adam1987
2020-01-09 13:43
@gość_37c08: Czy ja wiem czy, aż tak bardzo pomoże Austrianowi. Oni wcale nie mają, aż tak wiele połączeń długodystansowych, a jednak cen pozostałych połączeń za bardzo nie mogą podnieść ze względu na konkurencję z sektora ULCC. Ryanair nie bardzo może się wycofać z Wiednia, bo skoro kupił Laudamotion, to musi jakoś zagospodarować samoloty i załogi. W Niemczech tną trasy to zostaje im tylko dalsze palenie pieniędzmi w Wiedniu. Wizz też pewnie nie będzie się chciał wycofać. Może level odpadnie? Zapewne też Eurowings oberwie, więc grupa LH wcale jakoś w ogólnym rozrachunku nie zarobi na zmianie stawek podatków.
Czy 8,5 euro to naprawdę, aż taki duży koszt patrząc na to ile kosztują np. dojazdy na lotniska, czy koszt jedzenia i napojów kupowanych na nich.
gość_37c08
2020-01-09 11:57
"Oznaczałoby to duży wzrost kosztów w przypadku lotów krótko- i średniodystansowych i paradoksalnie spadek w przypadku długich lotów."
I jednocześnie pomogło Austrian Airlines. ;-)