Branża lotnicza pikuje. Straty na poziomie biliona złotych

Branża lotnicza pikuje. Straty na poziomie biliona złotych Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych niecały miesiąc temu szacowało straty linii lotniczych, spowodowane koronawirusem, na 113 mld dolarów. Dziś prognoza jest dwa razy wyższa i wynosi 252 mld dolarów. A to dopiero początek problemów przewoźników. Koronaiwrus dziesiątkuje większość linii lotniczych i może doprowadzić je do technicznego bankructwa lub...
30/03/2020 12:25   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_ee32b 2020-03-30 23:58   
gość_ee32b - Profil gość_ee32b
Biedne dzieci Ryanaira, cały czas nie dociera do was, ze znaleźliśmy się po szyje w g***? Wszyscy, wy tez. Może tak być, ze wielu przezornych pasażerów, którzy planowali wyjazdy z wyprzedzeniem zostanie z elektronicznym świstkiem. Dokładnie tak samo jak blisko 100 lat temu miliony Amerykanów zostały z pakietami akcji w ręku, choć z nich przynajmniej mogli zrobić toaletowy użytek, bo były z papieru.
gość_a0177 2020-03-30 17:02   
gość_a0177 - Profil gość_a0177
Ryanair i Wizzair praktycznie zablokowały zwroty.
gość_27e75 2020-03-30 16:28   
gość_27e75 - Profil gość_27e75
@gość_21ba6: zasadniczo jak świat światem, to gdy włożysz pieniądze w biznes, który splajtuje, to tracisz te pieniądze.
gość_21ba6 2020-03-30 13:12   
gość_21ba6 - Profil gość_21ba6
Linie lotnicze może niech zaczną oddawać pasażerom pieniądze za zakupione a nie wykorzystane bilety w związku z anulacją rejsów. Pomysł blokowania zwrotów jest bezczelnością, a proponowanie voucherów do wykorzystania przez 12 miesięcy i ich ewentualny zwrot po tym czasie za chamstwo do kwadratu. Przedstawiciele linii nawet nie wiedzą czy taki voucher będzie mógł być wykorzystany na inną osobę (DNO!) Dlaczego redakcja nie porusza takich tematów? A gdzie Stowarzyszenie Agentów IATA w Polsce, które od lat niczym się nie zajmuje i ma wszystkich agentów w poważaniu. O stratach w lotnictwie chyba pisać nie trzeba, bo jest to logiczne, ale kto odda ludziom pieniądze za niewykorzystane bilety jak te linie lotnicze upadną? Agencje IATA i biura podróży, które za biletu już liniom zapłaciły? Chyba to jest bardziej gorący temat niż większość tych wspomnianych na portalu. Może ktoś ze wspomnianego stowarzyszenia agentów się wypowie na Waszych łamach, jak biura zamierzają rozwiązać ten problem i rozliczyć się z klientami? Może wszyscy upadną a klienci zostaną z bezużytecznym, elektronicznym dokumentem podróży, którym nawet nie da się zakończyć czynności fizjologicznej.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy