Alitalia liczy na przejęcie przez Lufthansę

Alitalia liczy na przejęcie przez Lufthansę W ubiegłym tygodniu włoski rząd zlecił nowemu zarządcy komisarycznemu, zarządzającego Alitalią, opracowanie biznesplanu, który zaspokoi zapotrzebowanie Lufthansy na restrukturyzację upadających linii lotniczych, w zamian za udział niemieckiej grupy w jej prowadzeniu - donosi "Bloomberg", powodując się na źródła zaznajomione ze sprawą. - Zawsze...
12/12/2019 11:59   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_79256 2019-12-14 18:25   
gość_79256 - Profil gość_79256
@gość_b3c7f - czyli nie możemy nawet liczyć na uczciwą konkurencję wewnątrz UE? Oligarchowie z tzw zachodu mogą dotować swoje linie? W takim przypadku to nie unia ale kolonializm.
gość_b3c7f 2019-12-14 15:20   
gość_b3c7f - Profil gość_b3c7f
"Francja to Francja" a "Polska to Polska" - która to zawsze zostanie w ogonie Europy - historycznire i geograficznie. Polska to jest już Wschód, i czy tego chcą Polacy czy nie, zostanie zawsze byłym krajem Wschodniego Bloku. Także na żadną pomoc czy ulgi dla PLL LOT nie ma co liczyć. Sam LOT musi jako linia wschodniej Europy wypracować sobie swoją markę i pozycję (a przy własności Skarbu Państwa, będzie o to bardzo trudno).
gość_95988 2019-12-13 10:54   
gość_95988 - Profil gość_95988
"Jesteśmy w Unii Europejskiej i ponoć takie samo nas obowiązuje." - rozumiem że żartujesz? Np Francja od wielu lat przekracza wszelkie dozwolone wskaźniki deficytu budżetowego, na co poprzedni przewodniczący KE miał krótką żołnierską odpowiedź - "Francja to Francja".
gość_be98f 2019-12-13 00:36   
gość_be98f - Profil gość_be98f
Jesteśmy w Unii Europejskiej i ponoć takie samo nas obowiązuje.
W Alitalii nie widać nawet prób ratowania czy restrukturyzacji.
Nikt o zdrowych zmysłach wiedząc, że linia jest pod kreską nie otwiera nowych połączeń, które zawsze przez kilka lat są deficytowe jak i pochłaniają spore środki na marketing.
Przy tego typu osobach zarządzających, które oderwane są od biznesowych realiów jest bardzo mało prawdopodobne by ktokolwiek tą linią się zainteresował.
Cała ta szopka to mydlenie oczu i granie na czas co w przypadku Atlantii było jak najbardziej na rękę.

Łudzenie się, że Lufthansa zainwestuje w jeszcze większego bankruta niż 2 lata temu czyli minus 900 mln ojro to tylko przykrywka marketingowo medialna.
Dziwie się tylko, że do tej pory czyli prawie lat 3 ta linia trwa.
Skoro też Włochy to taki łakomy kąsek, dziwi też brak obstawianie przez LO poszczególnych tras by pomóc Alitalii w agoni
gość_79f08 2019-12-12 21:37   
gość_79f08 - Profil gość_79f08
@gość_be98f - LOT czy Malew to były linie wschodnie, a Alitalia to linia europejska, nie ma co porównywać krowy z gazelą.
gość_be98f 2019-12-12 13:26   
gość_be98f - Profil gość_be98f
Dmuchawce, latawce, wiatr, bankrutujemy już od 3 lat.

Przy takich kosztach cięcie floty jest zrozumiałe, można wtedy wywalić połowę pilotów i zostawić tych najmniej zarabiających, podobnie z załogą.

Patrząc jak KE wzięła się za Malev czy LO to aż dziwne, że to coś cały czas lata.
Małe szanse by LH to coś kupiła z takimi długami
gość_a430a 2019-12-12 13:14   
gość_a430a - Profil gość_a430a
Atlantia to jest zainteresowana Alitalią tylko ze względu na zawalony wiadukt w Genui i konieczność przypodobania się politykom z niego wynikająca.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy