gość_17c9d
2020-04-29 16:04
Również uważam, że długoterminowo IAG wyjdzie z pandemii na plus: pozbędzie się drogich pracowników, potem sobie zatrudni tańszych, konkurencja najprawdopodobniej poupada, no żyć nie umierać.
gość_a5901
2020-04-29 14:53
Norwegian pada (Gatwick), Virgin Atlantic pada (Heathrow), Air Europa pada (Madryt).
Grupa IAG nie dość że ma najlepszą sytuację gotówkową spośród yłych linii narodowych to jeszcze dostanie pasażerów największych konkurewntów za friko :-)
Ładnie opakowana próba wyrzucenia załóg na starych kontraktach i tyle. Iberia musiała utworzyć spółkę córkę Iberia Express, by móc zatrudniać załogi na gorszych kontraktach, BA ma trzy grupy załóg: WorldWide (stare kontrakty, long haul), EuroFleet (stare kontrakty, short haul) oraz Mixed Fleet (nowe kontrakty, short i long haul). Mixed Fleet zarabia 1/3 tego co WW i 1/2 tego co EF... więc jest o co grać. To wszystko pomimo 9b euro na koncie IAG.
gość_c3e2b
2020-04-29 12:32
A co Tobie po slotach skoro nie ma gdzie latać?
Luftwaffe pozbywa się 100 samolotów (co i tak by zresztą nastąpiło gdyż mają 25-30 lat).
Znając Niemców to już pewnie nowe mają od Airbusa na oku (w celu ratowania niemieckiej gospodarki).
Na 100 % skupia się głównie na LHR.
Nie da rady latać z 3 lotnisk na raz
gość_8b80a
2020-04-29 11:41
Ryzykowna gra: po pierwsze muszą utrzymać sloty na Heathrow. Po drugie muszą utrzymać sloty na Gatwick. Po trzecie mają doskonałą okazję, by wykończyć Norwegiana, więc nie za bardzo mogą zmniejszać oferowanie z Londynu. Po czwarte zmniejszenie oferowania z LCY zachęci konkurentów do ekspansji.
Ale wygląda na to, że chcą jeszcze zwolnić najlepiej zarabiających pracowników i potem zatrudnić tańszych. Duże ryzyko, choć może się udać.
gość_c3e2b
2020-04-29 10:52
Wizz 1000
Germanwings 3000
Norwegian 4500
Lufthansa 10 000
British 12000
A pracownicy LOT mają problem i chcą więcej kasy za nic nie robienie