gość_abec7
2020-02-19 14:15
20 mln pax w 2020 zostanie lekko przekroczone.
gość_cf95f
2020-02-18 12:31
@adam1987 no właśnie, RDO na gwałt potrzebne, a tu z miesiąca na miesiąc wzrosty i dalej się wszystko mieści i lata, no szok...
gość_8b80a
2020-02-17 21:05
@adam1987
W lecie 2019 rozdzielono sloty, ale LOT i Enter przez MAX-y nie były w stanie uruchomić tras. Slotów nie wykorzystały też inne linie.
A w zimie 19/20 mamy efekt niskiej bazy.
W lecie 2020 będzie ponad 10% wzrost, bo sloty w olbrzymiej większości zostaną wykorzystane. Poza tym LOT pozyska 195 i zastąpi nimi najmniejsze samoloty. Plus nowe 9 na 300 miejsc. Nowe sloty dostał też Wizz i Wizz na 99,9% je wykorzysta. Wizz ma problemy z dostawą A321neo, ale wie że slotów w WAW nie może odpuścić. S20 to ostatni rok przydzielania znaczącej liczby slotów. W S21 to może być mniej, niż 50 startów i lądować na tydzień. Jeszcze nie wszystkie trasy zostały ogłoszone, bo linie zrobiły się ostrożne. LOT zapewne obawia się opóźnień z dostawą E195, może czeka na te mityczne 777 lub obawia się nowych kłopotów z RR, bo wg raportu slotowego miał uruchomić Manchester, Dublin, Ateny, Rzym, Santorini, a nawet Cancun itd. LOT też na 99% wykorzysta sloty i zrobi to nawet w przypadku problemów z dostawą E195, w takim przypadku przypuszczalnie przepłaci za ACMI.
adam1987
2020-02-17 19:59
Co to się stało z tym lotniskiem? Od kiedy zaczął się sezon zimowy, to notuje dwucyfrowe wzrosty, a latem taka bieda była. W ogóle prawie nie słychać o nowych połączeniach, a tu takie zaskoczenie. Nastąpiło jakieś zwiększenie częstotliwości lotów czy większe maszyny (ale rok temu przecież jeszcze Maxy latały)?
adam7691
2020-02-17 15:04
czy jest ktoś w stanie powiedzieć ile z tego to tranzyt.