×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


LOT: Pre-pack czyli przygotowana likwidacja


Scenariusze transformacji narodowego przewoźnika owiane są tajemnicą i niewiadomymi. Jedną z możliwych opcji jest tzw. pre-pack, czyli przygotowana likwidacja.

25/06/2020 09:04
<>

gość_baff2 - Profil
gość_baff2
  

gość_f13b5 - Profil
gość_f13b5
  
W obecnej sytuacji jedyne rozmowy jakiejkolwiek linii lotniczej o strategii sprowadzają się do informacji o liczbie osób do zwolnienia, jakoś nie bardzo kojarzę inne tematy.
27/06/2020 21:49  

gość_05bc8 - Profil
gość_05bc8
  
kurak03

Zarząd nie może rozmawiać o startegii firmy gdyż czegoś takiego jak strategia nie posiada.
Ostatnia strategia to jeszcze ta stworzona przez Mikosza.
Później była tylko radosna twórczość Milczarskiego.
Co chwilę była informacja o nowej strategii ale jakoś nie udało się jej przygotować.
Efekty widać teraz. Za dużo samolotów, nie dostosowanych do popytu i tras. Więc trzeba wszystko wymazać i zaczynac od nowa.
Nie dziwię się że związki powiedziały "sprawdzam".
Nie jest prawdą że w liniach związki nie są informowane o strategii. Owszem są. W Niemczech przedstawiciele załogi mają nawet przedstawicieli w zarządzie.
27/06/2020 14:32  

  
gość_8d17b - a znasz jakas inna sensowna firme, gdzie Zarzad rozmawia z pracownikami o strategi firmy??? Tylko w LOT pilotom i stewardesom wmowiono, ze moga decydowac o przyszlosci firmy... Ale to bzdura - pilot jest od latania, stewardesa od bezpieczenstwa na pokladzie, a Zarzad od decydowania... Zwiazki Zawodowe od przestrzegania praw pracownikow. Tymczasem wszystko to w LOT wywrocilo sie do gory nogami !!! Wszyscy sa uprawnieni do decydowania, jak ma postapic LOT. We wszystkich firmach w PL byly ceicia, ale w LOT nie - przeciez trzeba 3 miesiace sobie dyskutowac z Zarzadem i stawiac warunki. Absurd !!!!
27/06/2020 11:41  

gość_91421 - Profil
gość_91421
  
LOT - Linie Ogromnie Tajemnicze. We wszystkich państwach wiadomo jak wygląda proces ratowania linii lotniczych. U nas cisza. Ciekawe czy w ogóle cokolwiek się dzieje.

26/06/2020 12:47  

gość_6300b - Profil
gość_6300b
  
Niech to w końcu upadnie raz a porządnie i skończy się finansowanie prezesów, wiceprezesów, rzeczników, dyrektorów rodzin i kolesi z POPISU.
26/06/2020 11:47  

gość_81823 - Profil
gość_81823
  
Czy nowy LOT bedzie mial nowy kod IATA? Zastanawiam sie czy bedzie musial skladac nowe wnioski o przyznanie praw przewozowych, o sloty itp. Czy ktos wie jak to bedzie od strony praktycznej wygladac?
26/06/2020 08:31  

gość_5e916 - Profil
gość_5e916
  
spolegliwi...? Słownik, słownik, słownik...
25/06/2020 17:32  

gość_30054 - Profil
gość_30054
  
A co ma nam do powiedzenia Egon Olsen vel Krzysztof Moczulski, nowy rzecznik Lotu?
25/06/2020 16:33  

gość_0d04f - Profil
gość_0d04f
  
No i co potem? Kontynuacja szalonej i bezmyślnej strategii flotowej doprowadzi do kolejnego bankructwa przy najbliższym kryzysie na rynku, który z pewnością prędzej lub później znów nadejdzie. A wtedy co? LOT 3.0, czy może czegoś się panowie jednak nauczyli. Szkoda tylko że nauka była aż tak kosztowna i zapłaci za nią cała załoga.
25/06/2020 16:20  

gość_8d17b - Profil
gość_8d17b
  
gość_a0177 ... jak sie zachowaja ... jak by mieli wybor. prezes M nie rozmawia, prezes PRZEMAWIA
25/06/2020 15:41  

gość_0c6b1 - Profil
gość_0c6b1
  
Dajcie w końcu tej beznadziejnej linii upaść i kupić ją przez kogoś, kto weźmie to na barki i w końcu postawi na nogi. W kraju mamy specjalistów, którym udało się zbudować rentowne linie (Sprintair, Enter Air).
25/06/2020 14:21  

gość_a0177 - Profil
gość_a0177
  
B2B .... jeśli LOT 2 podeprze się tylko tymi pilotami którzy już sa na kontraktach to z tego co mi wiadomo średnie doświadczenie załóg będzie katastrofalnie niskie.
Większość kapitanów będą mieć doświadczenie 2 - 3 letnie na lini z nalotem ok 2000 do 3000h , to bardzo mało !!!
Jeśli jeszcze dodamy do tego drugich pilotów gdzie średnia nalotów to od 500 do 1500h to robi się trochę jak w podstawówce....
Mam licencje Pilota Turystycznego ale nawet jako trochę laik to moge stwierdzić ze załogi o takim doświadczeniu , piloci którzy tak naprawdę dopiero zaczynaja swoje kariery to bardzo słaby pomysł.
Mam nadzieje, ze LOT pochyli się nad statystykami katastrof lotniczych i przyjrzy się jak właśnie nalot załogi przekładał się na te zdarzenia........ Naprawdę ciekawe wnioski płyną.
Inna sprawa jest jak zachowają się piloci na etatach, którym zaproponuje się B2B, należy im zostawić decyzje.
Nie chce tez uchodzić za obrońcę starszych pracowników za wszelka cenę. Nadal uwazam , ze piloci w wieku emerytalnym ( emerytura pomostową) , piloci po wojsku, którzy także maja zagwarantowane już niemałe emerytury, plus oczywiście osoby nie rokujące ... , z naganami itp , to tu LOT 2 powinien szukać ciec ( jeśli będą konieczne )

25/06/2020 11:25  

gość_38b9c - Profil
gość_38b9c
  
No i nareszcie ktoś podjął temat o którym już wspominałem w komentarzach.
25/06/2020 11:17  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie