lysypiotr76
2020-02-28 23:41
Niemiecki przewoźnik zamierza również ograniczyć połączenia krótko- i średniodystansowe. Wszystkie założenia mają związek z ograniczeniem połączeń azjatyckich. Na razie nie wiadomo które połączenia dotknie to ograniczenie.
gość_5f21e
2020-02-28 20:30
@adam1987
Masz stu procentową rację co do stanu Lufthansy! Nie ma takich podstaw by stwierdzić że Lufthansa stoi przed upadkiem. Takie argumenty są wręcz totalnie absurdalne. Jednak niemalże identyczne się stosuję wobec Lotu. Przy każdej drobnej potyczce typu zmniejszenia częstotliwości na trasie BUD-ICN przez koronawirus, od razu przypływają komentarze, że balon zaraz pęknie i Lot się wyłoży.
Tu chodzi o zwrócenie uwagi na podwójne standardy. Usprawiedliwia się dlaczego to nie problem że Eurowings traci i że jest od tego żeby tracić (lol)... a z drugiej strony się tłumaczy dlaczego Lot i Condor wykazują zyski, ale że zaraz upadną. Wszystko na korzyść LH i niekorzyść LO. Jeszcze dodam że Vueling odgrywą taką samą rolę w IAG co Eurowings w Lufthansie, z tym że Vueling zarabia co roku 8%, a Eurowings notorycznie traci.
Ja nie mówi, że Lot trzeba bezwzględnie chwalić. Ale traci się wszelką wiarygodność podejmując taką właśnie podstawę z LH.
gość_abdb4
2020-02-28 15:17
Odnośnie spółki leasingowej PGL, to na razie nie mają czego kupować,
E95E2 za drogie, udało im się pozyskać tańszy i wcale nie taki zły zamiennik, na regionalnych trasach spalanie takie odczuwalne nie jest, skoro samolot sporo na ziemi przebywa, a raty płacić trzeba
MAXy uziemione
787 to teraz mają pole do popisu, zamawiając 30 dostaną większy rabat niż gdyby tylko 10 dla siebie chcieli. Boeing potrzebuje pilnie nowych zamówień i przepływu gotówki.
Jeżeli spojrzymy na PŁ to są konkurentami, jak na Niemcy to linie z ZEA I Türkisch i cała wielka reszta.
LH stara się swój rynek chronić a wejście do jej matecznika to to taka potwarz.
Sama kręci lody,
Ostatnio Niemcy podwyższyli podatki od p2p a obniżono dla tranzytów, latanie ponoć z przesiadką jest bardziej ekologiczne heheh.
Ciekawe kogo na te bezpłatne urlopy będą wysyłać/zwalniać, tych co najwięcej zarabiają czy związkowców.
Swoją drogą szukają oszczędności a co chwilę samoloty przemalowują i przebudowują.
Mają jednak dobrą prasę i samoloty tylko LO się spóźniają, są odwoływane.
Jakoś im nie przeszkadza, że Alitalia dostała 1 mld euro, chętnie też ją kupią ale bez długu.
adam1987
2020-02-28 10:34
@gość_436d3: No nie wiem może to wynika z tego, że każdy ma dostęp do wyników finansowych LH? Zaskoczę Cię, są dochodowi jako grupa.
Jeszcze jedno zaskoczenie to takie, że głównym konkurentem LH nie jest LOT, a w przypadku Eurowings nie jest nim Condor. Mogą sobie tracić na Eurowings żeby odstraszać konkurentów na rynku krajowym. Trudno mówić o takiej sytuacji w przypadku Condora.
Na koniec absolutnie szokująca wiadomość, LH to spółka giełdowa i ze swoich pieniędzy finansuje straty swoich oddziałów. PGL dostał natomiast sporo pieniędzy na spółkę leasingową (i kredyty od państwowych banków), która cały czas jakoś nie działa.
gość_436d3
2020-02-28 08:46
Dziwne... Coś nie mogę znaleść komentarzy mówiących o megalomani w LH czy odotychczasowych porażkach Eurowings, albo że koronawirus to tylko przykrywka na problemy z wypełnieniem grata A380 i że upadek jest tuż za rogiem. O racja, nie o Lot chodzi. Zapomniałem, ukochaną Lufthansy można tylko po główce pogłaskać.
gość_18306
2020-02-27 23:47
Ciekawe co jeszcze LH zrobi przez wirusa w koronie ?