gość_88f51
2020-02-24 15:56
@gość_3145f: Jaka porazka? Program 747 zdobyl ponad 1500 zamowien i Boeing zarobil sporo pieniedzy. Wersja 747-8 jest zmodyfikowana wersja 747-400. Airbus wydal miliardy w rozwoj A380 i nic nie zarobil na A380. A po 10 latach linie lotnicze wycofuja A380 i samolot jest zlomowany. Wieksza porazka jest upadek programu A380.
gość_3145f
2020-02-24 14:09
Upadek programu 747-8 ktorego prawie w wersji pax nikt nie chcial byl jeszcze wieksza porazka niz A-380 gdzie ostatni mial w tym trudnym segmencie chociazby jakies sensowne wyniki sprzedazy.
Ja osobiscie lubie A-380 i zawsze jak mam gdzies leciec to staram sie by najdluzszy odcinek podrozy byl wykonywany wlasnie na A-380 ktory oferuje bardzo wysoki komfort podrozy.
gość_ca3ea
2020-02-24 11:01
Już pierwszy A380 z Air France wylądował w czwartek w irlandzkim Knock na złomowanie.
gość_3f3c0
2020-02-23 17:30
Życie zweryfikowało projekt A380 i okazało się, że był bardziej polityczny niż ekonomiczny.
Dla mnie jako laika to było doskonale widoczne, bo rozrzucenie fabryk po kilku krajach nie mogło nie generować kosztów.
gość_00b52
2020-02-23 12:03
Airbus A380 najprawdopodobniej zostanie zezłomowany. Dwa używane A380 Singapore Airlines zostały zezłomowane po zaledwie 12 latach, bo nie znaleźli żadnej linii lotniczej, która byłaby zainteresowana kupnem A380. W 2016r Air France wycofał B747-400, który w eksploatacji był od 12 lat i samolot nadal lata w malowaniu Saudi Arabian Airlines. To też pokazuje jak kiepskim samolotem jest A380, podobnie jak A340 skoro po 10-12 latach te samoloty są zezłomowane.
gość_18306
2020-02-21 16:40
To nich nimi latają nadal... Nie będą mieć kosztów dodatkowych.