Następca B737 do 2030 roku

Następca B737 do 2030 roku Nie da się jednoznacznie stwierdzić czy Boeing postąpił niewłaściwie decydując się na produkcję maxów, zamiast pracować nad projektem zupełnie nowego samolotu. Amerykański producent planuje jednak stworzenie nowego typu maszyny wąskokadłubowej, który w przyszłości całkowicie zastąpi 737. Nie nastąpi to jednak zbyt szybko. W przeszłości Boeing nakreślił...
30/01/2020 09:30   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_16bac 2020-03-27 14:16   
gość_16bac - Profil gość_16bac
Dwie alejki? Oznacza to, że jest to samolot szerokokadłubowy (mały szerokokadłubowy), a nie żaden wąskokadłubowy.
gość_16bac 2020-03-14 17:54   
gość_16bac - Profil gość_16bac
Jak ma dwie alejki, to absolutnie nie jest wąskokadłubowy. To jest mały szerokokadłubowy. Dla mnie, samolot wąsko kadłubowy to taki, co ma układ siedzeń 2 + 2, czyli np. TU 134, Embraer 170 itp.
gość_50f81 2020-01-31 23:03   
gość_50f81 - Profil gość_50f81
czyli bedzie krotki grubas w stylu A310

A co do narzekania na dalekie trasy A321 to kto lecial, to wie, ze jest dobrze i lepiej niz by sie to wydawalo. Nie ma w ogole sie do ctego przyczepic.
Mi dalekie trasy w tym samolocie odpowiadaly, tu boeing przegral i wcale mi ich nie zal.
kidloco 2020-01-31 22:42   
kidloco - Profil kidloco
Nie ma czegoś takiego jak samolot "wąskokadłubowy z dwoma alejkami" - samolot z dwoma przejściami to samolot szerokokadłubowy. Głupota Boeinga sprawi, że teraz przez najbliższą dekadę będziemy latać na trasach długodystansowych wąskokadłubowym A321. Skóra mi cierpnie na myśl o lotach ponad 3h w wąskokadłubowcu. Raz się przeleciałem 737 z EWR do SWO i z powrotem i dziękuję bardzo. 787 za duży, 757 wygaszony bez sensu za wcześnie, 767 za paliwożerny, 737 Max - oszukany. Boeing wypadł z rynku na mniejsze samoloty dalekiego zasięgu, Airbus wyczuł koniunkturę, która dla nas, pasażerów, oznacza dekadę męczarni. Jeśli Boeing nie zaprojektuje "malucha" szerokokadłubowego, będziemy latać long haule na 321neo przez następne 20 lat.
gość_00546 2020-01-30 22:40   
gość_00546 - Profil gość_00546
Już to widzę. B787 był zaplanowany na 8 siedzeń w rzędzie ale jest 9. Nowy samolot ma mieć 7 a znając życie będzie 8. Następna puszka dla sardynek.
gość_3ff2b 2020-01-30 14:49   
gość_3ff2b - Profil gość_3ff2b
Ale czy mają czas i pieniądze na opracowanie nowej konstrukcji, z potencjalnymi nowymi problemami? Wątpię. Może to szansa dla MC-21? Już oblatany, kompozytowy w znacznie większym stopniu niż konkurencja?
gość_9a53e 2020-01-30 11:31   
gość_9a53e - Profil gość_9a53e
Kiedyś w końcu trzeba pójść do przodu. Nie można tkwić w przeszłości w nieskończoność. B737 jest ostatecznie starą konstrukcją jak na warunki przemysłu lotniczego.
lysypiotr76 2020-01-30 10:13   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
To byłby idealny samolot dla tanich linii jak Ryanair czy Southwest. Może problemy z MAX-ami zmuszą amerykańskiego producenta do przyspieszenia prac nad zupełnie nowym samolotem.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy