IAG: British Airways musi zwolnić nawet 12 tysięcy pracowników

IAG: British Airways musi zwolnić nawet 12 tysięcy pracowników International Airlines Group, spółka macierzysta British Airways ogłosiła, że dopóki popyt na podróże lotnicze nie powróci do poziomów z 2019 r., konieczne będzie drastyczne cięcie kosztów, w tym także masowe zwolnienia. IAG jest także właścicielem hiszpańskich linii lotniczych Iberia i irlandzkiego Aer Lingus, jednak zwolnienia mają skupić się głównie na brytyjskim...
29/04/2020 10:25   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_17c9d 2020-04-29 16:04   
gość_17c9d - Profil gość_17c9d
Również uważam, że długoterminowo IAG wyjdzie z pandemii na plus: pozbędzie się drogich pracowników, potem sobie zatrudni tańszych, konkurencja najprawdopodobniej poupada, no żyć nie umierać.
gość_a5901 2020-04-29 14:53   
gość_a5901 - Profil gość_a5901
Norwegian pada (Gatwick), Virgin Atlantic pada (Heathrow), Air Europa pada (Madryt).
Grupa IAG nie dość że ma najlepszą sytuację gotówkową spośród yłych linii narodowych to jeszcze dostanie pasażerów największych konkurewntów za friko :-)
BA850 2020-04-29 13:55   
BA850 - Profil BA850
Ładnie opakowana próba wyrzucenia załóg na starych kontraktach i tyle. Iberia musiała utworzyć spółkę córkę Iberia Express, by móc zatrudniać załogi na gorszych kontraktach, BA ma trzy grupy załóg: WorldWide (stare kontrakty, long haul), EuroFleet (stare kontrakty, short haul) oraz Mixed Fleet (nowe kontrakty, short i long haul). Mixed Fleet zarabia 1/3 tego co WW i 1/2 tego co EF... więc jest o co grać. To wszystko pomimo 9b euro na koncie IAG.
gość_c3e2b 2020-04-29 12:32   
gość_c3e2b - Profil gość_c3e2b
A co Tobie po slotach skoro nie ma gdzie latać?
Luftwaffe pozbywa się 100 samolotów (co i tak by zresztą nastąpiło gdyż mają 25-30 lat).
Znając Niemców to już pewnie nowe mają od Airbusa na oku (w celu ratowania niemieckiej gospodarki).
Na 100 % skupia się głównie na LHR.
Nie da rady latać z 3 lotnisk na raz
gość_8b80a 2020-04-29 11:41   
gość_8b80a - Profil gość_8b80a
Ryzykowna gra: po pierwsze muszą utrzymać sloty na Heathrow. Po drugie muszą utrzymać sloty na Gatwick. Po trzecie mają doskonałą okazję, by wykończyć Norwegiana, więc nie za bardzo mogą zmniejszać oferowanie z Londynu. Po czwarte zmniejszenie oferowania z LCY zachęci konkurentów do ekspansji.

Ale wygląda na to, że chcą jeszcze zwolnić najlepiej zarabiających pracowników i potem zatrudnić tańszych. Duże ryzyko, choć może się udać.
gość_c3e2b 2020-04-29 10:52   
gość_c3e2b - Profil gość_c3e2b
Wizz 1000
Germanwings 3000
Norwegian 4500
Lufthansa 10 000
British 12000
A pracownicy LOT mają problem i chcą więcej kasy za nic nie robienie
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy