Vouchery za odwołany lot tylko na życzenie pasażera

Vouchery za odwołany lot tylko na życzenie pasażera To reakcja na plan Cory van Nieuwenhuizen, holenderskiej minister infrastruktury, który umożliwiałby liniom lotniczym wypłatę odszkodowań pasażerom w postaci voucherów zamiast zwrotu pieniędzy.W przypadku odwołania lotu, pasażerowie mają  prawo do alternatywnego lotu lub zwrotu pieniędzy. Na początku  tygodnia Van Nieuwenhuizen powiedziała, że...
02/04/2020 11:31   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_6e671 2020-04-02 18:51   
gość_6e671 - Profil gość_6e671
A jak to się ma do takich linii jak British Airways, które oferuje tylko vouchery w tej chwili? Czy ich to nie dotyczy ze względu na Brexit?
gość_6d5ec 2020-04-02 17:38   
gość_6d5ec - Profil gość_6d5ec
Tak jak Emirates aktualnie napisal /od 25 marca/ na stronie ze tylko vouchery, ja skladalem reklamacje o zwrot kasy w pierwszych dniach marca jak to bylo mozliwe minelo 4 tygodnie i kasy nie ma na karcie spowrotem. Po dwoch telefonach do Emirates oficjalna odpowiedz pracownikow zwrot przyznany ale normalne to trwalo do dwoch tygodni teraz trzeba poczekac TYGODNIE. Tzn. kasy nie maja i jej nie chca oddawac dopiero jak ew. rusza loty jak im ludzie wplaca za blety to po kolei beda zwracac zalegle naleznosci, to mozna wyczytac miedzy wierszami podczas rozmow telefonicznych.

Ciekaw jaestem jak Ryanair sie wywiaze z zwrotow ?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy