KLM odebrał ostatniego boeinga 737NG

KLM odebrał ostatniego boeinga 737NG Realizacja tej dostawy stanowi swoisty koniec ery produkcji boeingów 737 nowej generacji. Przypomnijmy, że wąskokadłubowce tego typu przewożą pasażerów na całym świecie już od 1968 r., zaś nowa generacja zadebiutowała w 1997 r. Była ona odpowiedzią na wprowadzenie na rynek konkurencyjnego samolotu europejskiej produkcji - Airbusa A320. Nowa generacja 737 posiadała...
27/12/2019 10:14   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_adcfd 2019-12-29 13:07   
gość_adcfd - Profil gość_adcfd
Czy oni non stop wydłużali i modyfikowali ten sam kadłub? Nie stać ich było zaprojektować go on nowa? Nie rozumiem fenomenu 737, to ciasny wąski samolot, A320 jest jakiś większy.
gość_e7ec0 2019-12-29 08:39   
gość_e7ec0 - Profil gość_e7ec0
W kwestii nazewnictwa - NG to skrót od "Next Generation", nie rozumiem więc tłumaczenia na "nową generację".
gość_51dcc 2019-12-29 08:24   
gość_51dcc - Profil gość_51dcc
@gość_1573c W porządku. Ale popyt na samoloty średniego zasięgu nadal jest olbrzymi i Boeing może za pomocą starszych modeli go w części zaspokoić i w międzyczasie projektować MAXa od nowa i tymczasowo poddać bitwę o samoloty z najlepszymi parametrami w tej klasie Airbusowi. Natomiast bardzo źle się stanie jeśli Airbus pozostanie jako jedyny w wąskokadłubowcach średniego zasięgu. Monopol to nigdy nic dobrego. Zobaczylibyśmy drastyczny wzrost cen A320/321, a przez to spowolnienie dynamiki wzrostów rynku lotniczego ogółem.
gość_1573c 2019-12-28 14:15   
gość_1573c - Profil gość_1573c
Sa juz powoli glosy, ze 737Max moze juz nigdy nie poleciec. Nigdzie.
Boeing bedzie mial wtedy wielki problem.
Zachowac 737 NG? Ale po co?
Linie, ktore zamowily MAX chcialy samolot nowy i oszczedny, wszystko tak,
jak deklarowal producent.
A ze zniesli smierdzace jaja, zabili kilkaset niewinnych osob to teraz maja ten bigos.
Wcale mi ich nie zal.
gość_e7da2 2019-12-28 08:59   
gość_e7da2 - Profil gość_e7da2
Jak problemy z MAXem okażą się na tyle poważne, że cały program pójdzie do piachu to lepiej żeby Boeing trzymał całą infrastrukturę do składania NG. Lepiej sprzedawać stary ale sprawdzony model i zacząć projektować MAXa od początku niż się poddać.
gość_9a53e 2019-12-27 17:48   
gość_9a53e - Profil gość_9a53e
Bobra okazja na całkowite zakończenie produkcji B737. Samolot był nieustanne modyfikowany przez okres swojego istnienia. Ostatnia wersja nawet przy dużej pomocy oprogramowania miała "zniwelować" rozwiązania konstruktorskie lat sześćdziesiątych ubiegłego wieku.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Reklama

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy