Lufthansa pracuje nad koncepcją klasy Premium Business

Lufthansa pracuje nad koncepcją klasy Premium Business Pojawienie się klasy Premium Business ma się zbiegać z udostępnieniem nowego produktu biznesowego w boeingach 777X, które zgodnie z obecnymi planami Boeinga zasilą flotę niemieckiego przewoźnika dopiero w przyszłym roku. Mimo że żadne wiążące decyzje w tym zakresie jeszcze nie zapadły o zaawansowanych pracach nad koncepcją kolejnej klasy serwisowej informuje...
17/01/2020 09:35   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_82e40 2020-01-17 14:06   
gość_82e40 - Profil gość_82e40
Dziwny pomysł. Ale najciekawsze jest, że mówi się, że nawet planowana klasa Biznes, z układem foteli 1-2 1 jest już "przestarzała", bo konkurencja, nawet BA czy Aeroflot, oferują o wiele lepsze rozwiązania, kiedy nasz rodzimy LOT ma wciąż przedpotopową kabinę, z układem 2-2-2, brakiem np. baru czy pokładowego lounge'u ( dostępnego w identycznych 787-9 w QR, TK czy VS), brakiem IWFI. Trochę obciach, LOT!
gość_d01d1 2020-01-17 11:26   
gość_d01d1 - Profil gość_d01d1
To chyba pomysł dedykowany Varadi Jozsef...
gość_13dd0 2020-01-17 11:14   
gość_13dd0 - Profil gość_13dd0
Ciekawy koncept. I w sumie wykonalny nawet bez zmiany twardego produktu - wystarczy do standardowej klasy bizzness dodać dostęp do First Class Terminal, limuzyne i lepszy serwis na pokładzie
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy