×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


KLM prosi o wyrozumiałość w kontaktach z Działem Obsługi Klienta


W obecnej sytuacji zakłócenia ruchu lotniczego w wyniku epidemii koronawirusa, Centra Obsługi Klienta KLM pracują we wzmożonym tempie. Linia otrzymuje dziesięć razy więcej wiadomości za pośrednictwem mediów społecznościowych i odbiera cztery razy więcej połączeń telefonicznych dziennie niż zwykle.

24/03/2020 08:53
gość_2b0a4 - Profil
gość_2b0a4
  

Brak odpowiedzi w tym temacie.
reklama
reklama
  


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie