LOT: Jeden z uziemionych dreamlinerów wrócił do służby

LOT: Jeden z uziemionych dreamlinerów wrócił do służby 787-9 (SP-LSC), w specjalnym malowaniu „Dumni z niepodległości Polski”, pozostawał wyłączony z ruchu od 16 grudnia 2019 r. Konieczna była naprawa poszycia kadłuba. Maszyna przyleciała do Warszawy z fabryki Boeinga w Everett w czerwcu 2018 r., w asyście myśliwców F-16.W sobotę (11.01) samolot z powodzeniem odbył 90-minutowy...
13/01/2020 09:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_7a837 2020-01-14 14:24   
gość_7a837 - Profil gość_7a837
@gość_185c2 A kiedy LOT zamówił B787-9 z silnikami RR i 737 MAX?
gość_27450 2020-01-14 12:12   
gość_27450 - Profil gość_27450
No właśnie - czyja (jeśli już) poprawność polityczna jeśli chodzi o wybór 787 z silnikami RR? Bo co prawda pierwszy samolot dostarczono w listopadzie 2012 a loty rozpoczęły się w grudniu ale umowę Lot zawarł w połowie 2005 roku a proces wyboru trwał od 2004 lub dłużej.
gość_6a3b6 2020-01-14 10:36   
gość_6a3b6 - Profil gość_6a3b6
na pasazer.com jest juz cenzura - mojego komentarza pokazujacego brak profesjonalizmu redakcji nie opublikowano ! zamieszcze na innych formach ze nie publikujecie Panstwo komentarzy - niewygodnych ! gratulacje!!!
gość_185c2 2020-01-14 08:36   
gość_185c2 - Profil gość_185c2
gość_04dec@: 787 latają w Locie od grudnia 2012 r. Dzisiejsza sytuacja jest prostą konsekwencją tamtego wyboru. Zastanów się, czyją poprawność polityczną powinieneś rozpatrywać.
gość_04dec 2020-01-14 00:49   
gość_04dec - Profil gość_04dec
To są efekty poprawności politycznej rządzącej partii w stosunku do swoich mocodawców.
gość_9a53e 2020-01-13 22:11   
gość_9a53e - Profil gość_9a53e
Jeśli pięć Dreamlinerów (nawiasem mówiąc w przypadku LOT'u to iście kuriozalna nazwa jak na samolot) nie lata/jest uziemionych/na przeglądzie/w tracie wymiany silników/zastąpienia wadliwych łopatek w rzeczonych silnikach (proszę o wybranie adekwatnej opcji w zależności od aktualnej sytuacji operacyjnej naszego przewoźnika), to przedłużenie umowy z Air Belgium oraz pozyskanie pięciu B777 ma nie tylko sens, ale też odzwierciedla rzeczywistą sytuację na jaką jest przygotowny lub przygotowuje się zarząd LOT'u względem cytowanych Dreamlinerów przynajmniej w 2020 roku.

Można pokusić się o nową nazwę samolotu w tym miejscu, biorąc pod uwagę cały kontekst plus uziemienia z powodu baterii w przeszłości: Nightmareliner.
gość_84d86 2020-01-13 22:04   
gość_84d86 - Profil gość_84d86
Wrócił po naprawie poszycia, czy silników? W tamtym tygodniu przyleciał silnik i gdzie go założyli.
gość_4bc05 2020-01-13 16:54   
gość_4bc05 - Profil gość_4bc05
Brawo LOT... Trzymamy za was kciuki ...
lmajchrowski 2020-01-13 13:49   
lmajchrowski - Profil lmajchrowski
gość_0b927: nobel z ekonomii zapewniony :) właśnie tak to działa. Tylko
gość_185c2 2020-01-13 13:37   
gość_185c2 - Profil gość_185c2
wodzduzybaton@: Przeczytasz. Sam piszesz dużo głupsze rzeczy.
gość_0b927 2020-01-13 12:24   
gość_0b927 - Profil gość_0b927
wodzduzybaton nie obchodzi mnie twoje zdanie, nie widzialem zebys blyszczal wiedza na forum!!!
wodzduzybaton 2020-01-13 12:19   
wodzduzybaton - Profil wodzduzybaton
@gość_0b927 dopiero styczeń, a ja już wiem że nic głupszego w tym toku nie przeczytam. Gratulacje.
gość_ba420 2020-01-13 11:32   
gość_ba420 - Profil gość_ba420
Panie Redaktorze,
Nie umieścił Pan mojego komentarza. Więc jeszcze raz SP-LRC właśnie dolatuje do Budapesztu.
gość_701b0 2020-01-13 11:18   
gość_701b0 - Profil gość_701b0
Autor się myli. SP-LRC lata i wraca właśnie z Seoulu do Budapesztu lotem LO2002. Nie lata natomiast obecnie jeszcze 5 dreamlinerów, w tym SP-LRE i SP-LRH oraz SP-LSE i SP-LSF z powodu problemów z silnikami TRENT 1000, do tego SP-LSA jest od 5 dni na przeglądzie C-CHECK w Abu Dhabi.
gość_ba420 2020-01-13 10:00   
gość_ba420 - Profil gość_ba420
Chyba coś się nie zgadza. W zeszłym tygodniu wracałem SP-LRC z Meksyku a dzisiaj RC właśnie leci z Seulu do Budapesztu.
gość_0b927 2020-01-13 09:45   
gość_0b927 - Profil gość_0b927
Wydaje mi się, że kupując samoloty z USA oraz silniki z Wielkiej Brytanii LOT wydaje dolary i funty, które zarobi na tych rynkach. Jeśli chodzi o dolary to pewno LOT też musi część waluty wymienić żeby zapłacić za samoloty i pewno na silniki mu niestarcza (GE). Niestety silniki samolotowy produkują jedynie GE i RR.
adam1987 2020-01-13 09:39   
adam1987 - Profil adam1987
To które dwa zaraz zostaną uziemione? Mam nadzieję, że tym razem już wszystko będzie dobrze, bo to już naprawdę trzeba mieć wielkiego pecha, żeby tyle nowych samolotów mieć uziemionych.
gość_5169d 2020-01-13 09:23   
gość_5169d - Profil gość_5169d
Czy ktoś poważny mógłby wyjaśnić dlaczego LOT cały czas kupuje te 787 z silnikami RR, które potem idą sobie w odstawkę na długie miesiące, zamiast przerzucić się już dawno na GE?
gość_9a53e 2020-01-13 09:04   
gość_9a53e - Profil gość_9a53e
Przynajmniej mały akcent w dobra stronę.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Reklama

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy