Lauda: Jeszcze więcej tras i samolotów w Wiedniu

Lauda: Jeszcze więcej tras i samolotów w Wiedniu Przewoźnik zapowiedział powiększenie swojej floty airbusów A320 o kolejne trzy sztuki, do 36 maszyn na początku sezonu letniego 2020. Wszystkie dodatkowe maszyny zbazowane będą w Wiedniu, co oznacza, że liczba samolotów Laudy na lotnisku Schwechat wzrośnie do 19. Ponadto, część tras przewoźnika obsługiwanych będzie przez cztery boeingi 737-800 należące do Ryanaira. We...
30/10/2019 08:45   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
vscrew 2019-10-30 22:12   
vscrew - Profil vscrew
Na jednym z portali biznesowych wypowiadał się ktoś z działu planowania floty LOTu i odpowiadał na pytanie ws ewentualnych Airbusow. Teraz, w związku z problemami Boeinga, jest prawie niemożliwe zdobyć nawet używane Airbusy, nie mówiąc o latach czekania na nowe( zresztą zdobycie 737-800 tez graniczy z cudem). Zatem LOT jest zmuszony do trwania z tym co ma.
gość_4603d 2019-10-30 15:24   
gość_4603d - Profil gość_4603d
Taki sam festiwal zamykania jak i otwierania czeka nas za rok czy dwa. Nie wierzę w tak gigantyczny potencjał Wiednia i okolic. Ciekawe jak na tym wyjdzie najbardziej poszkodowany Austrian..
gość_d920b 2019-10-30 12:19   
gość_d920b - Profil gość_d920b
Z WMI i z KRK przydałby się Bejrut x2 lub x3 w tygodniu i to bardzo.
Dziwi mnie wejście Laudy do WMI 7x w tygodniu, bo już teraz ofertowanie z WAW, to prawie 50x w tygodniu do VIE, z czego samo W6 lata/latało 7x per week.
Dwa połączenia dziennie niskokosztowe jak na tak krótką trase, to trochę sporo, a jest jeszcze LOT i Austrian. Naprawde jest tam takie zapotrzebowanie?

VIE, podobnie jak BCN od W6 jest sezonowe z GDN
gość_ce5d8 2019-10-30 11:19   
gość_ce5d8 - Profil gość_ce5d8
Airbusy kupuje Lauda (która jest podległa FR), która ma własnych pilotów przeszkolonych na Airbusy. Linie low-costowe unikają mieszania samolotów we flocie, bo przeszkolenie pilotów na zupełnie inny typ samolotu jest bardzo kosztowne, nie wspominając później o częściach czy serwisie. Z tego samego powodu LOT raczej będzie się trzymał Boeinga. A wracając do tematu, to Wizz będzie miał w Wiedniu coraz trudniej. Już musieli pozbyć się Gdańska, które następne trasy do skasowania?
gość_ec29c 2019-10-30 09:10   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
Doszło do tego, że Ryanek kupuje używane A320/321. LOT też powinien się nad tym zastanowić. Bo 737 NG są drogie, a A320/321 są tanie, dzięki wymianie floty na model neo.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy