LOT zawiesza rejsy z Budapesztu do Seulu

LOT zawiesza rejsy z Budapesztu do Seulu Informację o wstrzymaniu lotów polskiego przewoźnika z Budapesztu do Seulu podał serwis Budflyer. Już kilka dni temu LOT ogłosił przejściową redukcję częstotliwości rejsów na tej trasie z trzech do dwóch tygodniowo. Wycofana rotacja miała powrócić do rozkładu na początku kwietnia. Teraz okazuje się jednak, że w tym miesiącu i...
04/03/2020 18:09   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_35d0c 2020-03-05 23:43   
gość_35d0c - Profil gość_35d0c
@gość_8b80a
A ja się domyślam skąd ta krytyka BUD-ICN... i to tem sam powód co zwykle. Wszystkie linie zawieszają połączenia azjatyckie, w tym ukochana Lufthansa uziemia 150 samolotów. Ale Lot jest niestety polski, więc koronawirus nie może być właściwym i logicznym wytłumaczeniem, tylko to na pewno megalomania+niekompetencja która niebawem doprowadzi do upadku.

A tak na serio...
Kluczowa kwestia jest czy nowa trasa się mieści w 24h rotacji. Co prawda BUD-ICN-BUD trwa nieco powyżej 24h, wystarczy latać BUD-ICN-BUD-JFK-BUD i można się w 48h zmieścić. Dodać drugą maszynę i mamy loty do JFK+ICN codziennie.

Ostatnio pisano o negocjacjach zarządu BUD z LO w sprawie LAX i MIA. LAX jest zbyt daleko na taki układ z JFK. Loty musiałyby albo być połączone z bliższym kierunkiem jak DEL (co robi LH) albo odbywać się o innych porach w różne dni, co utrudnia zasilanie. MIA jest bliżej i dużo prędzej można z JFK połączyć, co sprawia że wydaję się bardziej prawdopodobnym wyborem.
adam1987 2020-03-05 22:14   
adam1987 - Profil adam1987
@gość_8b80a: "Gdyby nie wirus to przy monopolu ICN byłby dochodowy już w ciągu pierwszych 12 miesięcy od otwarcia." No szkoda tylko, że monopol nawet 12 miesięcy nie wytrwa.
gość_8b80a 2020-03-05 21:15   
gość_8b80a - Profil gość_8b80a
Nie wiem skąd ta krytyka BUD - ICN? Gdyby nie wirus to przy monopolu ICN byłby dochodowy już w ciągu pierwszych 12 miesięcy od otwarcia. Klasa biznes za 400 € to był bardzo dobry krok marketingowy, którego zabrakło przy otwieraniu JFK i ORD.

W normalnych niewirusowych (i bez jakiegoś załamania gospodarczego i innych nadzwyczajnych okoliczności) warunkach LOT powinien mieć co najmniej trzy samoloty w BUD i latać jeszcze co najmniej do LAX. I mimimum Colombo w zimie, tylko w godzinach powiązanych z dobami hotelowymi.

Ja bym do Budapesztu nie wchodził (ze względu na wysoki poziom ryzyka), ale skoro LOT już wszedł to powinien otworzyć wszystkie naturalne kierunki plus loty 2-3 razy dziennie po okolicznych stolicach i większych miastach (raczej na Q400/ATR72, niż E195).
gość_51031 2020-03-05 11:02   
gość_51031 - Profil gość_51031
gość_185c2: Może dlatego, że bilety były zbyt tanie żeby dać zysk? 400 € za dalekodystansową business class brzmi niepoważnie.
gość_0ac63 2020-03-05 09:04   
gość_0ac63 - Profil gość_0ac63
Ciekawe, że z WAW dalej latają.
gość_185c2 2020-03-05 07:33   
gość_185c2 - Profil gość_185c2
gość_94c2a: A niby dlaczego, skoro przed epidemią miały rekordowe wypełnienie?
gość_cf95f 2020-03-04 23:02   
gość_cf95f - Profil gość_cf95f
oh jak szybko :D
gość_94c2a 2020-03-04 19:14   
gość_94c2a - Profil gość_94c2a
Oby na stałe.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy