Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_787e1
2019-11-28 12:38
Jak pięknie napisane... rzadko kiedy ludzie się cieszą z zamykania kierunków regularnych...
gość_6b3a0
2019-11-27 16:10
ale się rozpisał tu trol 46b1 znawca wszystkiego
gość_46fb1
2019-11-27 10:19
RZE - 2 hub, WAW i MUC. Dużo kierunków na wyspy i DUB. I czartery. I sezonowo USA. Lublin tylko WAW, LTN i DUB no EIN i TRF i TLV. Czartery albo będą albo nie. Bida tu i bida tam. I nic się nie zapowiada, stagnacja. I tak mają wszystkie małe porty pod górkę.
gość_de416
2019-11-27 08:37
gość_c23a2 nie z RZE tylko spod Rzeszowa
gość_c23a2
2019-11-26 23:02
Nie lubie bo marnuje moje i milionów innych Polaków pieniądze. Skąd wiesz czy płace, czy nie płace? Nie jestem z Rzeszowa, możesz wierzyć możesz nie wierzyć, twoja sprawa. Nie myl nienawiści z przedstawieniem suchych faktów i liczb nawet niekorzystnych. Mógłbyś jakoś uzasadnić opinię, że LUZ i RZE to ta sama półka i że w RZE bardzo źle sie dzieje? Ponad 2 razy mniej pax. LUZ 1 hub, RZE 3. Chartery: 10 do 3 (popraw mnie jeśli czegoś nie policzyłem) dla RZE.
gość_46fb1
2019-11-26 17:24
gość _8767d: Tak się zastanawiam za co tak nie lubisz LUZ. Nie płacisz podatków, czyli nie dopłacasz to tego lotniska. Pewnie też nie leciałes z lotniska Lublin. Możesz się zaklinac że nie jesteś z Rzeszowa ale jesteś albo z okolic a to znaczy że nie wiem o co tobie chodzi z tą nienawiścią. A i jeszcze do tego nie widzisz że bardzo źle się dzieje na Jasionce i jeszcze wmawiasz sobie że nie będzie spadków w 2020, będą tak jak za 2019. Gdybyś był inteligentny to byś wiedział że jak RZE i LUZ są w tej samej lidze. I nie ma znaczenia ile odprawia pasażerów czy 750 tys czy 350 tys. A na tych małych lotniskach źle się dzieje. Zacznij myśleć to nie boli.
gość_6c19f
2019-11-26 15:16
gość_8767d ja tego nie wiem dlaczego na LUZ i pzoostałych lotniskach sa kasowane połaczenia - ale patrze na to tak: skoro w tym roku jest spadek liczby destynacji i jednoczesny spadek obsłużonych pasażerów to oznacza, że ludzie w samolotach z LUZ latali zeszłym roku, a ponieważ w tym roku jest mniejsza podaż miejsc obsłużonych paxów jest mniej.
gość_8767d
2019-11-26 13:15
gość_46fb1; Z RZE nie jestem, po prostu nie lubie utrzymywania tego co nierentowne (czyli np LUZ). Tak, RZE też nie jest rentowny, ale przynajmniej nie ma największych spadków w Polsce od kilkunastu miesięcy. Stagnacja trwa mimo tego, że w 2020 RZE pewnie zakończy na małym plusie. A co do potencjału no to suche liczby: W tym roku RZE: 770 000 pax, LUZ: 350 000
gość_6c19f; a dlwczego te połączenia były kasowane? Pewnie dlatego, że brakowało chętnych
gość_4603d
2019-11-26 12:38
gość_cb5f1
RZEszowski człowieku popatrz sobie na swoje podwórko, gdzie poza cargo nie dzieje się nic, a wtrącasz się do Lublina.. A Lublin chociaż nie jest pomiędzy Lwowem a Krakowem i perspektywy rozwoju ma mniejsze niż zero.
Pozdro dla normalnych, POZnaniak.
gość_6c19f
2019-11-26 10:53
gość_cb5f1 ludzi nie poleci wiecej niż jest miejsca w samolocie - było wiecej destynacji wiecej ludzi latało bo obcieciu tych połaczen spadła liczba pasazęrów.
Ja nie narzekam w tym roku dostepnośc z lubelskiego lotniska do lotnisk na swiecie jest wieksza niż kiedykolwiek była - nikt tego nie podkresla a szkoda.
gość_46fb1
2019-11-26 09:46
gość _cb5f1: Ano mało ludzi lata do ANR tylko 73%. Smierdzisz Rzeszowem. Pisz lepiej o Jasionce jaki potencjał i jaki bogaty region.
gość_ec29c
2019-11-26 09:30
Ze względu na opóźnienia w dostawach neo flota Wizza mocno urośnie dopiero w 2021. Wg planów o 29 sztuk, do 163 samolotów. To jest szansa dla Lublina, Łodzi i innych mniejszych lotnisk. Oczywiście trzeba będzie dopłacić i się uzależnić.
To też szansa dla Krakowa na loty do Wilna, Bukaresztu i Sofii. Moim zdaniem wrocławska baza Wizza też urośnie i to być może od razu do 4-5 maszyn.
gość_cb5f1
2019-11-26 09:08
gość_a1509; zwalajcie dłużej na bankructwa linii, zmiany strategii itp. Fakty są takie, że po prostu za mało ludzi lata z LUZ. Potencjał bardzo maly. Region jeden z najbiedniejszych w Polsce, więc nie ma co sie dziwić.
gość_a1509
2019-11-25 19:48
Co by nie pisali to szkoda bardzo. To był bardzo ciekawy kierunek. Dużo wysiłku kosztuje załatwienie połączenia z małego portu regionalnego a jak się uda to go zamykają po roku jak nie przez bankructwo przewoźnika to przez zmianę strategii.
gość_c23a2
2019-11-25 19:26
LUZ to nie WAW czy POZ, także zobaczymy ile tych charterów faktycznie poleci
gość_4cc24
2019-11-25 16:49
No tak, zastąpi Antwerpię czarterami, bo ludzie którzy latali do Belgii np. do pracy czy rodziny, to teraz będą latać na czarter do eksluzywnego Burgas... co to za brednie...
gość_e4b2d
2019-11-25 14:51
TUI Poland Sp. z o.o., (za wyjątkiem jednego globalnego właściciela) oraz nazwy nie ma nic wspólnego z TUI Airlines Belgium nv. TUI fly który oferuje loty pomiędzy ANR a LUZ. Obie firmy nie działają wspólnie na naszym rynku. Więc opowieści że jest coś za coś jest PR ściemą.
gość_6b3a0
2019-11-25 14:47
i tak wycinają , wycinają aż wytną wszystko i będzie nie lotnisko ,lecz ściernisko
gość_accc4
2019-11-25 13:27
gość_d37ba Powinni napisać dwa oddzielne artykuły.Jeden pełny żalu i smutku o zamknięciu połączenia, drugi pełen radości i optymizmu o otwarciu tras charterowych.
gość_46fb1
2019-11-25 12:52
W biurze podróży Tui w centrum chandlowym Tarasy w Lublinie pani powiedziała że dobrze sprzedaje się Turcja, słabiej Bułgaria z wylotem z LUZ. Inna sprawa dodała że to przez zamieszanie z Neckermanem, był Burgas a potem przez miesiąc nie było. Pani też wspominała że są rozmowy o jeszcze jednym kierunku wakacyjnym mówiła coś Korfu? Oby wypalił dwa a będzie ok.