Analiza: Struktura oferowania tras long-haulowych w Europie

Analiza: Struktura oferowania tras long-haulowych w Europie W minionym sezonie letnim liderzy europejscy – British Airways, Lufthansa oraz porty, w których są stacjonują - przyjęły strategię stabilizacji oferowania interkontynentalnego. Natomiast w imponującym tempie wciąż rozwijało się Szeremietiewo, jako hub dla ruchu Europa-Azja i to nie tylko dzięki ekspansji Aerofłotu. Od kilku już lat, dzięki projektowi CPK termin hub...
17/01/2020 09:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_05892 2020-01-24 16:18   
gość_05892 - Profil gość_05892
A co to znaczy po naszemu " tras long-haulowych" debile z Polski, ktorzy nie znaja swojego jezyka
marqoos_pl 2020-01-18 19:24   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
Dublin ma także dobrą ilość lotów "w drugą stonę" (nie tylko przez Atlantyk). Emirates 2x dziennie, Etihad 2x dziennie, Qatar wkrótce będzie 2x dziennie, do tego loty Cathay Pacific, Ethiopian, będzie Juneyao do Szanghaju i jeszcze teraz EgyptAir (ogłoszony 2 dni temu).
gość_4b742 2020-01-18 09:50   
gość_4b742 - Profil gość_4b742
gość_185c2

tak, tak. Air China czy Rouge wywracają całą analizę do góry nogami :-)

Prawda jest taka że trzeba kolejnych 10 lat żeby się zorientować czy ten hub jest potrzebny. Czy LOT przetrwa (wyniki z roku na rok coraz gorsze), czy popyt będzie rósł dynamicznie czy może demografia i coraz większy udział biedaemerytów gwałtownie obniży popyt na podróże lotnicze na długim dystansie (po Europie polecimy low costami z lotnisk regionalnych).
Położenie Warszawy (Baranowa) nie daje nam szans konkurowania z Finnair, Aerflotem, Turkishem czy liniami zatokowymi na kierunku wschodnim.
Na TATL możemy ściągnąć głónie ruch z Ukrainy i Rumunii. Bałkany polecą raczej przez huby które są bardziej po drodze do USA.
Poza tym te A321XR mogą zabrać najważniejsze strumienie psażerów do PTP.
adam7691 2020-01-17 16:45   
adam7691 - Profil adam7691
gość_185c2: dodatkowo podano, że w przypadku LOT uwzględniono WAW i BUD, wynika z tego, że oferowanie z BUD równa się 0
marekserafin 2020-01-17 12:13   
marekserafin - Profil marekserafin
Przepraszam. Rzezcywiście w oferowaniu z/do WAW jest niewielki błąd. Powinno być 1,18mln. Zaraz zostanie poprawiony. Jednak w żaden sposób ta poprawka nei zmienia obrazu sytuacji
marekserafin 2020-01-17 11:30   
marekserafin - Profil marekserafin
Ups. Sry. Moja uwaga była skierowana do Pani/Pana 185c2. Pana/Panią f7452 przepraszam. Mylić się jest rzeczą ludzką. Brzydkie tylko jest uporczywe trwanie w błędzie
adam1987 2020-01-17 11:26   
adam1987 - Profil adam1987
@gość_133cb, @gość_185c2: oraz druga wzmianka o lotach na półwysep arabski (Emirates i Qatar). "Warszawa nie znalazła się w pierwszej piętnastce i sami dodaliśmy te dane, na podstawie danych z OAG Schedules Analyser. Tu Dubaj i Doha nie zostały uwzględnione."
marekserafin 2020-01-17 11:26   
marekserafin - Profil marekserafin
LOT to nie tylko WAW i BUD ale również KRK i RZE. Panu/Pani Gość f 7452 zalecałbym umiar w formułowaniu ocen przed choćby chwilą zastanowienia. A poza tym o wartości takiej analizy nie decyduje ewentualna jedna pomyłka liczbowa. Ja bym nie odważył się napisać, że mój oponent pisze bzdury, bo zamiast 3 wstawił 5. W artykule annaaero który wykorzystałem autorzy pomylili się i oferowanie EK podali na poziomie o 1mln zawyżonym. To nie oznacza, że ich analiza jest bezwartościowa.
gość_133cb 2020-01-17 11:21   
gość_133cb - Profil gość_133cb
gość_f7452 - możliwe, ale wtedy oferowanie LOTu z regionów i BUD musiałoby równać się temu, co oferują QR, EK, ACR i CA z W-wy. Trochę nie chce mi się w to wierzyć, że te liczby są równe.

jestem ROBOTEM.
gość_f7452 2020-01-17 11:02   
gość_f7452 - Profil gość_f7452
@gość_133cb, @gość_185c2.
Moze pewnym wyjasnieniem jest uwaga pod tabelka: "w przypadku LOT-u uwzględniliśmy zarówno oferowanie polskie jak i z/do Budapesztu".
gość_185c2 2020-01-17 10:36   
gość_185c2 - Profil gość_185c2
gość_133cb@ Doskonałe spostrzeżenie. Pokazuje, ile warta jest ta analiza.
gość_133cb 2020-01-17 09:53   
gość_133cb - Profil gość_133cb
WAW i LOT mają oferowanie po 1,23 mln. Czy to znaczy, że loty Air China, Emirates, Watar i AC Rouge, nie są w to wliczane?

Jestem ROBOTEM.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy