gość_2c43c
2020-06-29 08:41
@gość_8b80a no widzę poniosło z karuzelą kierunków, to już było grane. kierunek nie przynosi kasy drugiego dnia od otwarcia, kiedy ty i tobie podobni "wizjonerzy" w tym zatrudnieni w LOT to
zobacz link czy tak trudno posiłkować się prawdziwymi ekspertami? dwóch wieloletnich pracowników linii (w dodatku jedynej w swoim CV co też dość sugestywne) ocenia jej działania... no mocno subiektywne oceny.
gość_15f1c
2020-06-25 09:39
gość_8b80a: aż się kolega rozkręcił San Jose x 9 week, szaleństwo ;)
Nie brnijmy w absurdy.
gość_8b80a
2020-06-24 10:20
To ja sobie pozwolę zadać pytania jako "anonimowy" gość:
1) co ze slotami, LOT dostał 2 643, około 62% całości?
Moim zdaniem przy prawidłowym wykorzystaniu LOT powinien bez większego wysiłku przynosić 500 mln do 1 mld zysku. I żadne kontrolowane bankructwo nie jest potrzebne, priorytetem powinno być utrzymanie slotów. Kryzys to dobra okazja by kupić dodatkowe sloty na LHR, jeden około 12 - 14 i drugi miedzy 19 a 21, tak by zdążyć przed ciszą do WAW.
2) Jakich kierunków brakuje w siatce LOT-u i na jakich oferowanie jest niewystarczające?
Moim zdaniem brakuje dwa razy dziennie Dublina, Manchesteru, Kolonii, Bolonii, Eindhoven/Rotterdamu i Lyonu. Powinno tez być więcej Tbilisi i Madrytu. Jeśli chodzi o long haul zamiast San Francisco razy 4 powinno być San Jose co najmniej 9 razy w tygodniu. Kolombo całoroczne w godzinach powiązanych z dobami hotelowymi.
Więcej powinno być też NY z KRK, bo w przeciwnym razie LOT utraci monopol na trasie NY - Polska.
Do likwidacji SIN, być może LAX, najgorsze krajówki i pipidówy w CEE.
3) Co jest główną przyczyną słabych wyników za 2019?
Moim zdaniem to straty na przesiadkach, zbyt niski SF i zbyt wysokie ceny za p2p (bo gwarantują zyski konkurentom).