Na jednym z portali biznesowych wypowiadał się ktoś z działu planowania floty LOTu i odpowiadał na pytanie ws ewentualnych Airbusow. Teraz, w związku z problemami Boeinga, jest prawie niemożliwe zdobyć nawet używane Airbusy, nie mówiąc o latach czekania na nowe( zresztą zdobycie 737-800 tez graniczy z cudem). Zatem LOT jest zmuszony do trwania z tym co ma.
gość_4603d
2019-10-30 15:24
Taki sam festiwal zamykania jak i otwierania czeka nas za rok czy dwa. Nie wierzę w tak gigantyczny potencjał Wiednia i okolic. Ciekawe jak na tym wyjdzie najbardziej poszkodowany Austrian..
gość_d920b
2019-10-30 12:19
Z WMI i z KRK przydałby się Bejrut x2 lub x3 w tygodniu i to bardzo.
Dziwi mnie wejście Laudy do WMI 7x w tygodniu, bo już teraz ofertowanie z WAW, to prawie 50x w tygodniu do VIE, z czego samo W6 lata/latało 7x per week.
Dwa połączenia dziennie niskokosztowe jak na tak krótką trase, to trochę sporo, a jest jeszcze LOT i Austrian. Naprawde jest tam takie zapotrzebowanie?
VIE, podobnie jak BCN od W6 jest sezonowe z GDN
gość_ce5d8
2019-10-30 11:19
Airbusy kupuje Lauda (która jest podległa FR), która ma własnych pilotów przeszkolonych na Airbusy. Linie low-costowe unikają mieszania samolotów we flocie, bo przeszkolenie pilotów na zupełnie inny typ samolotu jest bardzo kosztowne, nie wspominając później o częściach czy serwisie. Z tego samego powodu LOT raczej będzie się trzymał Boeinga. A wracając do tematu, to Wizz będzie miał w Wiedniu coraz trudniej. Już musieli pozbyć się Gdańska, które następne trasy do skasowania?
gość_ec29c
2019-10-30 09:10
Doszło do tego, że Ryanek kupuje używane A320/321. LOT też powinien się nad tym zastanowić. Bo 737 NG są drogie, a A320/321 są tanie, dzięki wymianie floty na model neo.