Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_8cf81
2020-05-23 17:44
To normalnie - inne firmy też dostają wsparcie a branża turystyczna oberwała jako pierwsza i najmocniej to nie rozumiem dlaczego mieliby nie prosić o pomoc
gość_8a8bd
2020-05-21 21:47
Jak się patrzy na inne linie lotnicze to LOT naprawdę zachowuje się z mega klasą! widać że dbają o pracowników.
gość_08623
2020-05-21 08:26
przyznaję rację gość_cd175.
gość_49cfc
2020-05-19 13:38
/adam7691: smutne, ale prawdziwe. My jakoś w miarę umiemy funkcjonować tylko pod czyimś butem (zabory, sanacja, okupacja, PRL), ale jak buta nie ma to wtedy szlachcic na zagrodzie równy wojewodzie, liberum veto i ciagle kłótnie, bo każdy chce swój kawałek wyrwać. Smutne.
gość_a0177
2020-05-19 12:43
Chłopie, dramat....
kup sobie jeszcze furmankę i w pole
gość_cd175
2020-05-17 08:06
To studnia bez dna. Miliardy złotych już utopione, kolejne rząd będzie znów musiał utopić. I to wszystko bez żadnych perspektyw na ich odzyskanie. Miliardy wyrzucone w błoto, ale to nie boli bo to pieniądze niczyje, czyli podatnika. Moim zdaniem czas na śmiałe posunięcia ze strony rządu w stosunku do LOT, firm leasingujących państwu polskiemu samoloty oraz przepłacanych pilotów. Niech każdy weźmie cześć ciężaru kryzysu branży na siebie.
adam7691
2020-05-16 15:58
gość_0e229: bo polak (celowo z małej litery) to taka zakała, która najlepiej się czuje gdy ktoś obcy trzyma ją za mordę. Już Bismarck powiedział: Dajcie Polakom władzę, to sami się wykończą.
gość_08bc9
2020-05-16 15:22
ankieta wypełniona :-) pozdro
gość_08bc9
2020-05-16 14:44
@gość_481dd: bardzo zgrabny post :-)
gość_e77e0
2020-05-16 11:45
Przepraszam za spam, ale jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej o PLL LOT. Wypełnienie poniższej ankiety bardzo pomoże mi w ukończeniu studiów :)
zobacz link
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
gość_481dd
2020-05-15 19:11
W Korei Ludowo Demokratycznej nie ma Wizza Ryanaira ani innych! Można? Można
adam1987
2020-05-15 18:43
@gość_9a53e: jak tylko wyjdzie z unii i uzna za nielegalne loty LOTu z Budapesztu oraz Tallinna
gość_9a53e
2020-05-15 16:59
Kiedy w końcu państwo ograniczy działalność Wizz Air oraz Ryanair w kraju?
gość_e462f
2020-05-15 02:32
Koło ratunkowe w drodze. Państwo i naród kocha LOT!
gość_0e229
2020-05-14 23:17
gość_a0177: dlaczego na całym świecie? W innych krajach tzw. przewoźnik narodowy jest czymś w rodzaju srebra rodowego, nawet jeśli jest w cudzych rękach, jak choćby linie Lufthansy. To jest polska cecha, płuc na swoje. Cudze chwalicie, swego nie znacie. Dzieciarnia, która nigdy w życiu Lotem nie leciała, bo stać ja tylko na bilety po 39 zł ma w tej sprawie najwiecej do powiedzenia, podobnie jak ci, którzy samolot od środka widza maksymalnie raz w roku.
gość_0e229
2020-05-14 23:14
pawel ryr: a co niby Lot ma zrobić z 737 Max, ekspercie? Pociąć na żyletki czy rozmontować na części? A może sprzedać na pchlim targu? Myślisz, ze Ryanair by odkupił?
gość_c6a25
2020-05-14 22:51
@gość_a0177 Low costy nie wszędzie dostają zawoalowane dotacje od samorządów.
"Ciekawostka, ze we Francji czy w Niemczech nikt tak nie krytykuje polityki państwa w temacie obrony swoich przewoźników" - a czy rządy Niemiec i Francji robią następujące rzeczy?
- utrudnianie na wszelki sposób konkurencji kupno slotów na lotnisku
- próby topienia miliardów w bezsensowne inwestycje infrastrukturalne tylko po to żeby narodowy przewoźnik miał większe szanse rozwoju
- produkowanie prawa stricte w celu niedopuszczenia konkurencji przewoźnika do możliwości otwierania połączeń
Za takie numery w przeszłości i w normalnych krajach niejedna głowa spadała w ministerstwie. A u nas? Wszystko dobrze!
gość_07716
2020-05-14 18:34
zarabiaja zgdonie z kontraktem pensje bazową OBNIŻONĄ
gość_a0177
2020-05-14 17:25
Zawsze zadziwia mnie ta zajadłość gdy chodzi o utrzymanie narodowego przewoźnika.
Robią to wszyscy , dosłownie wszyscy na Świecie od wielu lat.
Lotnictwo jest nieopłacalne bo powstał wokół niego taki biznes ze wszyscy ciągną ile się da z lotnictwa. Opłat i podatków jest tyle ze mało która branża musi tyle płacić za swoją działalność.
Na koniec jeszcze do sympatyków latania za złotówkę.
Naprawdę myślicie ze Wizz i Ryanair utrzymują się z latania?
Nawet nie zdajecie sobie sprawy ile im dopłacamy w formie przeróżnych subwencji z regionów. To zdaje się również publiczne pieniądze. Umowy o żenująca reklamę danego miasta opiewają na astronomiczne kwoty. Niestety dzieje się tak przez błędna politykę i pozwalanie na budowę lotnisk gdzie popadnie. Potem trzeba je utrzymać i politycy płaca lowcostowi by tylko latał , a dzięki temu wytłumaczy się swoje ciemne interesy jakie kryły się za budowaniem lotniska. Tak to działa i tu jest błąd a nie w pomocy dla narodowych przewoźników.
Prawda jest taka ze cały rynek transportu lotniczego jest chory, a lowcosty doprowadziły do jeszcze większego ogłupienia wszystkiego , naczelne z nami.
Ciekawostka, ze we Francji czy w Niemczech nikt tak nie krytykuje polityki państwa w temacie obrony swoich przewoźników.
gość_b0896
2020-05-14 16:54
Wszyscy zdają sobie sprawę, że sytuacja w branży lotniczej jest dramatyczna. Przy wspieraniu obszaru muszą być wzięte wszystkie podmioty pod uwagę. W razie faworyzowania jednego gracza rynek się załamie a ludzie stracą prace. I jestem święcie przekonany, że więcej straci niż zostanie uratowanych w grupie PGL. Kredyty pomostowe powinny być dostępne dla WSZYSTKICH podmiotów gospodarczych na takich samych warunkach.