SAS poleci z Warszawy do Sztokholmu. LOT będzie miał konkurencję

SAS poleci z Warszawy do Sztokholmu. LOT będzie miał konkurencję Warszawa - Sztokholm Arlanda  Loty będą realizowane według następującego rozkładu (czasy lokalne):Warszawa 09:50 - 11:35 Sztokholm-Arlanda (12345--)Warszawa 18:30 - 20:15 Sztokholm-Arlanda (12345-7)Sztokholm-Arlanda 07:30 - 09:10 Warszawa (12345--) Sztokholm-Arlanda 16:10 - 17:50 Warszawa (12345-7) - Jesteśmy zachwyceni możliwością dodania...
03/02/2020 12:13   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
ajus13 2020-03-05 01:37   
ajus13 - Profil ajus13
SAS będzie latał na A320 neo z arlanday do wawy, loty będą operowane przez SAS ireland
gość_15ccf 2020-02-06 23:03   
gość_15ccf - Profil gość_15ccf
Może i bzdury, a może i myślenie życzeniowe insiderów, związanych z naszym przewoźnikiem. Nie jestem ani "znafcą", ani okazjonalnie latającym. Latam do Sztockholmu kilka razy w roku, i to w kilka osób, i mimo że nie płacę z własnej kieszeni, to 6 biletów w economy po 600-800 a po 1300-1800 to spore oszczędności, które lepiej wydać na miejscu, na lepszy hotel i przejeść w restauracjach. Poza tym nie każdy biznes to korpo, gdzie trzeba być z samego rana i wracać wieczornym lotem.....A jak kolega zauważył, nawet dla szwedzkiego klienta korpo to już realna konkurencja, tym bardziej, że nawet przy podobnych cenach będą skłaniać się do "swojego". Poza tym ARN to sporo opcji przesiadkowych w samej Skandynawii, ale i poza nią. Więc pożyjemy, zobaczymy..... Ja na pewno kibicuję zdrowej konkurencji
gość_5783d 2020-02-06 08:52   
gość_5783d - Profil gość_5783d
SK próbował już o OSL i uciekł z podwiniętym ogonem. Z ARN może być podobnie, bo nie jest to w żaden sposób konkurencja dla LO.
gość_8f098 2020-02-05 23:53   
gość_8f098 - Profil gość_8f098
Bzdury i bzdury. Te loty mogą być konkurencja dla polskich linii tylko wobec klientów ze Szwecji, co do polskich pasażerów (mówię oczywiście o biznesie, na którym Lot realnie zarabia, a nie na okazjonalnie latających znafcach lotnictwa szukających biletów po 39 zł) to już niekoniecznie, musiałby samolot SASu nocować w Warszawie.
michal5 2020-02-05 23:31   
michal5 - Profil michal5
I odrazu prawie wszystkie loty do ARN na B737 Nieliczne na CRJ9, któego spodziewałem się przy ogłaszaniu połączenia, z tego co widzę ujrzymy go w 'skandynawskie wakacje' gdzie zawsze SAS tnie kosztem połączeń wakacyjnych ze Skandynawii.
gość_15ccf 2020-02-04 22:17   
gość_15ccf - Profil gość_15ccf
Super wiadomość dla klienta, niekonieczne dla monopolisty na tej trasie. Przykładowe ceny na 12-15.05 - LOT 1300-1550 RT ; SAS 596 PLN. Tak się składa, że obserwuję ceny na połączenia LOT od dwóch lat i zawsze wybierałem Skavstę, choć ARN bardziej mi po drodze.... Powód - LOT zawsze kosztował 1500 - 2000. Teraz czekam na konkurencję na WAW-GVA, gdzie bilety narodowego przewoźnika prawie zawsze kosztują 1720 PLN RT.
gość_8b80a 2020-02-04 17:41   
gość_8b80a - Profil gość_8b80a
To są skutki niezwykle błędnej polityki latania liliputami, taniego sprzedawania przesiadek, niskiego Seat Factor i jednocześnie utrzymywania kosmicznych cen za P2P. To zapraszanie konkurencji!

Ja wielokrotnie pisałem, że do Bukaresztu, Sztokholmu, Wiednia itd. LOT mógłby latać trzy razy dziennie samolotami na 150 - 200 paxów. I że podstawowa cena za RT do Europy powinna wynosić 349 zł (powiedzmy, że do Szwecji ze względu na podatek 399 zł). I że najmniejszym samolotem w WAW powinien być E195-E2/A220-300 (plus A220-100 na LCY).

SAS zacznie od 737-700, ale potem wymieni ja na A320 neo, z bardzo taniego zamówienia na 80 sztuk. Może dojść do tego, że SAS będzie JEDYNYM zyskownym przewoźnikiem na trasie Warszawa - Sztokholm, podczas gdy Ryan, Wizz i LOT będą tracić.

Wizz zapewne się wycofa lub też zacznie latać na Arlandę.

(stary ec29)
gość_34ae8 2020-02-04 07:20   
gość_34ae8 - Profil gość_34ae8
Każde nowe połączenie to konkurencja, dla pasażerów to super wiadomość, gdyż spadną ceny jak to zawsze bywa.
Trochę gorzej dla LOTu, mniej zarobi na tej trasie ale też zacznie się podbieranie pasażerów np. do Chicago czy Nowego Jorku.
Jak LOT miał mało połączeń to różne formy współpracy się opłacały, coraz bardziej się to jednak zmienia.
Finanse się muszą zgadzać
gość_b8a3e 2020-02-03 17:34   
gość_b8a3e - Profil gość_b8a3e
Dlaczego każde nowe połączenie musicie rozpatrywać w kategoriach robienia sobie konkurencji? Czasem potrafi być to wsparcie, przy czym korzystać mogą obie strony. Znakomitym przykładem jest moim zdaniem połączenie z Warszawy do Wiednia, dzięki współpracy LO z OS liczba możliwych kombinacji wylotu i powrotu jest naprawdę znakomita.
dpietrzak17 2020-02-03 14:28   
dpietrzak17 - Profil dpietrzak17
gość_12d45 W roku 2018 były nawet takie pogłoski ale niestety brak ich w realizacji nadal.
gość_12d45 2020-02-03 14:07   
gość_12d45 - Profil gość_12d45
dpietrzak17: Lepiej jakby też weszli na POZ/WRO-ARN.
gość_185c2 2020-02-03 12:48   
gość_185c2 - Profil gość_185c2
I wstyd przed lataniem ich nie powstrzymał?
dpietrzak17 2020-02-03 12:43   
dpietrzak17 - Profil dpietrzak17
SAS coraz bardziej sobie przypomina o PL w ostatnim czasie. Świetnie byłoby, gdyby w końcu wrzucili wieczorno-poranną rotację z CPH w dni robocze dla POZ i WRO - tak jak było kilka lat temu.
mflyer 2020-02-03 12:27   
mflyer - Profil mflyer
Jak to się stało że nie zablokowano tego połączenia, tak jak innych konkurentów? SAS miał już wcześniej sloty, których do tej pory nie używał?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy