gość_f0906
2020-02-19 22:59
gość_896a1 - Proponuje nauczyć się czytania ze zrozumieniem. Tu nie chodzi o odszkodowanie za odwołanie czy opóźnienie lotu. To jest kwestia klasy podróży, a ścisłej mówiąc tego na ile w ramach klasy biznes linia ma obowiazek zapewnić wolne miejsce obok, jeśli fotele są typu eco. Nie wiem jak jest w BA, kupując bilet w Lufie pasażer przed zakupem dostaje informacje, ze miejsce obok niego będzie wolne i pewnie moznaby się na to powoływać. Inna sprawa, ze nie wyobrażam sobie Lufy odstawiajacej taka wieś. Może okazać się, ze w warunkach taryfy, regulaminie itp. nie ma mowy o większej ilości miejsca niż w eco, a ponieważ wszystkie inne usługi biznes zostały udostępnione, to BA będzie się migało na potęgę. Pójście do sądu prawdopodobnie dałoby wygrana pasażerowi, ale ilu będzie takich, którzy zdecydują się na pozew? Szczególnie, ze większość z nich zapewne nie płaciła za bilet z własnej krwawicy. Natomiast na pewno smród za linia będzie się ciągnął. Osobiście lecąc znów biznesem na pewno bym BA więcej nie wybrał.
gość_f0906
2020-02-19 22:53
/lmajchrowski: żaden Centuś tego nie zrozumie, nie próbuj, szkoda Twojego zdrowia.
gość_1761a
2020-02-19 17:35
Za huragan odszkodowanie się nie należy, samoloty na LHR nigdy puste nie latały.
Kiblujesz zatem w miejscowości X na swój koszt
adam7691
2020-02-19 17:23
Aż strach pomyśleć co by było, gdyby tak zrobił LOT.
gość_8d278
2020-02-19 17:18
O przepraszam, LOT w samolotach po Jet Airways też ma prawdziwą biznes klasę :P
lmajchrowski
2020-02-19 17:12
W Europie poza Turkish Airlines i Aeroflot na trasach europejskich nie ma klasy biznes. To jest jedna wielka ściema i nie wiem ze są ludzie godzący się za to płacić.
gość_3d570
2020-02-19 16:05
To jest typowa praktyka tej schodzącej na psy pod każdym wzgledem linii. Najlepiej nimi nie latać
gość_896a1
2020-02-19 12:00
Panie Filipie, a jakie to odszkodowanie przewoźnik musi wypłacać pasażerom za opóźnione lub odwołane rejsy z powodu huraganu??!