gość_ee32b
2020-03-30 23:58
Biedne dzieci Ryanaira, cały czas nie dociera do was, ze znaleźliśmy się po szyje w g***? Wszyscy, wy tez. Może tak być, ze wielu przezornych pasażerów, którzy planowali wyjazdy z wyprzedzeniem zostanie z elektronicznym świstkiem. Dokładnie tak samo jak blisko 100 lat temu miliony Amerykanów zostały z pakietami akcji w ręku, choć z nich przynajmniej mogli zrobić toaletowy użytek, bo były z papieru.
gość_a0177
2020-03-30 17:02
Ryanair i Wizzair praktycznie zablokowały zwroty.
gość_27e75
2020-03-30 16:28
@gość_21ba6: zasadniczo jak świat światem, to gdy włożysz pieniądze w biznes, który splajtuje, to tracisz te pieniądze.
gość_21ba6
2020-03-30 13:12
Linie lotnicze może niech zaczną oddawać pasażerom pieniądze za zakupione a nie wykorzystane bilety w związku z anulacją rejsów. Pomysł blokowania zwrotów jest bezczelnością, a proponowanie voucherów do wykorzystania przez 12 miesięcy i ich ewentualny zwrot po tym czasie za chamstwo do kwadratu. Przedstawiciele linii nawet nie wiedzą czy taki voucher będzie mógł być wykorzystany na inną osobę (DNO!) Dlaczego redakcja nie porusza takich tematów? A gdzie Stowarzyszenie Agentów IATA w Polsce, które od lat niczym się nie zajmuje i ma wszystkich agentów w poważaniu. O stratach w lotnictwie chyba pisać nie trzeba, bo jest to logiczne, ale kto odda ludziom pieniądze za niewykorzystane bilety jak te linie lotnicze upadną? Agencje IATA i biura podróży, które za biletu już liniom zapłaciły? Chyba to jest bardziej gorący temat niż większość tych wspomnianych na portalu. Może ktoś ze wspomnianego stowarzyszenia agentów się wypowie na Waszych łamach, jak biura zamierzają rozwiązać ten problem i rozliczyć się z klientami? Może wszyscy upadną a klienci zostaną z bezużytecznym, elektronicznym dokumentem podróży, którym nawet nie da się zakończyć czynności fizjologicznej.