Aerofłot z nową klasą biznes w airbusach A350

Aerofłot z nową klasą biznes w airbusach A350 Aerofłot zamówił łącznie 15 airbusów A350-900. Dostawy rozpoczną się wkrótce, a wszystkie egzemplarze trafią do linii do 2023 roku. Maszyny te częściowo zastąpią wyeksploatowane airbusy A330, które od końca bieżącego roku będą stopniowo wycofywane ze służby. Najnowszy szerokokadłubowiec po raz pierwszy poleci w barwach rosyjskich linii pod...
11/12/2019 09:45   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_b8a3e 2019-12-13 00:27   
gość_b8a3e - Profil gość_b8a3e
Lot niestety traktuje klasę biznes po macoszemu. Dla polskich decydentów lotnictwa klasa biznes to produkt widziany oczami pasażerów rejsów czarterowych i LCC - zwykła fanaberia, w której od takich rzeczy jak prywatność, wygoda i możliwość robienia czegoś więcej niż nudzenie się, ważniejszy jest dobrze zaopatrzony barek, filmy w systemie rozrywki no i samo słowo „biznes”.
W dużych samolotach fotele biznes są w stałej liczbie, ale na rejsach europejskich, gdzie ich liczba zależy od miejsca powieszenia zasłonki czasami można zobaczyc sytuacje nie do pomyślenia w innych liniach - klasa biznes z jednym pasażerem ograniczona do jednego miejsca na samym przodzie Embraera, a pasażer na nim umieszczony przez załogę traktowany jest jak intruz.
vscrew 2019-12-12 22:47   
vscrew - Profil vscrew
@Gość_60257 .... i zamiast prywatności i możliwości pracy, co w klasie Biznes robi mnóstwo ludzi, siedzisz łokieć w łokieć z nieznajomym sąsiadem. Nie wspominając już o tym że kiedy chcesz położyć się spać, a sąsiad wyjść do łazienki, to musi skakać nad twoim ciałem bo nie ma innego wyjścia. Zresztą foteli klasy Biznes na rynku dostępnych jest kilkanaście - LOTowski, najtańszy model, nie jest wcale najwygodniejszy. O prywatności nie wspominając.
gość_60257 2019-12-12 10:16   
gość_60257 - Profil gość_60257
Osobiście uważam, że te stare fotele dają po rozłożeniu najwygodniejsze łóżko. W nowych fotelach zwykle nogi lądują w takiej ciasnej skrzyneczce, w której z trudem się mieszczą, a zmiana ułożenia stóp jest niewykonalna.
vscrew 2019-12-12 09:09   
vscrew - Profil vscrew
Czyli niedługo jedynie LOT będzie mieć najbardziej przestarzałą klasę biznes w Europie - ostatnie linie z układem 2-2-2, jak TK, SU i LH, właśnie ją wymieniają.
gość_31a2d 2019-12-11 10:36   
gość_31a2d - Profil gość_31a2d
Oby po wyborze nowych samolotow w przyszlym roku.
Jesli wejdzie wiecej WB (a prawie na pewno tak), czy to wiecej B787-9, B787-10 czy A350, bedzie pretekst do odswiezenia kabiny ktora lata juz od 2012, a zaprojektowana byla w 2006.
Tak Y+ jak i J mogla by przejsc retrofit - zwlaszcza ta 2ga

mflyer 2019-12-11 10:02   
mflyer - Profil mflyer
Ciekawe, kiedy LOT się zorientuje, że ich klasa biznes jest mocno przestarzała...
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy