gość_d3e9f
2020-05-05 18:29
Jestem z Czech i czasami czytam ten portal i az mi sie chce smiac ile tu jest naprawde madrych ludzi, ktorzy wiedza co i jak.
Po pierwsze, ten samolot, to A330-300 OK-YBA i umowa na leasing byla tylko do konca pazdziernika. Niestety silniki potrzebuja kosztowny serwis a CSA ani Korean nie chca za niego placic, skoro samolot ma nie spelna 20 lat.
Po drugie, Czechy maja z Korea poludniowa umowe, ze tylko jedna linia z kazdego kraju moze obslugiwac to polaczenie i tylko max 5 razy na tydzien. Wiec jest tak, ze Korean pare lat temu kupil udzial w CSA, dal im samolot i CSA wykonuje te loty przede wszystkim dla Korejczykow, ktorych jest na tych lotach okolo 90%
Lot nie ma szanse wejsc na te trase, poza przesiadka w WAW lub BUD.
gość_c524f
2020-05-05 11:27
gość_5e656: zgodnie z zasadą kiedy ten cholerny lot wreszcie upadnie, przecież tyle linii czeka, żeby zająć jego miejsce.
wyluzowany
2020-05-05 10:46
5e656
Byś się zdziwił ile tutaj LOT ma do powiedzenia. Sam Korean nie przywiezie wszystkich chętnych z Korei, a przez WAW sporo tranzytów z ICN do PRG się przewija ;)
gość_61a75
2020-05-04 11:53
Seul to długa rotacja, przy jednym samolocie nie da się więcej z niego wycisnąć.
gość_5e656
2020-05-04 11:33
Po co ta panika Korean bedzie obsługiwał to połączenie codziennie i LOT tu nie ma nic do powiedzenia.
Praga zostanie skomunikowana operatorami azjatyckimi, którzy już licznie do Pragi przylatują w przeciwieństwie do popularności WAW, która jest bardzo znikoma!
gość_67aa2
2020-05-04 11:07
Bardzo dobra wiadomość dla LOTu, Praga to jedna z najpopularniejszych destynacji w Europie dla Koreańczyków.
gość_7c459
2020-05-04 09:37
Wykorzystywanie samolotu 4 dni na tydzień nie opłacało im się?
Ojojoj