gość_3145f
2019-10-31 16:13
spotter10 "zepchniecie" GDN na 3 miejsce nie jest niestety mozliwe, wystarczy obliczyc oferowanie miejsc. A przy pomocy czarterow tez to nie wyjdzie. Moze w 2021 lub pozniej.
Brindisi powinno dobrze się sprzedawać na sezon wiosenny i letni, bo z KTW wyleciało sąsiednie (popularniejsze od Brindisi) Bari.
gość_7b4d8
2019-10-31 14:36
Brindisi i Kolonia mają dobrą sprzedaż.
spotter10
2019-10-30 12:22
Wizzair wlazł do Krakowa, to im Franca wlazła do Katowic. Będzie ostra walka między tymi liniami. A jak mówią - gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta. A tym trzecim będzie lotnisko, bo jakby nie patrzeć, od każdego pax'a coś zarobi.
KTW w przyszłym sezonie mogą się spodziewać sporych wzrostów i możliwe nawet, że powrotu na 2. miejsce wśród lokalnych portów w Polsce, spychając GDN na 3. miejsce.
gość_d920b
2019-10-30 12:21
Brindisi, Kolonia i Goeteborg wylecą finalnie z rozkładu jako pierwsze
gość_7b4d8
2019-10-30 09:28
Z dtm pełne samoloty wczoraj :) do DTM mniej ale po 1.11 się poprawi.
gość_6f388
2019-10-29 22:07
BTW, może mi ktoś wytłumaczyć skąd takie silne oferowanie z KTW akurat do Dortmundu? (powiązania biznesowe, emigracyjne, historyczne?) Zaciekawiło mine to, tym bardziej, że FR otwiera dubla na nej trasie, a z pobliskiego KRK lotów do zagłębia ruhry jak na lekarstwo.
gość_6f388
2019-10-29 21:48
Nieświadomie lecialem dziś pierwszym lotem FR z Katowic do Dortmundu. Może kwestia braku świadomości pasażerów, ale wypełnienie nie zachwyciło, bo było na poziomie ~30%...
gość_d3df7
2019-10-29 21:20
Niby fajnie ale równocześnie Wizz już ogranicza oferowanie z Katowic. Na dodatek Ryanair w znacznym stopniu uruchamia duble wobec Wizza co za sezon lub maksymalnie dwa spowoduje wycofanie się którejś z linii z danej trasy. I wtedy wrócimy do jeszcze skromniejszego rozkładu... Tylko przez chwilę będziemy się cieszyć niższymi cenami.
gość_36ed5
2019-10-29 20:41
Patrząc na obłożenie
-Manchester
-Cork
-Pafos
to strzał w 10 obłożenie bardzo wysokie bookingi bilety wyprzedane
Jesli chodzi o: Dortmund czy Oslo to widać że też jest potencjał bo dodają dodatkową rotacje w niedziele ! A bookingi na tych samych trasach np DTM Wizz air żadnych zmian 178/180 itp.
Jesli chodzi o Oslo nwm z czego to wynika raz jest over jaz 140 a czaszami 90 ! I tu jest podobnie jak GDN! Co do reszty nwm brak danych
gość_18306
2019-10-29 19:32
A jednak w Katowicach coś się otwiera !