Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_39d2f
2019-11-06 14:04
Zwiększana jest ilość rejsów bo zaskakująco dobrze idzie sprzedaż biletów. Jednak kontrowersyjna reklama miasta podziałała. Jeszcze jakieś linie z Azji przylecą do KRK z dodatkowymi turystami i nie będziemy mogli się ruszyć przez ten tłum
a czy w kontekscie zniesienia wiz do USA od 11 listopada, cos ktos wie o transatlantykach z GDN? Bo jak na razie to pan Kloskowski zachwyca sie jedynie kolejnymi Wizzairami do Skandynawii ;_)
gość_00bc9
2019-11-06 12:06
Nikt nikomu nie każe wierzyć w to co piszą o Delcie :) Czas zweryfikuje :) radzę zrobić PrtSc z tej wymiany zdań :)
Czyli wychodzi na to że jest tak jak myślałem ;) Dużo osób pisze o Delcie lub wymyśla inne głupoty, a gdy przychodzi do podania konkretów to cisza... Wiadomo że "śmiesznego" komentarza @gość_4f23b nie biorę pod uwagę bo to najoczywistszy troll.
gość_e5ac4
2019-11-06 09:38
Niebawem Kraków wyprzedzi Warszawę!
gość_ffa3d
2019-11-06 09:05
Super by było gdyby w niedalekiej przyszłości na krakowskich Balicach zagościł Turkish Airlines czy Air Canada lub linie azjatyckie z lotami do Tokio, Pekinu, Singapuru itp.
gość_4f23b
2019-11-06 07:17
Witajcie , to ja napisałem o rychłym wejściu Delta Airlines do KRK . Wyrażacie wątpliwość co do źródła informacji ... Rozumiem i wyjaśniam : powiedziała mi o tym miesiąc temu kobieta ,siedząca ze mną w ekstremalnie gorącym jacuzzi na świeżym powietrzu w przepięknej Islandii . Powiedziała mi to gdy dowiedziała się że jestem z Krakowa . Pani przedstawiła się jako wysoko postawiony pracownik lini Delta ! Pozdrawiam i sam z niecierpliwością czekam na ogłoszenie trasy . W sumie będzie to bardzo śmieszne że dwaj amerykańscy giganci będą latać do Krakowa a nie do Warszawy ... Ciekawe co zrobi United ...!
gość_cf92c
2019-11-05 23:18
Paolo chyba jakieś dodatkowe pokoje na godziny otworzył że więcej hamerykańców na wódkę chce przylatywać do Krakowa.
gość_35412
2019-11-05 22:38
gosc_00bc9: dobrze się bawisz rzucając takie ściemy? Delta nie lata za ocean z Filadelfii.
gość_00546
2019-11-05 22:23
A może do LOTu teraz dotrze dlaczego powinni kupić kilka A321XLR i zwiększyć oferowanie P2P z KRK.
Kamilos777
2019-11-05 21:19
Do arahja: LGA nie robi lotow transatlantyckich, jak narazie loty miedzynarodowe z LGA to Kanada, Bahamy i Aruba.
Do wroord: B757 laduje spokojnie na LGA zima zawsze United lata jeden rejs do Denver na B753, tez czesto sa robione czartery na B752 , po za tym zdarza sie ze Air Canada puszcza na trase z YYZ-LGA B763 szczegolnie kiedy pare rejsow AC mialo canceled np. Z powodu zlej pogody.
gość_00bc9
2019-11-05 19:45
Jeżeli już poruszacie temat Delty to piszcie nie tylko o KRK ale i WAW przecież wyglądać to będzie tak PHL-WAW i JFK-KRK
gość_edf2d
2019-11-05 19:40
I bardzo dobrze, że LOT będzie miał konkurencję na tej trasie, oby dla AA ta trasa była strzałem w dziesiątkę!
gość_92364
2019-11-05 19:15
gość_fd72f: AA i LOT mają dość porównywalny produkt pokładowy w klasie ekonomicznej na trasach długodystansowych. AA ma natomiast dużo dużo lepsze customer service, więc gdy coś pójdzie nie tak czy nie wg. planu, lepiej lecieć z AA.
Osoby które mówią o Delcie: skąd takie informacje? Bo wymyślić jakąś wiadomość każdy może, grunt żeby była choć trochę rzetelna, a póki co nic nie wskazuje na wejście Delty do KRK. Oczywiście obym się mylił, ale fajnie byłoby podać jakieś konkrety, np kiedy planują ogłosić połączenie, czy kiedy wystartują pierwsze loty.
@gość_fd72f
Takie zdroworozsądkowe podejście szanuje, i całkowicie się zgadzam z opcją koleji pomiędzy lotniskami, niestety nie wydaje się to realnym pomysłem.
gość_c4e54
2019-11-05 18:14
gość_785c7
Nigdy! To chyba ironia! Wrocław może sobie tylko pomarzyć hahahahahahahahahahaha
gość_9cf17
2019-11-05 18:12
Rozbudowa terminala to tylko kwestia przyspieszenia bo projekt już jest - można go w 1-2 lata rozbudować do 12 mln , natomiast pas startowy za 3 lata powinien być gotowy ( obecny jeszcze spokojnie 5-6 lat pociągnie) wiec spokojnie- bez paniki:-)
gość_2cebf
2019-11-05 17:14
co oprócz wódki i hotelu Banasia sprawia że wszyscy chcą do Krakowa , nie do Warszawy
LGA nigdy nie mialo rejsow transantlantyckich, bo maja zbut krotki pas. B757 musi tam niezle pikowac zeby wycelowac na sam poczatek pasa. Poza tym LGA teraz przechodzi kapitalny remont/przebudowe i jest jedym wielkim cyrkiem.