Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_cc886
2020-01-15 12:10
Kto zgadnie ?
Jakie lotnisko do zaorania i obsiania katroflami ?
Spektakularny sukces: 0,1% wzrostu w 2019 w RZE. Grudzień na minusie 0,6%
gość_a1509
2019-12-20 10:12
Na dodatek FR przesuwa restart Aten z Kwietnia na Czerwiec. Brak Maxów robi swoje.
gość_8efb7
2019-12-17 12:40
prawdopodobny spadek za caly 2019 rok
gość_dd90a
2019-12-17 12:36
za listopad pawie 6 % spadku
gość_60bc0
2019-11-20 22:35
@zk1521 pojechałeś... Tak od siebie - jestem laikiem - dodam - Madryt miał sens za Nowaka kiedy w Hiszpanii i szczególnie w Madrycie, Alcala de Henares mieszkały tysiące Polaków, wtedy MAdryt nawet 4x by sie utrzymał. Po kryzysie 2007-2010 większość, znakomita wiekszość tych Polaków zamieniła Hiszpanie na Polske, UK, Norwegię itd. Teraz nie wiem czy MAD 2x by sie utrzymał. Sztokholm, Kopenhaga, Szczecin? Zejdź na ziemię. Baza miała być, już nawet w starym terminalu mieli plany robić biura dla nich, Komorek miedzy wierszami dawał znać, że będzie to Rzeszów, ale samolotu nie wziął Kraków tylko Poznań. Od tego czasu zaczęła sie równia pochyła w dół. A reszty dopełnił "fachowy" zarząd z politycznego nadania. Boli jedynie to, że mając taki układ polityczny nie są w stanie nic więcej wyciagnąc od LOTu. Bo nasz narodowy mógłby spokojnie embraera do OSL zapełnić kilka razy w tygodniu. TATL wiadomo sezonowy ale 1x to mało patrząc na emigrację. Banda nieudaczników i tyle.
gość_6b3a0
2019-11-20 22:15
gość 7dd3a i gość 46fb1 czuć od was Lublinem nawet na tym forum , bo komu innemu jak nie wam kością w gardle stoi Rzeszów i wypisujecie bzdury
gość_46fb1
2019-11-20 19:12
"kolego" zk1521: To że dobrze się sprzedawały albo jak napisałeś wcześniej miały "świetne obłożenie" to nie oznacza że linie lotnicze na tym zarabiały. Przewoźnicy mało dochodowe kierunki zamkneły chyba to jest proste. I możesz zaklinac rzeczywistość na wiele sposobów. A gdzie Ty mam rozumieć że rozmawiałeś z tymi kompetentnymi ludźmi o bazie w RZE. Wspomniałeś o lotnisku Lublin że nie powinni otwierać tego lotniska też tak myślę. Tylko w zaistniałej sytuacji gdzie jest blisko Kraków i Lwów lotnisko w Rzeszowie traci sens. Lotnisko będzie coraz bardziej dolowac zasysane będą kolejne rzesze pasażerów. Szkoda lotniska RZE i wywalonych pieniędzy ale nic na to nie poradzimy.
gość_7dd3a
2019-11-20 19:10
zk1521: nie jestem z żadnego Lublina ;)
Urodziłem się w Poznaniu i mieszkam w Dublinie i zgadnij gdzie pracuję...
I nie pisz więcej głupot o tym jakie plany ma Ryanair.
gość_bc23a
2019-11-20 18:52
"ok niektórych kierunków nie ma pewnie chodzi ci o Madryt , Berlin , Paryż i Rzym bardzo dobrze się sprzedawały jak jesteś z lublina to się nie wypowiadaj"
Tak, tak się rewelacyjnie sprzedawały, że linie lotnicze nie dawały rady liczyć zysku i je zamknęły.
gość_ac097
2019-11-20 17:51
Piękne i nowoczesne lotnisko. Wielki i niewykorzystany potencjał.Szkoda.
gość_15f1c : powiedz mi skąd ty takie głupoty wziąłeś ??? ok niektórych kierunków nie ma pewnie chodzi ci o Madryt , Berlin , Paryż i Rzym bardzo dobrze się sprzedawały jak jesteś z lublina to się nie wypowiadaj bo akurat u was lotniska wg nie powinni otwierać marnowanie pieniędzy i nic więcej , ja osobiście jestem z pod Krakowa ,więc Rzeszów oceniam z innej strony , porozmawiaj z ludźmi kompetentnymi o Bazie w RZE i wtedy pisz o niej czy miała być czy nie. Pozdrawiam "kolego"
gość_15f1c
2019-11-20 13:26
zk1521: kolego może po kolei, Ryanair nie miał ani na razie nie ma planów na uruchomienie bazy w RZE. To że zarząd lotniska w RZE chce takiej bazy to jedna kwestia, ale ich chciejstwo nie ma nic wspólnego z zainteresowaniem przez FR-a. A kierunki jakie wymiesiłeś nie mają nawet niektóre większe od RZE lotniska ;) A to że były połączenie już np. Oslo, Berlina czy Paryża i się nie utrzymały jednoznacznie pokazuje jaki jest płytki potencjał Jasionki. Nawet dotowany EWR 1 x w tygodniu spada z rozkładu na zimię. Więc zejdź na na ziemię.
