gość_ec29c
2019-11-06 08:56
Bardzo dobry ruch LOT-u. Ja już miałem wklejać adekwatny cytat z Pieśni V, a tu taka niespodzianka. Te loty po 400 EUR w klasie biznes to prawdziwy majstersztyk! Metoda sprawdzona przez inne linie i bardzo skuteczna.
Nie mogę się zgodzić z użytym porównaniem do UIA, bo UIA tanio sprzedawała przesiadki, zaś LOT tanio sprzedał loty P2P. Ja myślę, że operacje do Seulu za pierwsze 12 miesięcy okażą się ogromnym sukcesem. Gdyby LOT tak wszedł do NY i Chicago to też miałby sukces, ale Seul powinien być lepszy od Chicago.
Moim zdaniem największe zagrożenie dla rentowności w BUD wygeneruje próba feedowania. Bo LOT otworzył kierunki z silną konkurencją, która już zareagowała (Wizz poleci do BRU, zaś Eurowings dołożył trzeci rejs dziennie ze Stuttgartu). Może budowę hubu w BUD trzeba było oprzeć na Q400 lub ATR 72-600 i latać dwa/trzy razy dziennie po najbliższych stolicach i do Krakowa?
I wreszcie jest pytanie o kolejne kierunki? Moim zdaniem są trzy kierunki podstawowe w BUD: NY, Seul i LAX. Jeśli LOT planuje utrzymać LAX z WAW to powinien go otworzyć również z BUD. I wtedy mógłby w zimie oferować codzienne loty do LAX, np. 4 razy via WAW i 3 razy via BUD. A w lecie oferować loty rano i popołudniu. BUD ma potencjał na 3 może 4 Dreamlinery.
I wreszcie ostatnie pytanie: dlaczego kierownictwo LOT-u, które pokazuje że umie uczyć się na błędach nie chce się wycofać ze szkodliwego pod każdym względem projektu CPK?
gość_4603d
2019-11-05 12:40
Zdecydowanie to było dobre zagranie w wykonaniu LOT. Myślę, że za tak agresywną kampanie reklamową zapłaciliby większe pieniądze niż stracili na tanich biletach. A dodatkowo to była reklama usługi w praktyce, a nie w teorii.
@gość_b9571 Dokładnie! Chyba jednak LOTowi się udało, bo wszystkie relacje blogerów były zachwycające poziomem rejsu, serwisem i to był bardzo dobry ruch PRowy.
gość_fd72f
2019-11-05 11:09
Za niskie ceny biletów dla "braci" Węgrów płaca polscy frajerzy, o przepraszam, suweren dotujący tę studnię bez dna i kopalnię prezesów
gość_b9571
2019-11-05 07:59
Pytanie zawsze za miliony, czy za inwestowac w marketing I reklamy czy puscic na rynek spora liczbie tanszych biletow a wszystkie portable bran owe o tym napiaza I to jeszcze z obszerna fotorelacja
Ceny w Biznes klasie na poziomie 400 euro one-way były szeroko komentowane na wszystkich forach internetowych!