LOT z nagrodą od amerykańskiego Global Traveler

LOT z nagrodą od amerykańskiego Global Traveler Global Traveler to amerykański magazyn skierowany do menedżerów często podróżujących w USA i po całym świecie. To właśnie czytelnicy Global Traveler, wespół z ekspertami, wybierają w każdym roku najlepsze hotele, linie lotnicze oraz programy lojalnościowe. Podczas uroczystej gali, która odbyła się w Los Angeles, wręczono nagrody w 38 kategoriach lotniczych. LOT po raz...
14/12/2019 11:40   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_185c2 2019-12-15 20:24   
gość_185c2 - Profil gość_185c2
gość_f2bdc: Jeśli tobie bliżej mentalnie do Rosji czy Ukrainy, to pozdrawiam. Mnie tam mentalnie bliżej do Rzymu - w rozumieniu korzeni cywilizacji. Wschód (Rosja) to dla mnie przystanek w stronę barbarzyństwa, a tam mi zdecydowanie nie po drodze. Nie jadam śniadania na gazecie i nie pijam herbaty w słoiku, jak mój rosyjski kolega w akademiku - a nie była to kwestia finansowa, tylko kulturowa.
gość_f2bdc 2019-12-15 12:24   
gość_f2bdc - Profil gość_f2bdc
To wprawdzie forum lotnicze, ale musze dodac moje "dwa grosze" do dyskusji: Polska byla, jest i pozostanie krajem w tzw "Europie Wschodniej" - nie chodzi tu o polozenie geograficzne ale o polityczne (Uklad Warszawski?) - widziane okiem przecietnego mieszkanca "Europy Zachodniej" USA, Kanady itp. Nie rozumiem oburzenia niektorych forumowiczow. Sam jestem Polakiem mieszkajacym od wielu lat na tzw. "Zachodzie Europy" i wcale mi to okreslenie nie przeszkadza. W koncu zdecydowanie blizej nam mentalnie do Rosji czy Ukrainy niz np. do Niemiec, Francji czy Austrii. Wystarczy na to spojrzyc jak sie zachowujemy, jak sie do siebie odnosimy, jakie sa nasze obyczaje czy tradycje itd. Jestesmy Slowianami i nikt tego nie zmieni - ale czy to powod do oburzania sie czy tez usilowania udowodnic calemu swiatu ze Polska (geograficznie) lezy w Europie Centralnej? Cieszmy sie z nagrody dla LOT-u i tyle. Przepraszam za brak polskich znakow i pozdrawiam serdecznie Wszystkich forumowiczow. Lukasz
gość_82e40 2019-12-15 10:23   
gość_82e40 - Profil gość_82e40
Transaero? Nie istnieją od kilku lat... Przy takiej konkurencji nie ma się czym podniecać.
gość_be98f 2019-12-15 00:27   
gość_be98f - Profil gość_be98f
Tak szukam całości wyników i znaleźć nie mogę.
Jak się przyjrzeć tym plebistytom wszelakim to te wyniki między książki można włożyć.
SKYTRAX to od dawno biznesowa sieczka, czyli kto smaruje ten w rankingu wysoko jest.
Parę dni temu LOT dostał nagrodę za restrukturyzacje.
Jak ktoś nie jest w temacie ten łyknie, że fajnie. LOT niby na prostej bo zarabia a jak się przyjrzymy faktom to już tak wesoło się nie robi. Eurolot skończył ze stratą - 170 MLN, w LOT wpakowano 600 mln z pożyczki, naiwni uwierzyli, że to pożyczka. Lotnisko Chopina swego czasu obniżyło LO opłaty, na stan uwczesnej floty było to ok 50 mln rocznie.
Rząd wynajmuje samoloty od LO, i co roku wpada kolejna wielomilionowa sumka co roku.
Nordica to wypadek przy pracy bo kupiona została za cenę nocowania samolotów LO w Sztokholmie, zarządzanie im jednak nie wychodzi.
Dorzucić gdzieś musimy odszkodowanie za uziemione 787 od Boeinga i Rolls Royca i wkrótce kolejne za 7M8.
Jak dorzucimy do tego, że większość pracowników LO jest na b2b.
PGL dostało 1 mld PLN.
Reasumując cała ta restrukturyzacja to jak na razie kreatywna księgowość.
Tak przebogatej floty chyba nikt nie ma
10Q400 +2 wet, 1x E70 ver1, 5x E70 ver2, 10xE75, 4xE90, 2xE95 ver1, 6xE95 ver2, 7E95ver3, 3x734, 1x737, 4x738 ver1, 1x738 ver2, 2x 738ver3 + 13 MAXów,+15 x 787
Dołóżmy Nordicę i 7x ATR72, 2x CRJ7, 3x CRJ9 ver 1 i 8x CRJ9 ver2.
Tak bogata siatka to pomijając ekxploatacje, czyl posiadanie części zamiennych do wszystkich typów, problemy logistyczne bo nie każdy samolot wszędzie posłać można ze względu na dystans, pasażerów i bagaże i jeszcze trzeba zapasy załóg trzymać .
LOT żeby się rozwijać pozyskuje co się da tylko czy tędy droga, jak nawet 787 trzeba do Emiratów wysyłać na przeglądy bo w WAW nie ma gdzie i jak i kim
gość_4e0fe 2019-12-14 20:50   
gość_4e0fe - Profil gość_4e0fe
Czy Transaero tez bylo konkurentem? Wszak nie istnieje od kilku lat!
gość_be98f 2019-12-14 18:05   
gość_be98f - Profil gość_be98f
a Finnair to Europa wschodnia czy jakoś inaczej?
gość_6b535 2019-12-14 16:14   
gość_6b535 - Profil gość_6b535
Nie żebym był przesadnym patriotą czy coś, ale czasem trochę mnie irytuje, jak ktoś nazywa Polskę krajem WSCHODNIM. Być może jesteśmy w kierunku wschodnim od Europy Zachodniej, ale w moim odczuciu jesteś bardziej środkowa, bo dla mnie wschód zaczyna się od Ukrainy lub Białorusi itp.
Cieszmy się jednak, że otrzymaliśmy przynajmniej jakąś nagrodę!

photopaque 2019-12-14 15:05   
photopaque - Profil photopaque
LOT Polish Airlines
Aeroflot
S7 Airlines
Transaero
Wizzair
Adria Airways
Croatia Airlines
Tarom Romanian Airlines

Badzmy szczerzy - nie ma sie specjalnie czym podniecac, bo jak widac konkurencja za bardzo mocna nie byla...

Fajnie, ze (nadal) przed Areoflotem chociaz biorac pod uwage, ze to glosowanie czytelnikow to sentyment amerykansko-rosyjski mogl odegrac pewna role...
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy