gość_3145f
2020-01-16 14:03
user mekki ma racje.
Na zadnym innym forum nie ma tyle narzekania, tyle malkontenctwa co w PL.
Nie podoba sie, to latac czyms innym.
Ta typowo polska przypadlosc, wszystko krytykowac, we wszystko sie wtracac, na sile degradowac - wymiotowac sie po prostu chce.
gość_b8a3e
2020-01-16 00:15
Jako pierwszy znafca w tym wątku odezwałeś się Ty mekki, wiec może zacznij od siebie zamiast wypisywać co i kiedy miał kto zrobić z miliardem dolarów. Ale jak wspomniałeś - jesteś typowym przedstawicielem tego narodu, który musi zawsze udawać znawcę. Powodzenia!
usuniety
2020-01-15 23:15
Piłeczki, nie podoba wam się taka opcja to nie latajcie. Czy ten naród musi wszystko mieszać z błotem i w każdym temacie udawać znawców? Jak tacy znawcy to czemu jesteście 30 lat za zachodem. Tylko nie mówcie że przez historię
gość_5169d
2020-01-15 14:17
Aha, "szerokie partnerstwo" low costa z (do niedawna jeszcze) 5* linią. Już widzę te zachwyty pasażerów EY, że po Europie rozwożeni są U2. Super. Kupujesz sobie bilet EY a tu EasyJet z boardingiem z piwnicy i autobusem 20 min w koło lotniska albo z płyty pieszo, żadnego IFE, na pokładzie wszystko płatne. Emirates powinien sprzedawać bezpośrednie loty do Dubaju z KTW w normalnej swojej cenie, a lot wykonywany przez W6. Czekam też na "szerokie partnerstwo" Air Koryo z Singapore Airlines
Co za korporacyjny bełkot. Powiedzieliby konkretnie na czym współpraca będzie polegać i jakie kierunki obejmie - wspólny bilet (ex. Code Share)? Limity bagażowe? Gwarantowane przesiadki?
A jeśli już istnieje potrzeba rozpisywania się o innowacyjności Amdeusa, to przydałoby się słowo jakie problemy ta innowacja rozwiązuje i czym różni się od innych typów współpracy między liniami przy używaniu tej platformy.
usuniety
2020-01-15 11:49
Wymienili Air Berlin na EasyJet. Trzeba bylo tak dawno zrobic zamiast tracic miliard dol. na AB.