Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_7a837
2020-01-14 14:24
@gość_185c2 A kiedy LOT zamówił B787-9 z silnikami RR i 737 MAX?
gość_27450
2020-01-14 12:12
No właśnie - czyja (jeśli już) poprawność polityczna jeśli chodzi o wybór 787 z silnikami RR? Bo co prawda pierwszy samolot dostarczono w listopadzie 2012 a loty rozpoczęły się w grudniu ale umowę Lot zawarł w połowie 2005 roku a proces wyboru trwał od 2004 lub dłużej.
gość_6a3b6
2020-01-14 10:36
na pasazer.com jest juz cenzura - mojego komentarza pokazujacego brak profesjonalizmu redakcji nie opublikowano ! zamieszcze na innych formach ze nie publikujecie Panstwo komentarzy - niewygodnych ! gratulacje!!!
gość_185c2
2020-01-14 08:36
gość_04dec@: 787 latają w Locie od grudnia 2012 r. Dzisiejsza sytuacja jest prostą konsekwencją tamtego wyboru. Zastanów się, czyją poprawność polityczną powinieneś rozpatrywać.
gość_04dec
2020-01-14 00:49
To są efekty poprawności politycznej rządzącej partii w stosunku do swoich mocodawców.
gość_9a53e
2020-01-13 22:11
Jeśli pięć Dreamlinerów (nawiasem mówiąc w przypadku LOT'u to iście kuriozalna nazwa jak na samolot) nie lata/jest uziemionych/na przeglądzie/w tracie wymiany silników/zastąpienia wadliwych łopatek w rzeczonych silnikach (proszę o wybranie adekwatnej opcji w zależności od aktualnej sytuacji operacyjnej naszego przewoźnika), to przedłużenie umowy z Air Belgium oraz pozyskanie pięciu B777 ma nie tylko sens, ale też odzwierciedla rzeczywistą sytuację na jaką jest przygotowny lub przygotowuje się zarząd LOT'u względem cytowanych Dreamlinerów przynajmniej w 2020 roku.
Można pokusić się o nową nazwę samolotu w tym miejscu, biorąc pod uwagę cały kontekst plus uziemienia z powodu baterii w przeszłości: Nightmareliner.
gość_84d86
2020-01-13 22:04
Wrócił po naprawie poszycia, czy silników? W tamtym tygodniu przyleciał silnik i gdzie go założyli.
gość_4bc05
2020-01-13 16:54
Brawo LOT... Trzymamy za was kciuki ...
lmajchrowski
2020-01-13 13:49
gość_0b927: nobel z ekonomii zapewniony :) właśnie tak to działa. Tylko
gość_185c2
2020-01-13 13:37
wodzduzybaton@: Przeczytasz. Sam piszesz dużo głupsze rzeczy.
gość_0b927
2020-01-13 12:24
wodzduzybaton nie obchodzi mnie twoje zdanie, nie widzialem zebys blyszczal wiedza na forum!!!
wodzduzybaton
2020-01-13 12:19
@gość_0b927 dopiero styczeń, a ja już wiem że nic głupszego w tym toku nie przeczytam. Gratulacje.
gość_ba420
2020-01-13 11:32
Panie Redaktorze,
Nie umieścił Pan mojego komentarza. Więc jeszcze raz SP-LRC właśnie dolatuje do Budapesztu.
gość_701b0
2020-01-13 11:18
Autor się myli. SP-LRC lata i wraca właśnie z Seoulu do Budapesztu lotem LO2002. Nie lata natomiast obecnie jeszcze 5 dreamlinerów, w tym SP-LRE i SP-LRH oraz SP-LSE i SP-LSF z powodu problemów z silnikami TRENT 1000, do tego SP-LSA jest od 5 dni na przeglądzie C-CHECK w Abu Dhabi.
gość_ba420
2020-01-13 10:00
Chyba coś się nie zgadza. W zeszłym tygodniu wracałem SP-LRC z Meksyku a dzisiaj RC właśnie leci z Seulu do Budapesztu.
gość_0b927
2020-01-13 09:45
Wydaje mi się, że kupując samoloty z USA oraz silniki z Wielkiej Brytanii LOT wydaje dolary i funty, które zarobi na tych rynkach. Jeśli chodzi o dolary to pewno LOT też musi część waluty wymienić żeby zapłacić za samoloty i pewno na silniki mu niestarcza (GE). Niestety silniki samolotowy produkują jedynie GE i RR.
adam1987
2020-01-13 09:39
To które dwa zaraz zostaną uziemione? Mam nadzieję, że tym razem już wszystko będzie dobrze, bo to już naprawdę trzeba mieć wielkiego pecha, żeby tyle nowych samolotów mieć uziemionych.
gość_5169d
2020-01-13 09:23
Czy ktoś poważny mógłby wyjaśnić dlaczego LOT cały czas kupuje te 787 z silnikami RR, które potem idą sobie w odstawkę na długie miesiące, zamiast przerzucić się już dawno na GE?
gość_9a53e
2020-01-13 09:04
Przynajmniej mały akcent w dobra stronę.