gość_dcff0
2020-09-17 15:27
Powód jest taki, że jak ludzie tyle dają, to bilety tyle kosztują. Jak nie chcesz tyle płacić to możesz jechać rowerem :)
gość_38902
2020-03-05 22:32
Faktycznie, ceny LH z Poznania to rozbój w biały dzień, taniej można dolecieć do US. Jaki jest powód ze bilet e klasie ekonomicznej z Poznaniu przez FRA lub MUC do innego europejskiego miast kosztuje przewaznie ok 600 euro?
gość_4056b
2020-03-05 16:29
Miles and more shodzi na psy
gość_2cf68
2020-03-05 12:42
Szanowny gość_f6ba3,
Tak, nie zauwazyles - takie programy sa na przyklad w easyJet, Vueling czy Norvegian etc...
- easyJet Flight Club for most frequent flyers
- Vueling Club
- Norwegian RewardNiestety slepe zapatrzenie w M&M - jak juz dawno zauwazylam bardzo zaweza horyzonty...
Pozdrawiam serdecznie,
Eliza
gość_2cf68
2020-03-05 11:08
Rzeczywiscie M&M z roku na rok coraz gorszy a od stycznia 2021 to już będzie prawdziwa tragedia...
gość_62fb9
2020-03-05 09:12
Program miles and more to juz totalna porażka. Z roku na rok pogarszają warunki i oferują mniej ... w przyszłym roku kolejne pogorszenie np senator już tylko wydawany na rok ... byłem bardzo bardzo aktywnym uczestnikiem ze statusem bardzo wysokim w programie jednak od około pół roku zrezygnowałem z latania LH. Dlaczego ? A dlatego ze ceny LH zwłaszcza z portu w Poznaniu są absurdalnie wyższe niż z innych portów , ilość miejsca w samolocie jest taka sama lub gorsza niż w Low costach, jedzenie znaczy kanapka która podają jest paskudna a nic zamówić nie można ( w lcc jedzenie tez nie należy do wybitnych ale chociaż jest jakiś wybór ) . LH moim zdaniem już jest dużo gorsza niż low costy, nie oferuje zupełnie nic specjalnego a wręcz przeciwnie przy cenach nieporównywalnie wyższych . Droga Lufthanso jak chcecie kasować klientów więcej za bilety super ale dajcie odpowiednio lepszy serwis .
gość_f6ba3
2020-03-04 21:04
gość_8a3bf: który low cost ma program FTV? Czegoś nie zauważyłem?
gość_f6ba3
2020-03-04 21:03
To nie jest do konca tak. Teoretycznie fly smart daje możliwość lotu za mała liczbę mil prawie w ostatniej chwili, tyle ze praktyka wyglada już nieco mniej atrakcyjnie. Po pierwsze to za obniżone stawki milowe nawet na dwa tygodnie przed wylotem większość lotów już od dłuższego czasu nie jest dostępna, można oczywiście kupić bilet, ale za standardowa stawkę milową. Po drugie, w zależności od kierunku dostępność lotów za miłe potrafi się bardzo zmieniac i w atrakcyjnych terminach nierzadko może okazać się, ze znacznie wcześniej niż an dwa tygodnie przed wylotem na konkretny dzien biletów za miłe nie ma w ogóle, nawet w klasie biznes.
gość_8a3bf
2020-03-04 10:53
To juz prawdziwa tragedia z tym M&M tradycyjne linie coraz bardziej zbilizaja sie do low costow