Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
A Bydgoszcz? My tu błagamy o 1 kierunek do Skandynawii!
gość_1f2f9
2019-11-13 11:49
Z jednej strony podobno Norwegian ma poważne problemy finansowe, a z drugiej strony ogłasza nowe trasy które raczej chyba, przynajmniej z początku będą niezbyt dochodowe.
gość_d26ef
2019-11-12 19:24
Trzymam kciuki z rozwój Poznania i może wreszcie rozwój ruszy z kopyta i nie tylko Helsinki zobaczymy szybko w rozkładzie lotów z Poznania
gość_8f371
2019-11-12 10:02
W Poznaniu przydałyby się Helsinki.
gość_dfe92
2019-11-12 08:15
Piękna Informacja dla Gdańska :)
gość_68559
2019-11-11 21:20
nieźle będzie ;) Gdańsk prawie jak Kraków ;)
W6 vs FR vs DY - GOT
FR vs DY - CPH... (+SAS)
W6 vs DY - TRD...
W Sztokholmie DY ma przewagę lepszego niż Skavsta lotniska
dodatkowo zostaje na lato BGO, wracają HEL
łączna oferta DY latem z GDN to 7 kierunków i 23 loty tygodniowo
CPH dogania powoli OSL pod względem oferowania w sezonie letnim 2020 ;)
gość_5a086
2019-11-11 20:32
Super wiadomość dla całej Polski Zachodniej. Jak widać Norwegian słusznie dostrzegł potencjał w lotniskach na zachodzie. W POZ szykuje się ostra konkurencja z SAS-em, ale to bardzo dobrze, może coś dorzucą, tak samo jak i LH. OSL i CPH dają niezłe możliwości przesiadkowe do USA, pewnie dlatego ogłosili to po zniesieniu wiz.
jjemiolo
2019-11-11 20:12
@5c1ac: jesli tak sobie zyczysz to zaloz nowa linie ktora zapokoi wszystkie Twoje zyczenia. Transport lotniczy jest przede wszystkim businesem a nie ksiazka zyczen kazdego z nas. Ja tez byl sobie zyczyl zeby byly bezposrednie loty , np. z RZE, jeszcze lepiej z Mielca, do Pernambuco. Zarowno ja jak i Ty wiesz ze to nie ma sensu.
gość_c6e4c
2019-11-11 19:49
@gość_c6e4c Masz tu racje... bo dla Gda -Kopenhaga ma FR godziny wczesno poranne i moze jemu tu podreparować zyski i zyski turystyczne. Zobaczymy kto tu zwycięży
gość_46a80
2019-11-11 18:13
@gość_c6e4c to już od dawna to samo jest z OSL i żaden z przewoźników się nie wykańcza. Do OSL masz SAS, Norwegian i Wizza, a na drugie lotnisko Wizza i Ryanaira.
W przypadku CPH z GDN najgorzej będzie miał SAS, bo zostaną mu jedynie tranzyty. FR lata z GDN 7 per week w godzinach wczesnoporannych, co jest dobre pod biznes. Norwegian będzie głównie dla Duńczyków na city break. Z drugiej strony SAS ma taką mocna pozycje w Gdańsku, że nie powinno mu to w żaden sposób zaszkodzić
gość_e1c64
2019-11-11 17:03
Brawo POZ ! Choć to dopiero kropla w morzu potrzeb.
gość_c6e4c
2019-11-11 16:05
Nie omieszkam napisać, że będzie ostra walka trzech przewoźników na trasie Gdańsk - Kopenhaga. Ryanair będzie miał kłopot - czy wytrzyma ?
adam7691
2019-11-11 15:31
Czytam i oczom nie wierzę, wreszcie nowa linia w POZ. Co musiało się zdarzyć, że lotnisko się zgodziło. Ostatnio coraz częściej miałem wrażenie, że lotnisku zależało, aby stąd latało jak najmniej samolotów. Po co lotnisko w Poznaniu, przecież jest (a może i będzie nowe) w Berlinie. A na poważnie, myślę, że to się może udać, SAS ma strasznie drogie bilety, zatem konkurencja się przyda.
gość_31a2d
2019-11-11 15:00
Trasa z SZZ to CPH byla robiona przez Norwega i Sas. Obie sie zmyly i wrocily.
Teraz gdy operuja obie - nie wydaje mi sie ze rynek Szczecinski jest wystarczajaco duzy na dwoch przewoznikow do CPH.
Dobrze że Norwegian się rozwija w Polsce. Każda trasa cieszy bo taki lepszy bezpretensjonalny lowcost.
gość_5c1ac
2019-11-11 12:56
Życzę sobie: aby Norwegian otworzył bezpośrednie loty z Krakowa do USA. Aby Norwegian otworzył bazę w Krakowie i stąd latał na wszystkie większe lotniska w Norwegii. Aby zaprzestał swojej polityki bagażowej w której to do limitu bagażu podręcznego wlicza nawet zakupy na granicy bezclowej
gość_c6e4c
2019-11-11 12:30
@kelo dość Spóźniony ten Norwegian ... Tylko po co dublować te same kierunki... może faktycznie gdzie nie gdzie jest to niedoszacowanie i za mało rotacji na tych trasach ... hmmm?
gość_fb98d
2019-11-11 12:16
Brawo Lublin! jak zwykle tona sukcesow
gość_8d9f1
2019-11-11 11:53
Oslo z Poznania jest 2 razy w tygodniu! Bardzo cieszy ze w końcu coś zaczyna się dziać w Poznaniu. Liczę na to ze pojawienie się konkurencji dla SAS spowoduje dodanie chociaż jednej dodatkowej rotacji SASu na trasie do Poznania bo w tej chwili godziny są tragiczne w przypadku przesiadek. Mega news ze pojawia się nowa linia . Norwegian jest bardzo fajna linia. Oby obłożenie było takie by na te lotniska latali codziennie . Ciekawe kiedy pojawia się kolejne połączenia np do Malagi , Barcelony, Lizbony , Wiednia , Madrytu , Genewy itd . Czekamy tez na easyJet , Air France / KLM, więcej rotacji do MUC i FRA oraz weekendowych do WAW. Gratulacje dla Poznania ale liczymy na kolejne dobre informacje jeszcze na lato 2020!