gość_edf2d
2020-02-03 15:25
gość_2241b - nie ma się co dziwić jak oferowanie z ościennych, miast/stolic jest lepsze, nawet tańsze jak z WAW. Lwów to raz, a poza tym np. Tegel - z zachodniej Polski szybciej dojechać jak do WAW i ma się 4 loty dziennie do wyboru w przypadku trasy do IST. No ale nic, dalej się bawmy z Turkishem w bezsensowne umowy, LOT na pewno zyskuje na tym pasażerską przychylność ;)
gość_9d52e
2020-02-02 23:10
LO i TK maja c/s do/z IST. przez kilka dni w tygodniu poranne loty IST -WAW obu linii prawie sie pokrywaja, podobnie jak wieczone odloty do IST z WAW. LOTowi brakuje samolotow ale dalsze maja dojsc przed sezonem wiec sadze ze to racjonala decyzja. Nie wykluczone ze uslyszymy niebawem o jakis dalszych nowosciach z LOTu.
gość_f4db3
2020-02-02 07:51
Raczej tego pierwszego. TK zapewniał, że gdyby mógł to by latał do jakichś 4 lotnisk w Polsce. A i pewnie paxów na Pegasusa by starczyło.
gość_2241b
2020-02-01 20:34
Ze Lwowa latają do Stambułu 4 linie lotnicze,/ Turkish, Pegasus. Atlas Global i Windrose/ I są pasażerowie nawet z Polski.
gość_6bf79
2020-02-01 19:48
To zapewne kolejny element polityki blokowania Turkisha w Polsce... :-D
gość_7ca53
2020-02-01 17:52
Brak samolotów, czy pasażerów?
Jakie są przesłanki zawieszenia drugiego rejsu dziennie? Brak paxów jest na tak dużym poziomie na tej trasie, gdzie były powszechne zapewniania, że liczba rotacji musi być zwiększona ze względu na popyt, który przewyższał podaż oferowaną przez LO i TK. Czy Ukraine podbiera pasów na tej trasie?
gość_59152
2020-02-01 17:34
A wiadomo jaki jest powód tych tymczasowych cięć?