gość_e29e0
2020-01-21 12:47
Ale to nie ma znaczenia, że nikt go nie chce. Chcą go politycy PiS, którzy wracając z BRU do RDO (do domu) nie będą musieli tluc się z WAW pociągami. Liczą, że jak wywala W6 z WAW to im się droga powrotną do domu skróci. No i jeszcze mają nadzieję, że ludzie zrezygnują z dojazdów do RDO i wybiorą ofertę LOT z WAW. Ale to nie tak powinno wyglądać. Czy ktoś się zastanowił co z pracą dla tych tysięcy ludzi co pracują w W6 i ENT w bazie WAW?
gość_6b83a
2020-01-20 21:53
Właśnie, skąd ta nagonka na Modlin, który działa i obsługuje pasażerów?
gość_cf2ea
2020-01-20 10:54
@gość_4cc95: Lepiej wydawać pieniądze w taki Modlin, który w 2019r obsłużył 3 106 041 pasażerów i w sezonie letnim połączenie czarterowe wykonywał Ryanair Sun, Enter Air, Blue Panorama. A ile milionów już poszło w lotnisko w Radomiu, z którego nikt nie chciał i nikt nie będzie chciał latać?
gość_4cc95
2020-01-20 09:55
A od kiedy spółka "Porty Lotnicze" to "państwowe pieniądze"?
Zarabiają to inwestują.
Modlin to właśnie "państwowe pieniądze" finansowane z podatków przez Struzika:
"W sprawie lotniska w Modlinie zapadła właśnie kluczowa decyzja o podniesieniu kapitału spółki. Port zostanie dokapitalizowany kwotą 50 mln zł przez województwo mazowieckie."
Kolejne dziesiątki milionów w modlińskie błoto :-/
gość_8f71a
2020-01-18 22:19
Skończy się na tym, że uchwalą ustawę, zgodnie z którą lotniska budowane za pieniądze podatników nie będą podlegać przetargom, ograniczeniom środowiskowym, pozwoleniom na budowę a prawnicy, którzy spróbują cokolwiek w tym zakresie gdziekolwiek zaskarżyć, zostaną ukarani przez tzw. Izbę Dyscyplinarną SN i pomówieni przez pisane i emitowane gadzinówki. Rozpieprzać jest łatwo, budowanie jak widać przekracza możliwości wiadomo kogo.
gość_cf95f
2020-01-18 21:28
"na jesieni 2022 r." optymizm godny państwowych pieniędzy...