gość_04b0b
2020-04-12 18:31
Ciekawe kto ma lepszą kancelarię prawną? Pewnie PGL ;)))))
gość_6d5ec
2020-04-11 16:02
Niech Niemcy poprostu pozniej udupia tego potwora jakim jest LOT.
To nie jest normalne aby piloci w normalnej lini lotniczej prowadzili wlasne firmy i reszta personelu rowniez. Nienormalne jest podejscie do transakcji i zobowiazan do ktorych sie zobowiazali. Ale to tylko mozliwe w Polsce gdzie przy aprobacie rzadu nie respektuje praw pracoeniczych.
usuniety
2020-04-10 16:06
Zal LOTu ze poraz kolejny to politycy wpierdzielaja sie i kaza zawierac tak durne tranzakcje by tylko miec temat na pierwsze strony gazet rzadowych i tvp tvtrwam. Porazajaca glupota rzadzacych.
gość_c3ac5
2020-04-10 01:43
A dobrze pamiętam o wielkiej euforii długonosego o zakupu NIEMIECKIEJ !!!! linii przez Polskę???!!!
gość_9a53e
2020-04-09 21:55
Polski kapitalizm. Bez komentarza.
gość_69ca3
2020-04-09 19:04
sąd zatwierdził nową czy starą umowę? była tylko 1 z 24 stycznia
warunki w międzyczasie sie trochę zmieniły i linia nie jest obecnie warta tyle ile była
w umowach są zawsze kary umowne ale istnieje coś takiego jak siła wyższa, na którą można się powołać, Condora obecnie nikt nie kupi
połowa samolotów DE jest ich własnością i jest spłacona
pracownicy na niemieckim socjalu mają 60% zarobków netto, płaconych przez państwo (nie mają kredytów we frankach, inna polityka lokalowa, Niemiec do końca życia może w wynajmowanym mieszkaniu mieszkać jak płaci a jak nie płaci to płaci państwo)
Warunki się zmieniły, umowa do końca nie klepnięta to tylko głupek by się nie targował.
Condor nie jest zwykłą linią czarterową w polskim mniemaniu, na wielu kierunkach lata 3,4,5 razy tygodniowo i jeszcze zasilana ruchem tranzytowym
smolip67
2020-04-09 17:35
Ja bym jeszcze nie skreślał tej transakcji? Tu jeszcze mogą różne scenariusze wyskoczyć?
Możemy być mocno zaskoczeni rozwojem sytuacji? Proszę jest pierwsze zaskoczenie
zobacz link
gość_cac6d
2020-04-09 16:50
Musieliby być głupcami, gdyby nie nałozyli kar za odstąpienie od umowy idących w miliony EUR. Za błędy trzeba płacić, każdy średniorozgarnięty obserwator rynku lotniczego wiedział od początku, że jest to polityczna ustawka i z korzystną transakcją biznesową ma mało wspólnego. Teraz czas zapłacić cenę za takie polityczne rumakowanie...
adam1987
2020-04-09 13:29
"zakup niemieckiej firmy przez PGL stracił ekonomiczne uzasadnienie."
Co do sensowności ekonomicznej w chwili ogłaszania kontraktu też są pewne wątpliwości. Innego kupca i tak nie znajdą więc nie wiem co niby to przedłużanie przez LOT miało im zrobić? W obecnej sytuacji i tak powinno to zbankrutować. Tych co nie zwolni się w Condorze, to będzie musiała zwolnić LH czy Lauda, więc w sumie nie rozumiem takiego ratowania linii na siłę przez państwo.