Duże zmiany w programie Miles&More

Duże zmiany w programie Miles&More Całkowitemu przebudowie ulegną zasady zdobywania i przedłużania statusów Frequent Traveller, Senator i HON Circle. Pozwalają one na korzystanie z różnych przywilejów, takich jak np. priorytetowa odprawa i boarding, zwiększony limit bagażu, wstęp do poczekalni biznesowych dla siebie i gościa, możliwość uzyskania upgrade'u do wyższej klasy itp. Szczegóły...
12/11/2019 09:10   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_1ad89 2019-11-13 10:42   
gość_1ad89 - Profil gość_1ad89
Chyba raczej piszesz o tych ktorzy leca Buisness okazjonalnie albo o tych ktorzy otrzymali status po raz pierwszy. Posiadam status SEN od wielu lat i w salonikach zazwyczaj przegladam prase i pije kawe lub herbate - zachwyt jedzeniem lotniskowym oraz generalnie napojami juz dawno minal... Dodatkowo pamietaj ze nie wszyscy moga pic alkohol lub go po po prostu nie lubia to samo tyczy sie jedzenia na lotniskach ktore czasami jest bardzo marne nawet w poczekalniach SEN - patrz Wieden etc...

Jednakze duzo racji jest w tym ze SEN lataja za cudze pieniadze a na wakacje tyko w
eco light - ja wybieram zawsze Buisness na wakacje gdyz po prostu lubie ten produkt - ale to zalezy od jednostki i kto jakiego ma weza w kieszeni...
japko69 2019-11-12 23:16   
japko69 - Profil japko69
gość_404bc - gdyby była opcja "Lubię to" natychmiast bym kliknął. Uważam, że masz 100% racji. Jestem FTL, nie mam problemu z odnowieniem statusu i według starych i nowych zasad. Może nawet według nowych uda mi się wskoczyć do Senatora. Ale to nie za moje pieniądze ... Tłok w salonikach jest przeogromny. We Frankfurcie jest tych saloników od metra, i w żadnym nie da się normalnie usiąść. Dla mnie osobiście będzie lepiej, jak zasady klasyfikacji będą ostrzejsze. Oczywiście w w granicach rozsądku (żebym się załapał :)) ale przynajmniej będzie luźniej. Tak ze 300 pkt może być :)
gość_404bc 2019-11-12 16:58   
gość_404bc - Profil gość_404bc
Nie wiem czy sojusze maja w nosie lojalność. Pytanie raczej od którego momentu te lojalność opłaca się im doceniać i w jaki sposób. Chyba wszystkie sojusze od dobrych kilku jeśli nie więcej lat maja zbyt dużo takich „lojalnych” pasażerów, których lojalność najbardziej wykazuje się w wyjadaniu posiłków w salonikach i trąbienia hektolitrów alkoholu. Na każdym większym lotnisku, bez względu na wielkość saloników, w wielu godzinach tłok jest tak ogromny, ze ciężko nawet o miejsce stojące. I nie mówię tu o zwykłych salonikach business, ale Senator, gdzie nie wejdzie nikt bez złotej karty. Obcinanie przywilejów zawsze boli tych, co im obcinają, ale trudno się dziwić liniom lotniczym, ze przy stałe rosnących kosztach chcą ograniczyć pompowanie tej studni bez dna. Ta „lojalność” jest w dużej mierze pozorna, bo wielu Senatorów, którzy za cudze pieniądze latają dużo, chętnie i drogo w liniach *A, na wakacjach już tacy lojalni nie są...
Dlaczego ktoś, kto poleci ze 4 razy przez Atlantyk lub do Azji w biznesie, ma być bardziej „lojalny” od kogos, kto może lata tylko po kraju czy bliskiej Europie, ale za to 100 lub więcej razy rocznie? Najwyraźniej do linii pomału zaczyna docierać to, co handel wie już od wieków - stałym klientem nie jest ten, co przychodzi raz w roku i zamawia galową imprezę, ale ten, co w każdy weekend przyprowadza rodzine na obiad. Bo za te jedna imprezę rocznie knajpa może swojemu personelowi wypłacić premie, ale pieniądze na comiesięczne pensje ma z cotygodniowych obiadów.
gość_2926d 2019-11-12 14:42   
gość_2926d - Profil gość_2926d
W One World oraz Sky team po ostatnich zmianach to juz nie warto bylo sie starac... ale Star Allianz byl jeszcze w miare - jednakze teraz wyglada na to ze wszystkie sojusze maja w nosie lojalnosc stalych pasazerow gdyz jest coraz gorzej, mniej przywilejow, bardzo marna obsluga na lotnisku, tel czy email, tragedia...
gość_e9993 2019-11-12 14:38   
gość_e9993 - Profil gość_e9993
zobacz link

@japko69 - Punkty nadal będą za segmenty
@gość_633e4 - zmiany dotyczą tylko mil statusowych, a odnośnie tych co mieli FT od 10 lat jeśli mieli do tej pory 3 gwiazdki to dostaną dożywotnią kartę
japko69 2019-11-12 12:30   
japko69 - Profil japko69
gość_71a92 - trzeba będzie odbyć 32 loty, a nie segmenty. Jest jeszcze jedna duża zmiana - np. lot WAW - FRA - EWR będzie traktowany jako JEDEN a nie jak dotychczas, dwa.
Znam ludzi, którym gdy brakowało kilku segmentów celowo wybierali loty z przesiadkami. Sam tak kiedyś robiłem, leciałem z HAM zamiast bezpośrednio, to Swissem HAM - GVA - ZRH - WAW, albo kiedyś z Catanii przez DUS i MUC do WAW... Teraz to traci sens. Tu jest więcej informacji: zobacz link
gość_633e4 2019-11-12 12:06   
gość_633e4 - Profil gość_633e4
Ciekawe jak potraktują tych co już mają status FTL lub SEN od więcej niż 10 lat. Czy będą musieli utrzymać go przez następne 10 lat, czy te poprzednie lata im się zaliczą i dostaną z automatu status dożywotni? No i co zamiast mil zbieranych u partnerów (hotele, wypożyczalnie samochodów, karty kredytowe itd.). Na razie nie wygląda to dobrze.
gość_1b477 2019-11-12 11:03   
gość_1b477 - Profil gość_1b477
To juz niestety kolejna zmiana na niekorzysc lojanlych pasazerow w ostatnich kilku latach.

W ten sposob M&M a przede wszystkim Lufthansa ktora nadzoruje ten program oraz grupa Lufy chce ewidentnie zniechecic stalych klientow!

Trudno FR, W6 czy EZY etc. tez da sie latac
gość_71a92 2019-11-12 10:40   
gość_71a92 - Profil gość_71a92
Szybka kalkulacja pokazuje aby zakwalifikowac sie na FT bedzie trzeba odbyc 32 loty w eco (loty w Europie) zamiast 30 teraz. (96 lotow by dostac Gold'a)
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy