gość_16bac
2020-03-27 14:16
Dwie alejki? Oznacza to, że jest to samolot szerokokadłubowy (mały szerokokadłubowy), a nie żaden wąskokadłubowy.
gość_16bac
2020-03-14 17:54
Jak ma dwie alejki, to absolutnie nie jest wąskokadłubowy. To jest mały szerokokadłubowy. Dla mnie, samolot wąsko kadłubowy to taki, co ma układ siedzeń 2 + 2, czyli np. TU 134, Embraer 170 itp.
gość_50f81
2020-01-31 23:03
czyli bedzie krotki grubas w stylu A310
A co do narzekania na dalekie trasy A321 to kto lecial, to wie, ze jest dobrze i lepiej niz by sie to wydawalo. Nie ma w ogole sie do ctego przyczepic.
Mi dalekie trasy w tym samolocie odpowiadaly, tu boeing przegral i wcale mi ich nie zal.
Nie ma czegoś takiego jak samolot "wąskokadłubowy z dwoma alejkami" - samolot z dwoma przejściami to samolot szerokokadłubowy. Głupota Boeinga sprawi, że teraz przez najbliższą dekadę będziemy latać na trasach długodystansowych wąskokadłubowym A321. Skóra mi cierpnie na myśl o lotach ponad 3h w wąskokadłubowcu. Raz się przeleciałem 737 z EWR do SWO i z powrotem i dziękuję bardzo. 787 za duży, 757 wygaszony bez sensu za wcześnie, 767 za paliwożerny, 737 Max - oszukany. Boeing wypadł z rynku na mniejsze samoloty dalekiego zasięgu, Airbus wyczuł koniunkturę, która dla nas, pasażerów, oznacza dekadę męczarni. Jeśli Boeing nie zaprojektuje "malucha" szerokokadłubowego, będziemy latać long haule na 321neo przez następne 20 lat.
gość_00546
2020-01-30 22:40
Już to widzę. B787 był zaplanowany na 8 siedzeń w rzędzie ale jest 9. Nowy samolot ma mieć 7 a znając życie będzie 8. Następna puszka dla sardynek.
gość_3ff2b
2020-01-30 14:49
Ale czy mają czas i pieniądze na opracowanie nowej konstrukcji, z potencjalnymi nowymi problemami? Wątpię. Może to szansa dla MC-21? Już oblatany, kompozytowy w znacznie większym stopniu niż konkurencja?
gość_9a53e
2020-01-30 11:31
Kiedyś w końcu trzeba pójść do przodu. Nie można tkwić w przeszłości w nieskończoność. B737 jest ostatecznie starą konstrukcją jak na warunki przemysłu lotniczego.
lysypiotr76
2020-01-30 10:13
To byłby idealny samolot dla tanich linii jak Ryanair czy Southwest. Może problemy z MAX-ami zmuszą amerykańskiego producenta do przyspieszenia prac nad zupełnie nowym samolotem.