Na wszystko przyjdzie czas , w mojej opinii za jakiś czas może rok może dwa zacznie się większy ruch na EPRZ , w chwili obecnej trwa batalia o największe porty regionalne ale możemy zauważyć , że to postępuję od największych portów do mniejszych , teraz można smiało powiedzieć że zaczyna się czas Poznania , przyjdzie i czas na Rzeszów , w mojej opinii tam jest wiele kierunków które miało by świetne obłożenie np: Madryt , Paryż ,Rzym , Mediolan, Bruksela, Eindhoven ,Berlin , Dortmund , Oslo, Stockholm , Kopenhaga , Gdańsk , Szczecin , Birmingham, Edinburgh lub Glasgow , Newcastle , Barcelona , Frankfurt , to są moim zdaniem kierunki które by się tam utrzymały spokojnie , latał berlin , Edinburgh , glasgow ,swego czasu barcelona , oslo i samoloty były prawię pełne nie przytaczając Paryża na którym operował eurolot z drogimi biletami a i tak latał pełny samolot . Lotnisko oparło swoją strategię na RYR i to był błąd , RYR po wejściu wizza do KRK , przestraszył się że straci część rynku więc samolot który miał być w nowej Bazie w Rzeszowie poleciał do bazy ale w krakowie, do tego wizz który chciał tu latać ponad 10 lat temu został olany przez ówczesne władze bo RYR , dzis RYR ma problemy flotowe z powodu MAXów i nie prędko to się może rozwiązać wizz wzrasta w Krakowie i Lwowie , zobaczymy co czas pokaże , ja wiem że jest trudny czas dla małych portów regionalnych ale zarząd też jest bata wart , siedzą i grzeją w stołki chwalą się czymś czym w sumie nie mają , potencjał jest bardzo duży jak na podkarpackie i kawałek świętokrzyskiego oraz lubelskiego , zobaczymy jak to się wszytko rozwinie , ciekaw jestem czy wg pozwolą na taki odpływ Paxów z Krakowa bo przecież każdy dobrze wie że dużą część stanowią Paxy z Podkarpacia bo tam nie mają za bardzo dokąd latać. Pozdrawiam
gość_93d54
2019-11-20 09:30
spokojnie nie ma tragedii po RZE jak przyjdzie kolej na KRK to dopiero będzie tragedia.
gość_e7ddb
2019-11-19 19:10
mimo całej sympatii do Jasionki, to ten "minus" na koniec roku bardzo dobrze im zrobi - może wreszcie skończą się przechwalanki zarządu w mediach jacy to jesteśmy cacy i wezmą się do roboty. Natomiast co do samego 2020r - Q1 na pewno będzie słabszy, ale spadki będą niewielkie, bo zaledwie 2-4% (nie ma PIK by FR, EWR i TLV by LOT) a zwiększone oferowanie do MUC i WAW raczej tego nie nadrobi. Dalsza część roku, jak i w efekcie cały 2020r, będą pewnie na minimalnym plusie względem 2019, ale to będzie takie dreptanie w miejscu... Ja rozumiem, że KRK blisko, że wielkościowo Rzeszów to nie jest nie wiadomo jaka metropolia, że województwo Podkarpackie do zamożnych to zdecydowanie nie należy, że główny gracz czyli Raynair ma mega problemy flotowe przez uziemienie MAXów, że Brexit itp. - ale to wszystko nie tłumaczy zarządu Jasionki z totalnego braku nowych połączeń... Jest na prawdę kilka pewniaków z RZE do obstawienia - z Oslo na czele - dlaczego do tej pory nie udało się zachęcić np. Norwegiana?
PS. Dobrze, że chociaż czartery jako tako przędą, ale mimo wszystko nie chce mi się wierzyć, że wszystkie 10 kierunków ostatecznie wystartuje - pewnie skończy się na 7-8.
gość_f0eb0
2019-11-19 17:55
zarząd podobno z kaplicy nie wychodzi tylko ciągle się modli o mgłę w Krakowie... bo to dla nich jedyna nadzieja na wzrosty....
gość_5a086
2019-11-19 17:50
Od listopada małe plusy (dodatkowa rotacja do WAW). No i kilka charterów na lato 2020
gość_e5d4e
2019-11-19 17:47
690 operacji lotniczych w październiku (w ruchu pasażerskim)
gość_f8b2b
2019-11-19 15:52
gość 9911f wróżbita taki jak ci co tu przepowiadali spadki dwucyfrowe , a zapomnieli że oprócz niemrawego zarządu ,opatrzność czuwa dając przekierowania z KRK - w listopadzie też ich trochę było