gość_92e6e
2020-01-09 19:36
LAX ma wyoski LF szczegolnie w bizensie i premium. W eonomicznej tez nie jest pusto, a bilety tanie nie sa.
gość_92e6e
2020-01-09 19:34
LAX ma wielokrotnie odwolane rejsy. A jak nie odwolane to opzonione po 2-3 godziny. Dodatkowo jak LOT moze konkurowac z tak slabym produktem bizens na trasie do LAX gdzie wszyscy EU przewoznicy maja duzo wyzsze standardy.
gość_33d93
2020-01-09 17:12
Dobre taryfy OJ na połączenia WAW-SFO/LAX byłyby turystycznie tym bardziej przydatne, że jednokierunkowy wynajem samochodu pomiędzy tymi lokalizacjami nie generuje dodatkowych kosztów.
Na IAD-MIA sprawa się nieco komplikuje, z reguły trzeba dopłacić za wynajem auta one-way.
Dario2015
2020-01-09 12:58
@wodzduzybaton Proponuje zmienić dawki leków albo dealera :-)
gość_a6b34
2020-01-09 12:51
gość_21d26 - za 2,5h w plecu chyba ładna kasa do przytulenia? A Miami jak Miami.. kolejny wakacyjny kierunek, moze lot pomyśli nad sprzedażą tego z biurami podróży?
wodzduzybaton
2020-01-09 12:13
Lepiej żeby ten samolot latał z Budapesztu.... z WAW się tylko marnuje. Pamiętajcie - polski frajer podatnik stawia!!!!
wodzduzybaton
2020-01-09 12:13
Lepiej żeby ten samolot latał z Budapesztu.... z WAW się tylko marnuje. Pamiętajcie - polski frajer podatnik stawia!!!!
gość_4fa34
2020-01-09 11:56
To połączenie było w zasadzie pewniakiem, a po zniesieniu wiz będzie trochę jak JFK czy ORD samograjem. Polonia na Florydzie jest spora, więc ruch do i z Miami jest raczej zapewniony. Co innego z Waszyngtonem. Jakkolwiek jest to dość prestiżowe połączenie, nie wróżę sukcesu na tej trasie. Chyba że LO zacznie mądrze tą trasę sprzedawać i zrobi sensowne ceny na Open Jaw na zasadzie lotu na JFK/EWR lub nawet do MIA i powrotu z IAD lub odwrotnie. Wtedy pojawi się ruch turystyczny.
Podobnie sukces połączenia do SFO i dalsze losy trasy do LAX zależą od mądrej polityki Open Jaw. Jeżeli LOT ustawi tu sensowne taryfy na podróż wieloodcinkową jest szansa na sukces w Kalifornii i reanimację połączenia do LAX które jak sami piszecie ma LF taki sobie.
gość_e34b7
2020-01-09 10:20
to są b.dobre wyniki, oby tak dalej z trasami.
gość_21d26
2020-01-09 09:44
Podobnie leciałem w listopadzie i w pierwszą stronę ekonomiczna była zapełniona w ok 85%, ekonomiczna premium 100%. Wracałem ekonomiczną premium i zapełnienie było 50%, nie wiem jak w ekonomicznej zwykłej.
Tak czy siak dobre połączenie. Jedyny mankament to stała dolegliwość LOT-u czyli mocno opóźniony wylot z WAW (2,5 godziny).
gość_4603d
2020-01-09 08:20
W moim przypadku więcej osób leciało MIA-WAW, niż WAW-MIA. Dwa loty na oko jak podają statystyki, między 80 a 90% LF. Myślę, że to dobry wynik i daleko LOT do wożenia powietrza na tej trasie, zwłaszcza że leciałem w listopadzie, a ceny do niskich nie należały.