Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_fc635
2019-10-26 08:56
gość_9badd idąc Twoim tropem negacji rozwoju siatki o największe miasta europejskie, rozumiem, że jesteś zwolennikiem Rijeki, KUN, PLQ itd? Dziwne, że pozostałe linie tradycyjne latają w te miejsca (MAD, ROM itd) i to kilka razy dziennie.
Za rozwojem siatki LH musi iść rozwój siatki SH. LOT nie przyciąga pasażerów do WAW, bo WAW nie jest atrakcyjna dla turystów i wciąż nie jest znaczącym centrum biznesowym, dlatego rozwój siatki widzę w kierunku znanych i dużych miast, a nie Rijeki czy Kowna.
Blokadą jest oczywiście zbyt mała flota i "brak" przepustowości Okęcia.
gość_9badd
2019-10-25 22:27
gość_4056b: Do Madrytu często tłoku nie ma. To jak chciałbyś zwiększyć częstotliwość? Z Lisbony wycofuje się nawet Ryan i Wizz, a długi czas lotu nie pozwala na uzyskanie wygodnych transferów na Okęciu. Za to w Rzymie nie ma biznesu, który rezyduje w Mediolanie.
gość_4056b
2019-10-24 16:09
HEL, ATH, LIS, ROM, zwiększenie częstotliwości do MAD, powrót na drugie lotnisko Moskwy DME. Do tego rozważyłbym GYD i CAI.
gość_6072b
2019-10-24 15:46
@gość_cb096 widać średnio się opłaca, LOT kiedyś latał, ostatnio z tej trasy wycofał się też Aer Lingus (a długo latał) bo nierentowna. Konkurencja RYRa jest spora, a widać na więcej nie ma zapotrzebowania niestety, żeby wszyscy pełni latali.
Drugi problem z DUB jest jeszcze taki, że samolot musi wylecieć z siatki na 7h - w tym czasie zdąży obrobić coś w Niemczech, dolecieć do innego miasta w Europie i już przygotować się na kolejny lot. Tak samo LIS będzie średnio się opłacać, sama odległość jest już problemem (co przy brakach samolotów do obsługi obecnej siatki byłoby zabójstwem)
gość_a84bd
2019-10-24 15:35
@gość_cb096: 130000000 Polaków w Irlandi? WOW!
gość_cb096
2019-10-24 15:04
Brak lotów do Dublina, oficjalnie w Irlandii żyje 130000tys
Polaków, nieoficjalnie raz tyle, ruch biznesowy też jest, w Dublinie jest bardzo dużo firm gdzie biznesmeni latają lh i sasem plus ruch turystyczny. Jedyny przewodnik to FR latający do Modlina a ich samolotu zawsze coś wypchane do ostatniego siedzenia.
gość_4f94e
2019-10-24 12:39
Z Krakowa do Bukaresztu loty odbywały się w bardzo niekorzystnych godzinach nocnych.Znacznie lepiej opłacało się lecieć z Krakowa przez Warszawę mąjąc codziennie do wyboru 3 godziny wylotu i ofertę Wizz Air.
gość_accd8
2019-10-24 11:16
A ktore to te najwieksza stolice?
gość_6072b
2019-10-24 10:58
@gość_896a1 jakieś przykłady tras, gdzie LO jeszcze nie lata, a latanie tam byłoby opłacalne? Poza Rzymem (gdzie są duże problemy ze slotami) to większość stolic jest obstawiona
gość_896a1
2019-10-24 09:27
Ciekawe kiedy pójdą po rozum do głowy i zaczną latać do największych stolic europejskich, gdzie znajduje się biznes, a co za tym idzie najwyżej płatny ruch. Oczywiście problemem są MAXy, a raczej ich brak i bierność LOTu w zamówieniu nowych samolotów innego producenta. Wiadomym problemem byłyby uprawnienia załóg, ale większym problemem mogą być małe samoloty z wysokim kosztem na krzesło.
KRakowiak
2019-10-24 09:08
@POZer, KRK-OTP jest zlikwidowane, było bardzo małe zainteresowanie.
Dobra wiadomość, szkoda tylko że cisza o likwidowanych połączeniach jak POZ-LWO, a KRK-OTP tez zlikwidowane?