Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
starosta
2010-02-03 18:41
Bardzo się cieszę z Alicante :) :) :)
co do Bydgoszczy - musi rozwiązać przynajmniej dwa problemy: 1) zawiść na linii Bydgoszcz-Toruń sięga jakiegoś absurdu; dopóki nie będzie akceptacji faktu, że BZG to lotnisko dla obu miast, a co za tym idzie wspólnych działań na rzecz jego rozwoju to macie "psa pogrzebanego" 2) BZG potrzebuje przewoźnika tradycyjnego, który zapewni codzienne połączenia z dużym hubem przesiadkowym; należy brać przykład z Rzeszowa, który wystarał się o Frankfurt; w każdym razie życzę powodzenia i lepszych czasów!
na to ze cos wiecej bedzie w tym roku z POZ raczej bym nie liczyl...
z informacji do których dotarłem będą Wyspy Kanaryjskie, Faro oraz inne perełki:) ale zobaczymy czy ryan ubłaga Bydgoszcz:D
spokojnie nie wpadną, ja wpadnę w rozpacz bo będą same ciekawe kierunki:D ale będę twardy i nie polecę:) a całe UK oj kusi :)
ok sory generalizuje, mało kto z Poznania:) a po2 oj będą ciekawe kierunki :D same ciekawe :D
Zarząd lotniska Bydgoszcz z powodu bojkotu pasażera raf z pewnością wpadnie w rozpacz :)
raf:nie pisz proszę, że nikt z WLKP nie będzie z BZG latał. Ja mam do POZ 40km, a do BZG ok 100km i jeśli będzie jakiś interesujący mnie kierunek ,a na dodatek korzystna cena to z chęcią polecę z BZG
oj tak, polecą, ale jak będzie baza z 3-4 samolotami to cała Polska będzie latała z Bydzi:) wiec ja nie musze:)
oj to statystki w Bydgoszczy polecą na łeb, na szyję jak raf nie będzie latał
ja osobiście nie będe latał z Bydgoszczy , nawet jak bedzie baza z 3 samolotami, bo mam lotnisko w Poznaniu, Wrocławiu i Berlinie.. albo w Wawie /3h i jestem w stolicy/ nie widze potencjału dla bazy z 3amolotami, ale 4tech widzi taki potencjał i fajnie. zycze milego dnia
dostrzegam takie racje, że nie widze ludzi którzyli mieliby generować ruch 2mln ludzi, przy działajacych lotiskach przede wszystkim w Gdańsku i Poznaniu. pewnie ze tez jest do dupy dojazdy na lotisko w Poznaniu,ale wybacz nie widzę potencjału przy bazie wizz z 3samolotami z Gdańska i bazie wizza w Poznaniu. no chyba,ze całe wasze wojewodztwo emigruje do UK/ sory za złośliwośc/
migajos: nie zrozumielismy sie....dobra ja ze swej strony koncze ten temat...walkowanie go non-stop stalo sie nudne jak flaki z olejem....ja swoja wiedze w tym temaci mysle ze wylorzylem dosc klarownie.....problem polego na waszym zrozumieniu a nie moim stosunku do tego wszystkiego....i rowniez na tym ze to FR wyszedl z taka propozycja a nie BZG....ot koniec
Dziś FR ma ogłosić nową trasę z Krakowa :)
nie ale brakuje paxow w regionie i tyle a nikt z Wlkp czy pomorskiego nie będzie latał z Bydgoszczy więc kto miałby latać??? 3 samolotami??? migajos wymienił te ogromne miasta z ogromnym potencjałem. do 4techa nie wierzę w żadne listy ryana, taka prowadzi ta linia polityke, tak zwanej darmowej reklamy : bazy miały być już wszędzie: w wawie. modlinie, krakowie, wrocławiu, rzeszowie i teraz w bydgoszczy aaa też coś o Gdańsku było, płatne wc , durne reklamy. byle 4tech miałbys o czym mówic:)
btw...w systemie FR zaladowano juz ceny, terminy..etc trasa sa juz dostepne...ceny od 21,99 gbp na BRS-BZG...godziny jak dla mnie pasuja..popoludniowo-wieczorne:)
migajos, może i NRN jest kurnikiem, ale życzyłbym sobie, aby którykolwiek regionalny port lotniczy w PL miał tak przestronny terminal jaki jest w Weeze.
4tech, mówisz, że bez porównania BZG z NRN, a jednak porównujesz... No dobrze to że oba są kurnikami to wszyscy chyba się zgodzą. FR nie wszedł jednak do NRN tylko dlatego że jest w lesie, dalko od miasta, jest tani, i że dostał tam spore dotacje!!! W promieniu 100 km od Weeze jest: Zagłębie Ruhry (7.3 mln), Kolonia (1mln), Dusseldorf (600 tys), w Holandii: Eindhoven (440 tys.), Utrecht (280 tys.) itd. A teraz spójrzmy na BZG. W promieniu 100 km: Bydgoszcz (460 tys.), Toruń (300 tys.), Grudziądz (100 tys.) Inowrocław (80 tys.)... I co z tego że oba są kurnikami??? Dookoła kurnika NRN mieszka pewnie z 10-20 razy więcej ludzi niż dookoła kurnika BZG... Tak, FR lubi kurniki... ale jeśli wokół kurników mieszkają paxy... Co z tego że region płaciłby kase dla FR skoro samoloty latałyby "puste"???
Ehh dyskusja z toba i tak nie ma sesnu bo ty i tak poza swoimi racjami innych nie dostrzegasz... tak Raf zgadzam sie z toba z Bydgoszczy nie da sie latac... lotnisko jest na koncu swiata, korki zeby dojechac, dziurawe tory kolejowe utrudniaja dostep... a na pasie krowy i samolot musi kilka podejscie robic... tak tak ja tez wole jechac ode mnie z domu autostrada do Gdanska a jak mam jechac do Poznania to juz w ogole jestem osikany z radosci... bo w Poznaniu nikt nie wie co to korki a pociag relacji bydgoszcz Poznan jedzie innymi torami jak relacji Poznan Bydgoszcz... wiec po co mi lotnisko na miejscu...
raf: dzien dobry..:)...nie nie jestem latwowierny, byc moze jest tak ze mam jakas wiedze na ten temat, dopuszczasz takowa mozliwosc?....zreszta, na portalu jestes 5 lat / jak sam napisales/...to w koncu tu na tym portalu byly oficjalne/poloficjalne, cichaczem/ komentowne przez przedstawicieli tychze trzech portow podawane wiadomosci o ew. bazie na tych lotniskach / to tylko ten portal/.....ja rozumiem ze naprawde ciezko zrozumiec-dopuscic do sieboe mysl/ ja tez na poczatku nie wierzylem dopoki nie zobaczylem pisma od jednego z dyrktorow FR ( C.Cassey)/....a wiesz wogole skad sie wzielo to cale zamieszanie z "baza" FR w BZG??....co skomunikowania BZG z reszta Polski...nie jest wcale takie zle / podobne jak innych miast w PL/.......modernizacja S5 i S10 staja sie faktem/ wiem czesc robot wstrzymano/..bliskosc A1, CMK pod nosem...etc, takze spoko powoli / wg wiekszosci zascianek jakim jest niby Bydgoszcz/ wychodzi z cienia...:)....
wybudujcie autostrade, szybka kolej to pewnie zaczna wszyscy latać od was, ale do tej pory wybiora prosta, szeroka droge za 16zł