NOWITZKI
2019-12-30 19:25
Pytanie tylko czym LOT będzie latał ????? - DRZWIAMI DO STODOŁOY???? jak już połowa Dreamlinerów jest zepsuta.....a 2 nowe w tym roku przylecą już z uszkodzonymi silnikami RR
gość_3ba1b
2019-12-30 19:05
Chyba ktoś upadł na glowe, aby połączenie do Waszyngtonu otwierać zaledwie 3 razy w tygodniu i w dodatku w takie dni i mając na uwadze, że wątpliwym jest wprowadzenie code share z United na tej trasie. 3 razy w tygodniu można latać do Colombo lub na innej trasie turystycznej, a nie na biznesowo-rzadowej. Przy 3x w tygodniu nie ma szans, aby móc wozić amerykański personel rządowy (nie zakwalifikuje się do specjalnego programu z uwagi na zbyt niskie czestotliwosc). Skoro LOT miałoby samolot tylko 3x i chciał otworzyć kolejny kierunek w USA, to powinien postawić na Boston, o którym się wspominało jako potencjalnym nowym kierunku.
Warszawa - Waszyngton powinno latać minimum 5 razy.
Tak jak dotychczas siatka w LOcie była rozwijana sensownie tak teraz zaczęło się dziać wszystko na hurra, bez głowy i na polityczne zamowienie. To dość niebezpieczne, bo nadchodzi kryzys i takie pochopne decyzje mogą być niebezpieczne.
Ale niestety jak woda sodowa odbija to wiele dobrego spodziewać się nie można, a niestety tylko źłe pomysły mogą być wdrażane jak 3 x Warszawa - Waszyngton.
gość_6c733
2019-12-30 15:49
Pytam się kto w "promocji" od 2900 PLN (normalnie > 4000 PLN) w klasie ekonomicznej będzie tam latał??? - na przemian Prezydent wszystkich Polaków z Szefem Komisji smoleńskiej?????????????
gość_bc8c9
2019-12-30 15:07
Polonia z okolic (czyli m in. ja) też bardzo się cieszy ;)
gość_c7650
2019-12-30 14:16
@vscrew: LAX chyba jednak zaczynał od 4 rotacji w tygodniu
LAX też zaczął się od 3 rotacji w tygodniu, a teraz jest 6. Jeśli LOT będzie mieć wszystkie 787 latające, to i częstotliwość się zwiększy.
gość_31446
2019-12-30 13:50
Ja zamiast kolejnego, nowego połączenia transatlantyckiego z Warszawy widziałabym zwiększenie istniejących już połączeń transatlantyckich z Krakowa.
gość_34231
2019-12-30 13:11
W Air Belgium otwieraja szmpana :)
3 x w tygodniu to troche malo jak na ruch biznesowy, ale problemy z flota itd. itd.
Nie sadze by UA zdecydowal sie na code-share z LO gdyz jest czlonkiem kartelu z LH & AC. Z drugiej strony ci spoza kartelu (SK, TP, TK) lataja do IAD i sobie radza.
Super, a czy maja CS z United? Inaczej urzednicy nie beda latac a to sporo biznesu
gość_882d9
2019-12-30 11:32
No to jeszcze BOSton i będzie cacy.
Z tym partnerem Star Aliance to bym tak nie szalał, może i jest z United w tym samym sojuszu ale United ma JV z grupą LH i biletów LO nie sprzedaje (lub jak Air Canada oferuje najdroższe klasy), a te które oferuje LO są w kosmos drogie
gość_f4d4b
2019-12-30 11:26
co by nie mówic Lot prze do przodu jak burza przy tych mozliwosciach, ktore ma, czyli wciaz skromna ilosc samolotow dalekodystansowych
smolip67
2019-12-30 11:03
Jednak IAD! Samoloty potrzebne na cito! Brawo LOT!
gość_5783d
2019-12-30 11:02
3 razy w tygodniu? To jakiś żart, mam nadzieję, że po zażegnaniu problemów z 787 zaczną tam latać codziennie, min. 5-6 razy w tygodniu.
Czyli jednak IAD wygrał z BOS. Mimo wszystko bardzo mała częstotliwość (3x tygodniowo) zwłaszcza, że to połączenie raczej powinno mieć charakter biznesowy, a nie turystyczny.