gość_1e6bc
2020-04-20 11:05
cani, literówka (cyfrówka) - XXI. Cieszę się bardzo że mogę pomóc rozwiać tak duuuuże wątpliwości.
gość_5d806 - piszesz, że od początku XX wieku, linia staczała się po równi pochyłej. Rozumiem, że w XIX wieku, jako wtedy jedyna na świecie, na dłuuuugo przed innymi, królowała w przestworzach, latając na nieistniejące lotniska :-D
gość_b3d33
2020-04-20 00:39
Aktualnie leci A346 z Kapsztadu do Frankfurtu.
gość_5d806
2020-04-19 13:36
I tak kończy się historia niegdyś największej linii z Afryki. Niegdyś potęga, a od początku XX w po przekazaniu w ręce nowego zarządu bezpośrednio "podległego" ówczesnej władzy - systematycznie staczała się po równi pochyłej. Role białych pracowników przejmowali ciemnoskórzy w imię parytetów lansowanych przez rząd. Efekt - jak widać. Koniec SAA to także kolejny symbol - upadek niegdysiejszej potęgi, linii kojarzonej w obecnych czasach z apartheidem (znanej niegdyś jako SAL Suid-Afrikaanse Lugdiens). No cóż - jak widać sama zmiana zarządów, przy braku podstawowej wiedzy menadżerskiej "jedynie słusznych" nowych menedżerów, przyniosła spodziewane efekty. Totsiens Suid-Afrikaanse Lugdiens!
adam1987
2020-04-19 11:25
Co to za się na tym świecie dzieje? SA upada, Alitalia mocno się ogranicza. Jeszcze tylko AirIndia i okaże się, ze jednak to co wydawało się niemożliwe jest możliwe, a stale nierentowne linie narodowe mogą jednak się zwinąć.
gość_7cfb1
2020-04-19 09:46
Extra miesiąc wypłaty za każdy przepracowany rok?
Widać I na sam koniec bawią się na całego