gość_f0906
2020-02-18 09:06
vscrew: jak to dodać? To nie będzie puli biletów po 89 zł? No, powiedzmy po 129...
gość_f57d1
2020-02-18 01:30
Ano uzasadnienie jest bardzo proste. EK jest blokowane już w całch Niemczech. Jedyna możliwość to loty przez DXB właśnie QF. To miało by być obejście weta LH. QF odmówić nie mogą
Nie jestem w stanie sobie wyobrazić 20h bez przerwy w ekonomicznej - na przykład przy oknie. Co jest złego w przesiadce/stop-overze dla rozprostowania nóg?
adam7691
2020-02-16 22:03
gość_3145f: skąd ta informacja, bo ja jakoś nie widzę uzasadnienia
gość_3145f
2020-02-16 20:16
gość_47b4a niestety KRK ani WAW, ani Radomia nie bedzie.
Z najblizszych lotnisk Qantas na powazne rozwaza loty do BER, w sumie jeszcze nie otwartego i tak na prawde nie wiem po co. Ale takie newsy doszly bezposrednio z linii.
gość_62a2d
2020-02-16 10:47
Jako entuzjasta długich lotów nawet bym nie rozważał takiej trasy w ekonomicznej - to czysty masochizm przy sporej ofercie z krótkimi przesiadkami. (premium eco niewiele zmienia)
Porządna klasa biznes byłaby całkiem znośna, ale to jest bardzo droga zabawa...
@adam7691 Qantas generalnie jest bardzo drogi. A ponieważ loty bezpośrednie są z założenia droższe niż te z przesiadką, więc możesz sobie dodać jedno do drugiego.
gość_47b4a
2020-02-16 08:32
zapraszamy do Krakowa, z KRK do FRA już niedaleko.
adam7691
2020-02-16 08:24
Czy cos wiadomo o cenie takiego lotu?
@gość_13540: dlatego loty z przesiadkami pozostaną w ofercie, do tego np. Qantas te "z przesiadką w Singapurze" wycenia 20-30% taniej.
Natomiast są tacy dla których zaoszczędzenie kilku godzin czasu jest warte zapłacenia więcej i stąd rynek bezpośrednich, bardzo dalekich lotów, trwających nawet 18-21 godzin.
Moim zdaniem to sprawa typu win-win: jedni i drudzy klienci mogą na tym skorzystać dzięki przede wszystkim nowym modelom samolotów dających sobie radę z nawet 21 godzinnym lotem.
gość_13540
2020-02-15 15:03
Taki lot to musi być koszmar. Wolę loty z przesiadką dla rozprostowania kości.