Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_db316
2020-06-22 18:22
no jak juz sie horala wypowiedzial to innych znawcow nie potrzeba jeden z najlepszych znawcow lotnictwa w polsce musimy go chronic zeby obce sily nieprzychylne polsce nie ukradly go nam strata by byla nie do odrobienia a jak tam horala idzie budowa cpk ile bierzesz miesiecznie? czy tez nam odpowiesz ?nie zebym drwil ale pytam powaznie bo horala to moj ulubiony bohater to taki szeryf mi sie objawil po przesluchaniach tuska
gość_9fcd2
2020-06-17 10:26
@gość_c27cf może właśnie dlatego ma tyle kasy bo zwalnia pracowników?
gość_d6c06
2020-06-17 07:45
to co biorą Wizz i Ryan od samorządów to malutkie grosze w porównaniu z tym co rząd centralny wpompował w Lot - porównajcie wysokość kwot.
gość_92874
2020-06-15 22:42
Geniusz Varadiego polega na tym, że WIZZ bierze pomoc publiczną (od samorządów) i generuje gigantyczne zyski (dla właścicieli), a LOT bierze pomoc publiczną (od państwa) i nie generuje w dłuższym terminie żadnych zysków.
gość_c27cf
2020-06-15 21:39
Skoro wizz ma tyle kasy i mogliby tyle czasu nie latać to czemu zwalniają pracowników?
gość_3fd08
2020-06-15 15:06
Wysoko mierzysz? z wysoka upadniesz. ! Poczekamy długo WIZZ pociągnie.
gość_a0177
2020-06-15 13:49
Generalnie nie można słuchać już tego obłudnego człowieka. Zarzuca wszystkim pomoce publiczne , a sam bierze. Jedno trzeba mu oddać ze maja bardzo dobry model biznesowy, bardzo dobry samolot, jednolita flotę ( sa chyba w najlepszej sytuacji w Europie na ta chwile ) i potrafią znacznie lepiej niż LOT zarządzać publicznymi pieniędzmi.
Lot powinien jaknajszybciej zmniejszyć flotę do max dwóch modeli samolotów bo to znacząco zmniejszy im koszta.
gość_ce5d8
2020-06-15 12:52
Jeśli Wizz jest w takiej super kondycji, to dlaczego się ubiegał o dofinansowanie od rządu brytyjskiego? I jak sobie potem poradzi z dużo słabszym zapełnieniem miejsc, które w liniach typu Wizz mają kluczową rolę w dochodowości połączeń, gdyż linie te nie przewożą cargo i nie mają klasy premium.
gość_b0065
2020-06-15 12:36
Co za gość sam przyczynił się znacznie do upadku narodowego przewoźnika Malev, nie mówiąc że był tam jednym z pracowników. Wielokrotnie latałem z Węgrami w tym samym kokpicie i nawet nie chce mówić jak wypowiadają się na jego temat bo to pilotowi nie przystoi. Jak myślicie dlaczego Wizzair nie jest traktowany prawie jak narodowy przewoźnik na Węgrzech będąc taką potęgą - odpowiedź sama się nasuwa. MAM WIELKA NADZIEJE, że firmy takie jak Enter Air, czy Lot przetrwają te ciężkie czasy. A panu Verdiemu proponuje się zająć Wizzairem nim wygoni wszystkich pracowników do Albani, czy tam do tych trzech baz, które dał do wyboru. Proponuje Panu z Wizza zajęcie się swoim podwórkiem, bo Was nie będzie a LOT będzie...
gość_b6baa
2020-06-15 10:02
WIZZAIR też ciągnie pomoc publiczną od regionów, żeby ten połączenia uruchomił stamtąd, więc pieklenie się Pana V., że tylko LOT dostaje pomoc to jakby przyganiał kocioł garnkowi
gość_750a7
2020-06-15 09:48
Można faceta nie lubić ale w 1 ma rację - bez wyrzucenia z LOT związkowych trutniów i reszty betonowych pasożytów ta linia będzie studnią bez dna. W czasie hossy zarabia mało, w czasie kryzysu traci dużo. Lotnictwo to biznes, powinien zarabiać. Istnienie lini państwowych to patologia bez względu na rejon świata
gość_3ff2b
2020-06-15 09:28
To prawda, ale dla odmiany Wizz przejada pieniądze tajemniczych "inwestorów", generowane w komputerze i wypływające gdzie się da. No i podatników też, w postaci bezsensownych lotnisk z których korzysta, dotacji "na marketing" itd