Andrzej Hawryluk nowym prezesem lotniska w Lublinie

Andrzej Hawryluk nowym prezesem lotniska w Lublinie Rada nadzorcza powołała Andrzeja Hawryluka na stanowisko członka zarządu – prezesa zarządu. Rada Nadzorcza podejmując swoją decyzję wzięła pod uwagę zarówno oczekiwania akcjonariuszy w zakresie zarządzania Portem Lotniczym Lublin, jak również fakt, że dotychczasowy zarząd 25 czerwca br. uzyskał absolutorium za 2019 r. i został skwitowany przez akcjonariuszy. Nowa...
26/06/2020 08:29   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_627f1 2020-07-19 22:55   
gość_627f1 - Profil gość_627f1
Z tego Lublina,lata 3 osoby na miesiąc.Tak jak z tego Modlina,Zielonej Góry czy Olsztyna.
gość_4d0e7 2020-07-14 16:10   
gość_4d0e7 - Profil gość_4d0e7
Panie prezesie A.Hawryluk wyslałem dane do pana jak pan K.Mat,P.Jar .W.Traw.K.Ciek. próbują pana wrobić wysłalem dane do zarządu.
Jest inwentaryzacja.
smolip67 2020-07-03 21:32   
smolip67 - Profil smolip67
LUZ podało dane za czerwiec!
Odprawiono 943 pasażerów. Spadek -96,8% do czerwca 2019!
I półrocze 2020 - 60 075 pasażerów spadek -64,0% do 2019!
gość_8b80a 2020-07-03 08:33   
gość_8b80a - Profil gość_8b80a
@lysypiotr76

To kolejne potwierdzenie, że w aglomeracji warszawskiej mamy nadpodaż, zaś głównym problem Łodzi, Lublina i Bydgoszczy jest Modlin. Cywilizowane przejęcie Modlina przez PPL rozwiązałoby sytuację. Gdyby nie było Modlina to Lublin łatwo doszedłby do 1 miliona, pojawiłyby się nowe kierunki, więc mniej osób korzystałoby też z WAW.

Lublin powinien walczyć o 2 samoloty Ryana z WMI lub o bazę LOT-u, na początek wystarczyłby jeden Q400 i jeden E195.
gość_1f4ef 2020-06-29 12:57   
gość_1f4ef - Profil gość_1f4ef
chyba zatem coraz bliżej do udziału PPL w PLL
lysypiotr76 2020-06-26 20:31   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
To były bardzo różne lata w czasach prezesa Wójtowicza. Przez to lotnisko w czasach tej prezesury ,,przewinęło '' się mnóstwo linii o mniejszej czy większej renomie. Uruchomiono dziesiątki połączeń z których zostało tylko kilkanaście. Nie można odmówić prezesowi nic nierobienia. 8 lat, ponad 2 mln. pasażerów to jak na tak małe lotnisko przyzwoite wyniki. Ciekawe czy Lublinianie przekonali się że mają ,,swoje''lotnisko? Historycznie można powiedzieć że zależność lubelskiego rynku od lotnisk warszawskich się nie zmieniła. Mimo powstania lotniska w Lublinie oraz zmieniającej się oferty, to Lotnisko Chopina obsługuje 46% z 1,6 mln pasażerów, jakie generuje region. Lotnisko swój udział w obsłudze tego ruchu szacuje na 25 %. Kolejne lotniska to Modlin (17%) i Rzeszów (9%). Sytuacja jest jednak dynamiczna, bo z jednej strony trudniej walczyć o nowe trasy tanich linii ze względu na potężne oferowanie i oddziaływanie na lubelski rynek lotnisk warszawskich.Z drugiej strony polityka PPL wobec warszawskich lotnisk może spowodować odpływu kierunków o największym obłożeniu do portów regionalnych. To szansa dla LUZ.
gość_49da0 2020-06-26 10:03   
gość_49da0 - Profil gość_49da0
A jak tam prezes lotniska w Radomiu?
gość_3ff2b 2020-06-26 08:42   
gość_3ff2b - Profil gość_3ff2b
Chyba mamy epidemię choroby zawodowej prezesów w branży lotniczej... ciekawe z czego to wynika? Może w latach 70-tych jedzenia było dla każdego i ile się chciało ale teraz?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy