oraz zmieniającej się oferty, to Lotnisko Chopina obsługuje 46% z 1,6 mln pasażerów, jakie generuje region. Lotnisko swój udział w obsłudze tego ruchu szacuje na 25 %. Kolejne lotniska to Modlin (17%) i Rzeszów (9%). Sytuacja jest jednak dynamiczna, bo z jednej strony trudniej walczyć o nowe trasy tanich linii ze względu na potężne oferowanie i oddziaływanie na lubelski rynek lotnisk warszawskich.Z drugiej strony polityka PPL wobec warszawskich lotnisk może spowodować odpływu kierunków o największym obłożeniu do portów regionalnych. To szansa dla LUZ.
gość_49da0
2020-06-26 10:03
A jak tam prezes lotniska w Radomiu?
gość_3ff2b
2020-06-26 08:42
Chyba mamy epidemię choroby zawodowej prezesów w branży lotniczej... ciekawe z czego to wynika? Może w latach 70-tych jedzenia było dla każdego i ile się chciało ale teraz?