gość_7c459
2020-05-06 09:57
Z tym lataniem to jest tak
Polska zamknęła granice i uziemiła wszystkich.
W DE Lufthansa sobie lata na kilkunastu trasach.
Czy coś zacznie do PŁ latać nie zależy od linii a od Morawiecki ego,
LOT będzie latał na wszystkich swoich trasach 787 ale pewnie z inną częstotliwością.
Cargo samo się nie przewiezie, paliwo lotnicze teraz jest o 1/3 tańsze
gość_8b80a
2020-05-05 18:40
@adam1987
Air Canada weszła do WAW, gdy LOT miał bankrutować. Przypuszczam, że chodziło o zaklepanie całorocznej trasy w ramach JV od razu po bankructwie. Potem się okazało, że brak biznesu dla dwóch linii. I myślę, że jeśli AC wróci w te rejony to raczej do Lwowa, Kijowa lub Krakowa. Bo WAW z silną konkurencją LOT-u raczej dochodowa nie jest. Ewentualnie może przylecieć latem z Montrealu.
LOT ma długie tradycje walki z każdym wchodzącym na jego trasy i poza Wizzem prawie każdy przegrywa.
gość_16d6f Na stronie Air Canada masz informację, że w tym roku nie będzie lotów na tej trasie. Mają wrócić w przyszłym, ale co będzie w związku z wycofaniem tylu samolotów to zobaczymy.
gość_49cfc
2020-05-05 15:42
Myśle, ze na razie nikt w żadnej sprawie nie ma konkretnych informacji. Jeszcze ok. tygodnia temu Lufa, KLM i AF (nie wiem kto jeszcze) miały od 4 maja zacząć latać do Warszawy. W ostatniej chwili Unia wydała rekomendacje wstrzymania lotów do 15 maja. Co prawda Lufthansa jedyne co zmieniła to terminy przelotów do 15 maja, z kolei Lot kilka dni po zawieszeniu lotów do 15 maja przesunął datę na 31 maja. Zapewne wszyscy by chętnie wrócili na niebo, ale dowiadywać się będziemy za piec dwunasta. Wizzair zrobił dobry początek w Wiedniu, choć patrzac na jeden z pierwszych lotów, to wysyłanie 30 osób w A320 wyglada cokolwiek interesująco. Dla linii to zapewne po części problem hotelarzy, czy bardziej opłaca się otwierać jak najszybciej, czy poczekać dłużej i wozić mniej powietrza. To trochę zamknięte koło, bo dopóki samoloty nie rusza, nie będzie pasażerów, a jeśli nie ma pasażerów, to nie ma po co latać. Ale zapewne gdy tylko największe linie dostaną pieniądze od swoich państw zaczną się ruszać. Ciekaw jestem ile w praktyce zostanie z buńczucznych wypowiedzi MOLa, ze jeśli nie będzie wypełnienia 80% to nie będzie latał...
gość_24730
2020-05-05 15:33
@gość_16d6f
Ty tak na poważnie?
Ty się módl by LOT wrócił do latania na tej trasie przed końcem wakacji bo póki co się na to nie zanosi. Obudź się człowieku, w tym sezonie praktycznie nic nie będzie nadal latało. Może częściowo Europa powróci.
adam1987
2020-05-05 13:34
Ktoś zapomniał, że Air Canada kupiła/kupuje Air Transat, więc może latać ich samolotami do Europy. Pewnie w tym roku i tak nie przylecą, bo jednak mają na tej trasie konkurencję, a na wielu innych nie (bo Air Transat często konkurował na nich z AC/ AC Rouge). Więc nie martwcie się, nadal będą mieli bydłowozy do latania na trasach takich jak Warszawa. Nie, że jestem przeciwko Warszawie, ale jednak jak latali standardową AC przez sezon to się szybko zwinęli.
gość_16d6f
2020-05-05 11:46
Ciekawe czy Warszawa na lato nadal aktualna ??? Ma ktoś może jakieś info w tej sprawie ?
gość_fc27b
2020-05-05 11:40
Wcale nie jest mi szkoda tych 767 AC Rouge z beznadziejnym, ciasnym wnętrzem bez rozrywki pokładowej. Może za kilka lat dostaną B787/A330 jak się zacznie wszystko trochę odradzać i wrócą do Warszawy.
Czyli koniec trasy do Warszawy obsługiwanej przez 767, bo wątpię, że wyślą tu A330 lub 787. To samo spotka też oczywiście inne trasy do naszej części Europy.