gość_79256
2019-12-14 18:25
@gość_b3c7f - czyli nie możemy nawet liczyć na uczciwą konkurencję wewnątrz UE? Oligarchowie z tzw zachodu mogą dotować swoje linie? W takim przypadku to nie unia ale kolonializm.
gość_b3c7f
2019-12-14 15:20
"Francja to Francja" a "Polska to Polska" - która to zawsze zostanie w ogonie Europy - historycznire i geograficznie. Polska to jest już Wschód, i czy tego chcą Polacy czy nie, zostanie zawsze byłym krajem Wschodniego Bloku. Także na żadną pomoc czy ulgi dla PLL LOT nie ma co liczyć. Sam LOT musi jako linia wschodniej Europy wypracować sobie swoją markę i pozycję (a przy własności Skarbu Państwa, będzie o to bardzo trudno).
gość_95988
2019-12-13 10:54
"Jesteśmy w Unii Europejskiej i ponoć takie samo nas obowiązuje." - rozumiem że żartujesz? Np Francja od wielu lat przekracza wszelkie dozwolone wskaźniki deficytu budżetowego, na co poprzedni przewodniczący KE miał krótką żołnierską odpowiedź - "Francja to Francja".
gość_be98f
2019-12-13 00:36
Jesteśmy w Unii Europejskiej i ponoć takie samo nas obowiązuje.
W Alitalii nie widać nawet prób ratowania czy restrukturyzacji.
Nikt o zdrowych zmysłach wiedząc, że linia jest pod kreską nie otwiera nowych połączeń, które zawsze przez kilka lat są deficytowe jak i pochłaniają spore środki na marketing.
Przy tego typu osobach zarządzających, które oderwane są od biznesowych realiów jest bardzo mało prawdopodobne by ktokolwiek tą linią się zainteresował.
Cała ta szopka to mydlenie oczu i granie na czas co w przypadku Atlantii było jak najbardziej na rękę.
Łudzenie się, że Lufthansa zainwestuje w jeszcze większego bankruta niż 2 lata temu czyli minus 900 mln ojro to tylko przykrywka marketingowo medialna.
Dziwie się tylko, że do tej pory czyli prawie lat 3 ta linia trwa.
Skoro też Włochy to taki łakomy kąsek, dziwi też brak obstawianie przez LO poszczególnych tras by pomóc Alitalii w agoni
gość_79f08
2019-12-12 21:37
@gość_be98f - LOT czy Malew to były linie wschodnie, a Alitalia to linia europejska, nie ma co porównywać krowy z gazelą.
gość_be98f
2019-12-12 13:26
Dmuchawce, latawce, wiatr, bankrutujemy już od 3 lat.
Przy takich kosztach cięcie floty jest zrozumiałe, można wtedy wywalić połowę pilotów i zostawić tych najmniej zarabiających, podobnie z załogą.
Patrząc jak KE wzięła się za Malev czy LO to aż dziwne, że to coś cały czas lata.
Małe szanse by LH to coś kupiła z takimi długami
gość_a430a
2019-12-12 13:14
Atlantia to jest zainteresowana Alitalią tylko ze względu na zawalony wiadukt w Genui i konieczność przypodobania się politykom z niego wynikająca.