×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Branża lotnicza pikuje. Straty na poziomie biliona złotych


Branża lotnicza notuje straty idące w miliardy euro. Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych wycenia straty linii lotniczych na całym świecie z powodu koronawirusa na 252 mld dolarów. To bilion złotych!

30/03/2020 12:25
<>

gość_7973b - Profil
gość_7973b
  

gość_ee32b - Profil
gość_ee32b
  
Biedne dzieci Ryanaira, cały czas nie dociera do was, ze znaleźliśmy się po szyje w g***? Wszyscy, wy tez. Może tak być, ze wielu przezornych pasażerów, którzy planowali wyjazdy z wyprzedzeniem zostanie z elektronicznym świstkiem. Dokładnie tak samo jak blisko 100 lat temu miliony Amerykanów zostały z pakietami akcji w ręku, choć z nich przynajmniej mogli zrobić toaletowy użytek, bo były z papieru.
30/03/2020 23:58  

gość_a0177 - Profil
gość_a0177
  
Ryanair i Wizzair praktycznie zablokowały zwroty.
30/03/2020 17:02  

gość_27e75 - Profil
gość_27e75
  
@gość_21ba6: zasadniczo jak świat światem, to gdy włożysz pieniądze w biznes, który splajtuje, to tracisz te pieniądze.
30/03/2020 16:28  

gość_21ba6 - Profil
gość_21ba6
  
Linie lotnicze może niech zaczną oddawać pasażerom pieniądze za zakupione a nie wykorzystane bilety w związku z anulacją rejsów. Pomysł blokowania zwrotów jest bezczelnością, a proponowanie voucherów do wykorzystania przez 12 miesięcy i ich ewentualny zwrot po tym czasie za chamstwo do kwadratu. Przedstawiciele linii nawet nie wiedzą czy taki voucher będzie mógł być wykorzystany na inną osobę (DNO!) Dlaczego redakcja nie porusza takich tematów? A gdzie Stowarzyszenie Agentów IATA w Polsce, które od lat niczym się nie zajmuje i ma wszystkich agentów w poważaniu. O stratach w lotnictwie chyba pisać nie trzeba, bo jest to logiczne, ale kto odda ludziom pieniądze za niewykorzystane bilety jak te linie lotnicze upadną? Agencje IATA i biura podróży, które za biletu już liniom zapłaciły? Chyba to jest bardziej gorący temat niż większość tych wspomnianych na portalu. Może ktoś ze wspomnianego stowarzyszenia agentów się wypowie na Waszych łamach, jak biura zamierzają rozwiązać ten problem i rozliczyć się z klientami? Może wszyscy upadną a klienci zostaną z bezużytecznym, elektronicznym dokumentem podróży, którym nawet nie da się zakończyć czynności fizjologicznej.
30/03/2020 13:12  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie