gość_bee2a
2020-02-06 12:48
gość_9cf17 Wiesz, jak Radom był właścicielem swojego lotniska, to szału nie było.
gość_c42c1
2020-02-01 23:00
Czasem robienie czarnego PR dla CPK trzeba poprzetykać czymś innym? Mądrze.
gość_edf2d
2020-01-31 20:51
Cudownie, retoryka wedle której WAW jest lotniskiem wspaniałym, dynamicznie się rozwijającym, za niedługo zastąpi go najlepszy na świecie CPK, a z Radomia będą latać czartery bo MY tak mówimy, zresztą Radom jest bliżej Afryki od Chopina. A rozwój innych lotnisk..? Kogo to obchodzi, stolica ma się liczyć. Nowy ILS w KRK??? No chyba ktoś żartuje, za dobrze by w tych Balicach mieli... Ale damy miliony na reklamy jacy to cudowni jesteśmy, będzie Condor, który pewnie w całości przeniesie się do tego właśnie Radomia, w przyszłości będzie nawiększym przewoźnikiem wakacyjnym na świecie! Póki MY będziemy, będą miliony na Condora. PAŻP też reklamę zrobimy... Patrzę kiedyś widzę tą reklamę w telewizji i czekam na jej jakieś rozwinienie.., po czym jest koniec reklamy! To jest reklama usługi, czy produktu..? Ale reklama bardzo słuszna, żeby nikt nie miał wątpliwości!
Przepraszam, bo ja się nie znam ale: raz - skoro udziały są mało warte, to znaczy ile i ile ppl za te udziały chce? Pan rzecznik powtarza za swoim szefem bzdurne wymówki byle tych udziałów nie sprzedać, dwa - poprawa standardu obsługi na okęciu to ja proponuję umyć toalety dla pasażerów bo smród, brud i wstyd, trzy - ktoś napisał, że budowa radomia to jednoroczny zysk ppl - nie wiem jak to policzył ale wg prasy dwa etapy mają kosztować 900 mln pln a pan morawiecki raczył już wspomnieć 1,5 mld, roczny zysk ppl to ca 400 mln pln,
adam1987
2020-01-31 15:41
Zaraz, zaraz, skoro ktoś wypowiada takie słowa o możliwości sprzedaży Modlina:
"Nie otrzymamy więc za nasze udziały satysfakcjonującej ceny, a ich zbycie w obecnej sytuacji byłoby uznane za działanie na szkodę Portów Lotniczych." To chyba musi zakładać, że w przyszłości ta cena wzrośnie, a więc i problemy Modlina zostaną rozwiązane. Do tej pory mówili, że to jest lotnisko nierentowne bez szansy na poprawę, a jak otworzą CPK, to już w ogóle nikt nie będzie tam latał, bo wszyscy się przeniosą do Radomia.
No bo jeśli jest dramat i będzie dramat, to raczej trzeba odzyskać co się da jak najszybciej, ograniczać straty i jakoś lepiej zainwestować, to co da się uzyskać ze sprzedaży.
gość_52816
2020-01-31 14:18
Koszt Radomia to jednoroczny zysk PPLu. Niedość że jest to inwestycja, to jeszcze miasto Radom odda PPLowi 350 milionów za wzrost wartości gruntów lotniska. Może skończmy z tą propagandą że RDO budowane jest za pieniądze podatników.
wodzduzybaton
2020-01-31 11:45
Po co rozbudowa KRK, lepiej wybudować kolejne lotnisko widmo XD
gość_082fb
2020-01-31 10:11
O co chodzi z tymi premiami dla pracowników? Czy ja dobrze rozumiem że każdy pracownik dostał 18 tys premii? A na przebudowę KRK nie ma kasy...
gość_9cf17
2020-01-31 09:50
A gdzie info o największym przyroście pax w Polsce czyli 1 610 000 pax więcej w Krakowie. Gdzie info, dlaczego nie inwestują ani grosza w to lotnisko. Dlaczego przez 10 lat ciągnie się sprawa braku ILS II lub III kategorii - jest to ewenement na skalę światową żeby lotnisko wielkości Krakowa 8,5 mln pax nie miało ILS II kat a takie wytwory jak Lublin, Bydgoszcz, Rzeszów czy nawet Szczecin, Modlin i inne o wiele mniejsze lotniska mają ILS II (nawet nikomu niepotrzebny Radom będzie miał ILS II kat!!!) - kto stoi za tym spiskiem działającym na niekorzyść Balic.
Nadmienię jeszcze, że z powodu tylko dziennych przekierowań przez mgłę KRK traci ilość pax równą kwartalnej obsłudze z Lublina, Łodzi czy Bydgoszczy czy miesięcznej z Rzeszowa!!!
Zarządzanie przez PPL i PAŻP to wielka strata dla Krakowa. Szkoda, że miasto nie jest właścicielem tego portu...