×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Vouchery za odwołany lot tylko na życzenie pasażera


Linie lotnicze mogą wydawać vouchery za odwołany lot tylko wtedy, gdy pasażer wyrazi na to zgodę. Jeśli nie, kwota za bilet musi zostać zwrócona - powiedziała Adina Valean europejska komisarz ds. transportu.

02/04/2020 11:31
<>

gość_fe704 - Profil
gość_fe704
  

gość_6e671 - Profil
gość_6e671
  
A jak to się ma do takich linii jak British Airways, które oferuje tylko vouchery w tej chwili? Czy ich to nie dotyczy ze względu na Brexit?
02/04/2020 18:51  

gość_6d5ec - Profil
gość_6d5ec
  
Tak jak Emirates aktualnie napisal /od 25 marca/ na stronie ze tylko vouchery, ja skladalem reklamacje o zwrot kasy w pierwszych dniach marca jak to bylo mozliwe minelo 4 tygodnie i kasy nie ma na karcie spowrotem. Po dwoch telefonach do Emirates oficjalna odpowiedz pracownikow zwrot przyznany ale normalne to trwalo do dwoch tygodni teraz trzeba poczekac TYGODNIE. Tzn. kasy nie maja i jej nie chca oddawac dopiero jak ew. rusza loty jak im ludzie wplaca za blety to po kolei beda zwracac zalegle naleznosci, to mozna wyczytac miedzy wierszami podczas rozmow telefonicznych.

Ciekaw jaestem jak Ryanair sie wywiaze z zwrotow ?
02/04/2020 17:38  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie