gość_adcfd
2019-12-29 13:07
Czy oni non stop wydłużali i modyfikowali ten sam kadłub? Nie stać ich było zaprojektować go on nowa? Nie rozumiem fenomenu 737, to ciasny wąski samolot, A320 jest jakiś większy.
gość_e7ec0
2019-12-29 08:39
W kwestii nazewnictwa - NG to skrót od "Next Generation", nie rozumiem więc tłumaczenia na "nową generację".
gość_51dcc
2019-12-29 08:24
@gość_1573c W porządku. Ale popyt na samoloty średniego zasięgu nadal jest olbrzymi i Boeing może za pomocą starszych modeli go w części zaspokoić i w międzyczasie projektować MAXa od nowa i tymczasowo poddać bitwę o samoloty z najlepszymi parametrami w tej klasie Airbusowi. Natomiast bardzo źle się stanie jeśli Airbus pozostanie jako jedyny w wąskokadłubowcach średniego zasięgu. Monopol to nigdy nic dobrego. Zobaczylibyśmy drastyczny wzrost cen A320/321, a przez to spowolnienie dynamiki wzrostów rynku lotniczego ogółem.
gość_1573c
2019-12-28 14:15
Sa juz powoli glosy, ze 737Max moze juz nigdy nie poleciec. Nigdzie.
Boeing bedzie mial wtedy wielki problem.
Zachowac 737 NG? Ale po co?
Linie, ktore zamowily MAX chcialy samolot nowy i oszczedny, wszystko tak,
jak deklarowal producent.
A ze zniesli smierdzace jaja, zabili kilkaset niewinnych osob to teraz maja ten bigos.
Wcale mi ich nie zal.
gość_e7da2
2019-12-28 08:59
Jak problemy z MAXem okażą się na tyle poważne, że cały program pójdzie do piachu to lepiej żeby Boeing trzymał całą infrastrukturę do składania NG. Lepiej sprzedawać stary ale sprawdzony model i zacząć projektować MAXa od początku niż się poddać.
gość_9a53e
2019-12-27 17:48
Bobra okazja na całkowite zakończenie produkcji B737. Samolot był nieustanne modyfikowany przez okres swojego istnienia. Ostatnia wersja nawet przy dużej pomocy oprogramowania miała "zniwelować" rozwiązania konstruktorskie lat sześćdziesiątych ubiegłego wieku.