LOT opóźnia start połączeń z Budapesztu

LOT opóźnia start połączeń z Budapesztu Polski przewoźnik już wcześniej planował rozwinąć połączenia krótkiego zasięgu do Belgradu, Pragi, Sofii i Stuttgartu. Te cztery nowe trasy europejskie miały ruszyć z Budapesztu od przyszłego sezonu letniego, czyli od 30 marca 2020 r. Jednak start rejsów do Belgradu i Pragi został przesunięty na 30 maja 2020 r., podczas gdy połączenia...
29/11/2019 15:40   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_b6e5e 2019-12-02 00:58   
gość_b6e5e - Profil gość_b6e5e
Czyżby po raz kolejny w LOT dział odpowiedzialny za rozwój połączeń nie dogadał się wcześniej z działem odpowiedzialnym za rozwój floty ?
gość_311cc 2019-12-01 20:28   
gość_311cc - Profil gość_311cc
Tylko w jakim celu Lot miałby konkurować z LCC, żeby się wykrwawić? Lot ma zaspokajać potrzeby transportowe przez cały rok, a nie wakacyjne fanaberie.
gość_86414 2019-12-01 19:32   
gość_86414 - Profil gość_86414
gość_88ef5; Zgadzam się. Żeby konkurować z lowcostami LOT musi mieć więcej średniego zasięgu maszyn. Zamawianie po kilka modeli, np. 4 czy 5 sztuk B737 to bez sensu. A tak mógłby otworzyć więcej kierunków i więcej maszyn zbazować w Krakowie czy Budapeszcie. Lotnisko Chopina po wypchnięciu czarterów na Modlin mogłoby od razu dać miejsca dla nowych B737. Inne linie zamawiają znacznie większe ilości. Wystarczy wspomnieć SAS czy Wizzair. Brakuje mi słonecznych połączeń do Hiszpanii: Malaga, Alicante czy Majorka mogłyby być spokojnie obsługiwane przez LOT, zwłaszcza, że to samo dzieje się z Grecją i Chorwacją.
gość_88ef5 2019-12-01 01:21   
gość_88ef5 - Profil gość_88ef5
Po co ogłaszać nowych rejsów jak samolotów brakuje? LOT powinnienem wyleasingować 20 B737NG/A320 od razu a nie bawić się różnimy modelami, z punktu widziana operacyjnego oraz produktu dla pasażera.
LOT ma dosyć mniejszych samolotów, a dużych średniego zasięgu brakuje.

jjemiolo 2019-11-30 00:43   
jjemiolo - Profil jjemiolo
@gosc 67511: Czy dobrze rozumiem Twoj post ze LO czeka na kolejnych 20 E95 z rynku wtornego (po Azulu)? Jesli tak to jest to cos nowego w sprawie sprzetu. Alternatywnie, czy to ma byc tylko kilka dalszych dajacych laczna liczbe 20 maszyn w LO?
gość_67511 2019-11-29 18:57   
gość_67511 - Profil gość_67511
Po tak krótkim czasie od ogłoszenia chyba nie chodzi o sprzedaż biletów a bardziej braki flotowe. 13 MAXów czeka na odziemienie, obstawiam bardziej opóźnienia w odebraniu 20 po AZULowych E95
gość_2a65c 2019-11-29 17:27   
gość_2a65c - Profil gość_2a65c
LOT opóźnia i zmniejsza częstotliwości ponieważ bilety sprzedają się słabo...
gość_c23a2 2019-11-29 17:23   
gość_c23a2 - Profil gość_c23a2
Ciekawe kiedy LOT w końcu zamówi A320 neo
gość_34231 2019-11-29 16:10   
gość_34231 - Profil gość_34231
STR w rozkładzie mieszanym - chyba dobry pomysł w tej nieciekawej dość sytuacji. Ciekawe jak zareaguje EW - dwa rejsy dziennie A320 - chyba nie mają tego szans wypełnić albo nie doceniam związków Węgrów i płd. Niemiec.

BUH natomiast co prawda tylko jeden rejs dziennie za to zawsze o 6 rano z OTP. Nie wiem, czy mają szanse.. duża konkurencja w każdym kierunku, który chcą sprzedać a tu jeszcze przesiadka w BUD... jeszcze gdyby rozkład pasował pod long-haule z BUD, ale akurat bardzo średnio pasuje. Chyba początek rotacji w BUD do OTP, potem powrót na 10 rano sprawdziłby się tu lepiej jako zasilanie połączeń dlugich... potem rotacja do WAW i z powrotem i znowu BUH by wywieźć paxów z long-hauli. Inaczej kto będzie czekał po 5-6 godzin? To już lepiej lecieć Lufą, nie? ;-(
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy