Emirates: A380 z Premium Economy gotowe do odbioru

Emirates: A380 z Premium Economy gotowe do odbioru Emirates po raz pierwszy wykazał chęć wdrożenia nowej klasy podróży w maju 2018 r. Wiadomość została wówczas podana przez prezesa linii lotniczej. Przed obecnym światowym kryzysem w lotnictwie zapowiadano, że kabina klasy ekonomicznej premium linii Emirates zadebiutuje w grudniu 2020 r. Do tej pory nie potwierdzono oficjalnie jak może wyglądać nowy...
10/06/2020 09:20   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_07ab4 2020-06-12 09:16   
gość_07ab4 - Profil gość_07ab4
Ja bym jeszcze A380 w Emirates nie skreślał i nie nazywał ich zakładnikiem. Rzeczywiście minusem jest tak duża ich liczba i brak elastyczności we flocie - 777 jest tylko trochę mniejszy. Niemniej Emirates z centralną lokalizacją Dubaju jako hub ma szansę obronić te samoloty dużo łatwiej niż reszta.
marqoos_pl 2020-06-10 19:49   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
Super. To jest coś, czego w Emirates bardzo brakowało. Wielu klientów decydowało się (gdy nie chcieli płacić za business) na inne linie, bo mogli sobie na to pozwolić w nieco lepszym komforcie. Gdy tylko ceny będą zrównoważone (a w przypadku EK często tak jest), to będzie to duży sukces.
adam1987 2020-06-10 17:36   
adam1987 - Profil adam1987
Z jednej strony wiadomo, że ciężko zapełnić a380, że drogi i w ogóle, ale pasażerowie go uwielbiają. Wystarczy przypomnieć co się działo jak przyleciał do nas "wieeeelki samolot" w wersji cargo. Jeśli już mało kto będzie nim latał, to część osób lecąc do Tajlandii czy innego Bali chętnie kupi bilety od linii, która lata takim kolosem. Wszystkie te prysznice, bary, itp. to też fajne bajery dla latających w wyższych klasach rezerwacyjnych. Wiadomo, że to atrakcja dla rzadziej latających, ale to nadal ogromny rynek, a czymś się trzeba wyróżnić od konkurencji w dobie równania do ryanaira
lysypiotr76 2020-06-10 16:11   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
Emirates stał się zakładnikiem A380. Miał dwa wyjścia. Wycofać 380-tki bądź utrzymać flotę mimo że koszty utrzymania tego samolotu nie są atrakcyjne. Rynek wtórny gdzie linia mogłaby ,,wcisnąć'' swoje samoloty praktycznie nie istnieje. Korporacyjny bełkot Airbusa że wspiera wtórny rynek to bajka bez pokrycia. Jeśli dobrze pamiętam A380 to 45% floty przewoźnika. Wycofanie to najzwyklej w świecie brak oferty , zawieszenie niektórych destynacji bo inne samoloty nie są w stanie zastąpić a380.
demar 2020-06-10 12:53   
demar - Profil demar
@gość_1b9fc: jedno nie wyklucza drugiego - linie dla których A380 okazał się zbyt duży i nie potrafią go zyskownie zapełnić przyśpieszą jego wycofywanie.
Podobny lot spotyka wiele B747.

Natomiast linie, które liczą na korzystanie z A380 jeszcze przez co najmniej kilka lat będą mogły przyśpieszyć niektóre przeglądy i modernizacje wnętrza.
gość_1b9fc 2020-06-10 10:39   
gość_1b9fc - Profil gość_1b9fc
Uziemienie A380 sprzyja wycofywaniu A380, a nie możliwościom przebudowy wnętrza. To właśnie przez pandemię Covid-19 Air France flagowy przewoźnik Francji zdecydował o wycofaniu A380 w kraju w którym powstaje A380. Qatar Airways zapowiedział, że jego flota A380 będzie uziemiona przynajmniej do połowy 2021r
gość_13540 2020-06-10 10:23   
gość_13540 - Profil gość_13540
Chętnie wypróbuję Premium Economy Emirates. Najchętniej jako darmowy upgrade.
demar 2020-06-10 09:57   
demar - Profil demar
To jak będzie wyglądać kabina nowej klasy ekonomicznej premium w A380 linii Emirates wiele będzie mówić o tym czego te linie spodziewają się w najbliższym czasie.

Spodziewam się kolejnej konfiguracji w okolicach 600+ pax.

Do tego fakt uziemienia wielu A380 sprzyja możliwościom przebudowy wnętrza starszych egzemplarzy.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy