gość_e76ff
2020-04-29 13:43
Ojej, po co te emocje... ja czekam na zwrot pieniędzy za bilet od PLL LOT już 5 tygodni od chwili gdy dałem dyspozycję zwrotu biletu. KLM przynajmniej ma kasę aby zwrócić a LOT...? wątpię.
Po co się tak gorączkować?
gość_dce7a
2020-04-29 10:54
Wow, jestem pod wrażeniem Panie Elbers, obniżka godna prezesa!!!!! Nawet jeśli by obniżył sobie pensję o 90% to miesięczna suma na pewno wystarczyłaby na godne życie przez kilka miesięcy. Oddaj Pan pieniądze za niewykorzystane bilety wszystkim którzy zapłacili za bilety a ich loty zostały odwołane!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Proponowanie jakiś voucherów jest szczytem chamstwa, po Holendrach (KLM) i Francuzach (Air France) takiego podejścia bym się nie spodziewała, dno którego po imieniu nie będę nazywać!!!!